«واندروومن» هم تاخیر خورد!!!

یکی از موفق ترین فیلم های چندوقت اخیر دیسی که با اون امید رو به طرفدارهاش برگردوند واندروومن بوده.این فیلم به واسطه داستان جذاب و اینکه اولین فیلم اختصاصی یک قهرمان زن بود بسیار موفق شد و از همون ابتدا هم انتظار میرفت که قسمت دوم این فیلم ساخته بشه.

تنها مدتی بعد از اکران قسمت اول این فیلم تایید شد که قسمت دومی هم ساخته میشود و مدتی بعدتر گفته شد که نام این فیلم wonder woman 1984 خواهد بود.برای مدتی بعد خبری از این فیلم نشد تا اینکه بعد از چندماه اولین تریلر این فیلم منتشر شد که دوباره طرفدارهارو به وجد آورد و نکته های خاصی هم داشت.

واندروومن ۱۹۸۴ یکی از موردانتظارترین فیلم های امسال است که چه طرفدار فیلم و سریالی کمیکی باشید چه نه به احتمال زیاد منتظر این فیلم هستید.

اما بعد از شیوع ویروس کرونا درجهان دیدیم که یک به یک فیلم ها و سریال کنسل شدند و در روند ساخت اونها اختلال ایجاد شد، برای مثال کمپانی نتفلیکس بلافاصله تمامی پروژه های خود را به تعویق انداخت و یک به یک فیلمبرداری فیلم هایی مثل بتمن و سریال هایی مثل فالکون و سرباز زمستان کنسل شدند.

کمپانی ها از این موضوع ضررهای بزرگی هم خوردند برای مثال برادران وارنر که به دلیل اکران نشدن فیلم بردزآف پری در شرق آسیا بخش بزرگی از گیشه خود را از دست داد و یا فیلم بلادشات که در سینماها موفق ظاهر نشد و نسخه دیجیتال این فیلم زودتر از موعد منتشر شد.

اکران خیلی از فیلم ها و سریال هم عقب افتاد، از اونجایی که دقیقا معلوم نیست این ویروس تا کی ادامه پیدا میکند و معلوم نیست که سینماها دوباره باز شوند یا خیر خیلی از کمپانی ها اکران فیلم های خود را عقب انداختند؛مورد انتظارترین فیلم تاخیر خورده فیلم بلک ویدو بود که تا اطلاع ثانوی از طرف دیزنی تاخیر خورد و تاریخ اکران مجدد هم اعلام نشد، به همین دلیل موج بزرگی از طرفداران خواهان انتشار این فیلم از سرویس استریم دیزنی پلاس شدند که البته دیزنی این موضوع رو قبول نکرد چون به هیچ وجه صرف اقتصادی برایش ندارد.

مدتی قبل هم شایعاتی منتشر شد که مدیران وارنر قصد دارند تا فیلم واندروومن ۱۹۸۴ را از سرویس استریم HBO max منتشر کنند، که با گذشت زمان مدیران وارنر و دیسی این موضوع را تکذیب کردند و اعلام کردند که این فیلم به هیچ وجه از سرویس استریم منتشر نمیشود و با برنامه قبلی اکران میشود.

اما با جدی تر شدن ویروس کرونا و قربانی گرفتن در سرتاسر دنیا تنهایتا وارنر مجبور شد که اکران این فیلم رو به تاخیر بی اندازد و ۲ ماه تاخیر به این فیلم وارد کند.که به همین دلیل اکران این فیلم تا تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ عقب افتاد.البته با توجه به گستردگی این ویروس احتمال دارد که این مدت زمان تمدید بشه و حتی تا یکسال هم ادامه پیدا کند.

باید منتظر بود و دید که در صورت ادامه گسترش این ویروس کمپانی های فیلمسازی چه استراتژی درپیش میگیرند.آیا از سرویس های آنلاین خود منتشر میکنند یا صبر میکنند تا این ویروس ریشه کن شود.


بخوانید:

دانلود کامل رویداد Dark night metal

داغ ترین کمیک های بتمن

کدام بازیگران کرونا گرفته اند؟؟؟

۱۰ کمیک برتر دیسی برای خواندن در قرنطینه

۵ شخصیت زن مارول که باید کمیک اختصاصی داشته باشند