2020

تصاویر جدید از فیلم های 2020

امسال سال فیلم هایی است با محوریت کارکتر زن از جمله این فیلم ها میشه به بلک ویدو و واندر وومن اشاره کرد که از حرکدوم یه تریلر هم منتشر شده و یه جورایی رقیب همدیگه هستن یکی از کمپانی دی سی و یکی هم از کمپانی مارول که هرکدوم طرفدارای خودشونو دارن و باید منتهر موند و دید که کدوم فیلم موفق تر میشه

تصاویر جدید از فیلم های 2020

اولین تصویر مربوط فیلم بلک ویدو میشه که اولین فیلم سولو این شخصیت محبوب هستش که بخاطر مرگ کارکترش تو اند گیم خیلی ها منتظر پخش این فیلم هستن . چیزی که توی این تصویر میبنیم اینه که ناتاشی به همراه یلنا بلوا سوار موتور در حال حرکت هستن و اطلاعات جدیدی رو به ما نمیده باید منتظر موند تا تریلر بعدی این فیلم که چند روز دیگه پخش میشه بیاد .

برای دیدن تریلر فیلم اینجا کلیک کنید


تصاویر جدید از فیلم های 2020

دومین تصویری که امشب منتشر شد از پرنسس دایانا بود که مربوط میشه به قسمت دوم فیلم این شخصیت ینی فیلم wonder woman 1984 هستش . با توجه به چیزی که توی تریلر فیلم دیدیم فیلم قراره بسیار حماسی باشه و میزان تخیلی بودنش بیشتر شبیه دنیای کمیک شده . هنوز خبری از تریلر دوم این فیلم نیست .

برای دیدن تریلر فیلم اینجا کلیک کنید


تصاویر جدید از فیلم های 2020

و از فیلم بردز آف پری یا همون پرندگان شکاری با بازی مارگو رابی تصویری منتشر شده . این فیلم راجب گروهی از قهرمانان زن دی سی هستش البته با توجه به پوستر ها و تصاویر فیلم احتمالا تمرکز اصلی فیلم روی هارلی کوئین باشه . همچنین اعلام شد که در این فیلم جرد لتو حضور نخواهد داشت و شاهد جوکر کنار هارلی کوئین نیستیم . امیدوارم بتونه فیلم موفقی بشه و طرفدارای این شرکت رو نا امید نکنه .


شما بیشتر منتظر کدوم فیلم هستین

بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه