stan lee and dc

بتمنِ استن لی بالاخره جوکر خودش رو پیدا میکنه!!!

به مناسبت صدمین سالگرد تولد استن لی فقید

درحالی که در حال نزدیک شدن به صدمین سالگرد تولد استن لی فقید هستیم، کمپانی دیسی تصمیم گرفته تا از این اسطوره بی پایان قدردانی کنه. درحالی که استن لی بیشتر به خاطر فعالیت ها و آثارش در دنیای مارول شناخته میشه و تعدادی از خاص ترین و محبوب ترین شخصیت ها و داستان های مارول رو خلق کرده، اما خودش رو محدود به این نکرده و برای کمپانی رقیب خودش یعنی دیسی هم دست به قلم شده. در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی بود که استن لی فقید در همکاری تاریخی و خاص با کمپانی دیسی سری داستان های متفاوت و خاص «ققط تصور کنین» (Just Imagine) رو منتشر کرد. برای جزییات بیشتر و آشنایی کامل با این سری وارد این لینک بشین.

در Just Imagine ما با شخصیت ها و قهرمان هایی از دنیای دیسی روبه‌رو شدیم که استن لی اونهارو باب میل و سلیقه خودش دوباره خلق کرده بود. مطرح ترین شخصیت ها و گروه های دنیای دیسی مثل بتمن، آکوامن، شزم، جاستیس لیگ و…
و حالا بعد از گذشت نزدیک به ۲۰ سال از انتشار این سری ۱۳ قسمتی، حالا دیسی تصمیم گرفته تا در صدمین سالگرد تولد استن لی فقید با یک سری متفاوت و جذاب به قدردانی از این اسطوره بپردازه. دیسی قصد داره تا تحت عنوان Earth-6: A Celebration of Stan Lee (زمین ۶ : تجلیل استن لی) در یونیورسی جدید، با مجموعه‌ای وان شات شخصیت های سری داستان های Just Imagine رو دوباره به صفحات کمیک بیاره و داستان هایی جدید باهاشون خلق کنه.

stan lee earth 6

برطبق آخرین اطلاعاتی که از این سری منتشر شده، در این مجموعه ما شاهد حضور جوکر زمین ۶ با نام چوکر (The Choker) (خفه کننده) خواهیم بود و بتمنِ استن لی با اون ظاهر متفاوت و خاصش بالاخره دشمن دیرینه خودش رو پیدا میکنه. مجموعه زمین ۶ درکل شامل ۱۰ داستان خواهد بود که شامل شخصیت ها و داستان های Just Imagine هم خواهد شد. از افرادی که در تولید این مجموعه نقش داشتن میشه به : مایکل یوسلن، مارک وید، جری اوردوی، کنی پورتر، استفانی ویلیامز، مایکل کانرد، بکی کلونان، کالین کلی، استیو اورلاندو و… اشاره کرد.
تصاویری از این مجموعه رو با حضور شخصیت چوکر در ادامه میبینید :

برای دانلود کمیک Just Imagine رو این لینک کلیک کنید
برای خرید کمیک Just Imagine رو این لینک کلیک کنید

به نظرتون این سری جدید زمین ۶ میتونه مجموعه جذابی باشه یا صرفن یادبودی برای استن لی بزرگه؟


بخوانید :

معرفی کامل شخصیت های حاضر در فیلم بلک آدام
معرفی کامل نیمور ساب مارینر پادشاه دریاها
بررسی احتمال بازگشت استیو راجرز به دنیای سینمایی مارول
اولین تریلر فیلم فلش
۱۰ کمیک ثور که باید حتمن بخوانید