tormund

کدام بازیگران کرونا گرفتند؟!

کرونا این روز ها داغ ترین خبر هر رسانه ای با هر موضوعی است چون تمام زمینه هارو مشکل دار کرده و به هر صنعتی یک آسیبی رسونده . بعد از اینکه کرونا به اروپا رسید خبر کنسل شدن اکران فیلم های زیادی منتشر شد همچنین تولید خیلی از فیلم ها هم عقب افتاد که میتونید از اینجا لیست کامل تمام این فیلم هارو ببینید. این کنسل شدن های بون برنامه و ناگهانی ضرر های بزرگی به سینما وارد کرد .همچنین کمپانی بزرگی مثل دیزنی بخاطر تعطیل شدن دیزنی لند هم ضرر مالی زیادی خورده .

اما بعد از خبر کنسل شدن فیلم ها آسیب دیگه کرونا به سینما مبتلا شدن بازیگران معروف به این ویروس بود که ممکنه مشکلات زیادی به وجود بیاره برای سینما به عنوان مثال اگه یک بازیگر برای فیلمی قرداد بسته باشه و بخاطر ویروس کرونا فوت بشه توی تولید اون فیلم بعد از اتمام این ویروس هم مشکل ایجاد میشه .که البته امیدواریم همچین اتفاقی نیوفته .

golden globe 2020

تام هنکس

تام هنکس اولین بازیگر معروفی بود که به کرونا مبتلا شد و چند ساعت بعد هم خبر ابتلای همسرش به ویروس کرونا منتشر شد . طبق گفته خود تام هنکس او و همسرش ریتا ویلسون در یک سفر کاری به استرالیا دچار این بیماری شدند و فورا هم تحت درمان قرار گرفتند و ساخت آن فیلم هم به حالت تعلیق درآمد .

صحبت تام هنکس در این مورد :

ما احساس خستگی کردیم، مثل این بود که سرماخورده باشیم، بدن درد نیز داشتیم، ریتا لرز کوتاهی داشت و کمی هم تب داشت ، برای اینکه کار صحیح را انجام بدهیم، همانطور که همه باید در جهان اینگونه رفتار کنند، تست کرونا دادیم و جواب آن مثبت بود .


ادریس البا

ادریس البا بازیگر نقش هایمدال در دنیای سینمایی مارول که اخرینا در حال بازی برای فیلم سویساید اسکواد ساخته جیمزگان بود نیز به کرونا مبتلا شد . ادریس البا در ویدیوی که در اینستارامش منتشر کرد خبر ابتلای خودش به ویروس کرونا را منتشر کرد و یک روز بعد نیز گفته د که همسرش هم به این ویروس مبتلا است. و همسرش در مورد این مسئله گفت : “وضیفه من بود که در هنگام سختی کنار همسرم باشم و هر زنی باید همین کار را انجام دهد ” .


tormund

گیم اف ترونز

کریستوفر هیویو بازیگر معروف سریال گیم اف ترونز که به تازگی خبر پیوستنش به فصل دوم سریال ویچر منتشر شده بود نیز به کرونا مبتلا شده است . بعد از کریستوفر هیویو نیز خبر مبتلا شدن یکی دیگر از بازیگران GOT منتشر شد . Aidan Gillen بازیگر نقش پیتر بیلیش (لیتل فینگر) طبق گفته برخی رسانه ها به کرونا مبتلا شده است اما این خبر کمی بعد تکذیب شد و گفته شد شایعه ای بوده از طرفی برخی کاربران .


به نظرتون با ادامه این ویروس چه اتفاقی برای سینما میوفته ؟


بخوانید :

داغ ترین کمیک های دیسی

کمیک هارلین

کمیک دیسیزد

اولین تیزر از فیلم بتمن

مقایسه 3 ویلن گاتهام با جوکر