کمیک بتمن

داغ ترین کمیک های بتمن

توی این قسمت از مقالات داغ ترین کمیک میخایم 5 تا از کمیک های محبوب حال حاضر یکی از خفن ترین قهرمانای دنیای دی سی یعنی بتمن رو بهتون معرفی کنیم . بتمن از موقعی که خلق شده تا الا کمی های زیادی داشته که اکثرشون محبوبیت زیادی داشتن که باعث شده بتمن رو تبدیل به یکی از معروف ترین سوپرهیرو ها کنه و یجورایی اونو به عنوان نماد دنیای کمیک بشناسن مردم .
کمیک های The Batman Who Laughs و Batman: Damned به این دلیل توی این لیست نیستن که قبلا توی مقاله داغ ترین کمیک های DC معرفی کرده بودیمشون .


1- Tales from the Dark Multiverse: Batman Knightfall

داغ ترین کمیک های بتمن

این داستانه پیچیده از یک مولتیورس دارک روایت کننده زمانیه که سی سال از بتمن بودن بروس وین گذشته و اون دیگه نتونسته لباس خفاشی خودشو بپوشه و همین باعث شده Jean-Paul به عنوان بتمن شناخته بشه و گاتهام رو به یک شهر رویایی تبدیل کنه البته رویا های خودش . توی دستور جدیدش کشتار یک کار عادی شده و همه با ترس زندگی میکنن و همه اینها به نام عدالت . ولی دقیقا وقتی که امید داره به کاملا توی گاتهام از بین میره یک امید جدید به وجود میاد ….. پسر بین(Bane).


2- Batman: Curse of the White Knight

جوکر برای افشای راز قدیمی خانواده وین تلاش میکند و بتمن هم که مثل همیشه در حال محافظت از شهر گاتهام هستش باعث میشه توی خطر بیوفته . افشا شدن رمز و راز خانوادگی واجدادی بروس وین ضربه سنگینی به شوالیه تاریکی وارد میکنه . پیدا شدن شرور های جدید و متحد شدن اونها با هم و خطر های بزرگ جدید برای گاتهام توی این وضعیت بتمن حماسه شگفت انگیزی برای شوالیه سفید شروع میکنن .حقیقت راجب خون ریخته شده توی گاتهام داره این شهرو به سمت مرکز فاجعه میکشونه .


3- Batman: Last Knight On Earth

داغ ترین کمیک های بتمن

بروس وین توی تیمارستان آرکام از خواب بیداره میشه ، عاقل ، جوان … و اون هرگز بتمن نبوده !!!

بتمن : آخرین شوالیه زمین داستان عجیب و غریب کشف کردن گذشته نا معلوم بروس وین است و اینکه بفهمد دنیا چطور به این روز افتاده و چه نیروی شومی این آینده وحشتناک را به وجود آورده است . تیم نویندگی و طراحی این کمیک یعنی اسکات اسنایدر و هنرمند گرگ کاپوللو بسیار خلاق هستند و همینطور مهارت بالایی هم توی این کار دارن که باعث میشه کمیک به یکی از جذاب ترین داستان های دی سی تبدیل بشه .


4- Batman & the Outsiders

داغ ترین کمیک های بتمن

وقتی که بتمن برای اجرای عدالت تلاش میکنه و جاهای اخلاقی مبهمی میرسه ، با اخلاق ترین مردی که توی زندگیش دیده یعنی جفرسون پیرس با بتمن یه کار داره . و میخاد a.k.a. ، Black Lightning و تیم عملیاتی خودش که به اسم Outsiders شناخته میشن دور هم جمع میکنه . چند سال پیش بتمن شخصاً خانواده Barrera را پس از تحمل آزمایش های وحشتناک به دست سازمانی به نام Ark ، پنهان کرد و الا همه به جز یکی از اونها مردن … و بتمن قبل از اشتباه باید Sofia Barreraرا پیدا کند . اما با فهمیدن کاری که بتمن کرده وفاداری گروه زیر سوال میره و…


5- Batman: White Knight

داغ ترین کمیک های بتمن

اون یک دیوانه ، قاتل و “شاهزاده دلقک جرم” اما “شوالیه سفید” شناخته میشه ؟؟ هیچوقت … بجز الا . توی دنیایی که جوکر تونسته گراشات دیوانه وار و حس خودکشی خودشو درمان کنه و حالا هم با اسم جک شناخته میشه و داره تلاش میکنه هم اشتباهات گذشته خودشو جبران کنه هم با هارلی آشتی کنه . و همینطور تلاش میکنه شهر رو از دست کسی که فکر میکنه بزرگترین ویلن گاتهامه نجات بده و اون کسی نیست جز : بتمن !!!


بهترین کمیک بتمن بنظرتون چه کمیکیه ؟

بخوانید :

باهوشترین قهرمان های دنیای سینمایی مارول

۱۰ چیزی که درباره لجیون نمیدانستید!!!

10 اترنال قدرتمند در دنیای کمیک
10 تیم فراموش شده دنیای DC
داغ ترین کمیک های مارول

guest
10 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
کی اچ

کدوم از این کمیک ها در سایت کمیکان هست

Parsa Yousefzade

لطفا کمیک Batman & the Outsiders
را ترجمه کنید

سهیل

سلام حیف نیست کمیک نایتفال رو به ارشیو ارزشمندتون اضافه نمیکنید رویدادای فیوچر استیت چون یکم اتفاقات غریب داخلش میوفته و کاراکترا جدید زیاد طرفدار نداره ممنون از سایته خوبتون

سروش

چهرمی شو ترجمه کنید

مصطفی

ای کاش لینکاشونم جلوش میزاشتین

پوریا

سلام میشه بگین . از کجا شروع ب خوندن کمیک های بتمن کنیم که تو ی خط زمانی باشن، مثلا قبل کمیک ۳ جوکر چه کمیک هایی بوده

امیر ابراهیمی

کمیکیای دیسی بلک لیبل خودشون مستقل هستن میتونی بخونی بدون پیش نیاز مثل بتمن دمند و شوالیه سفید و…
تری جوکر هم که پیش نیازاش بتمن کیلینگ جوک و کمیک “جوکر” و دارکساید وار هستش

Maryam

سلام. خیلی خوب بود. اگه می شه Batman: curse of the white knight که 5 قسمته که در توضیحات بالا بخش دوم گفتید، ترجمشو
بعد از Batman:white knight قرار بدید؟ آخه این سری که 8 قسمته که فعلا شما یک قسمتشو تو سایت قرار دادید بعد از اون این یکی ادامشه. ممنون می شم آخه خیلی این کمیکو دوست دارم.

سجاد شیخیان

با سلام اگه بتونیم حتما توی برنامه ترجمه این کمیکو قرار میدیم

Maryam

بسیار متچکرم.❤❤❤