A-Force-Marvel-Cover

5 شخصیت زن مارول که باید کمیک اختصاصی داشته باشند

در دنیای مارول زن های قدرتمند زیادی وجود دارن که بعضی از اونها خیلی مهم و پرطرفدار هستن، اما به بعضی ها کمتر اهمیت داده شده . مارول کمیک های زیادی بر اساس شخصیت های زن داره و اونا خیلی وقت ها رهبری گروه های مهم رو هم بر عهده داشتن و تویدر دنیای سینمایی مارول هم میبنیم که به زن ها اهمیت زیادی داده میشه، اما با وجود کمیک های زیاد مارول هنوز شخصیت هایی هستن که طرفدارها دوست دارن یک سری اختصاصی از اونا رو از طرف مارول کامیکس ببینن اما متاسفانه این اتفاق نیوفتاده .

خیلی وقتها شده شخصیت های فرعی در کمیک ها به محبوبیت زیادی رسیدن و اهمیت زیادی پیدا کردن که باعث شده از اونها بیشتر استفاده بشه در کمیک های اما با وجود درخواست مخاطب ها هیچ کمیک سولویی برای اونها به چاپ نرسیده و با توجه به اینکه قراره شخصیت های زیادی وارد دنیای سینمایی مارول بشه به کمیک هایی برای آشنایی بیشتر با اونها نیاز داریم . با این کار هم پتانسیل بالایی که شخصیت ها دارن از بین نمیره هم به درخواست طرفدار های دنیای کمیک جواب داده شده .

1. مدوسا / Medusa

باور اینکه مدوسا تاحالا کمیک اختصاصی خودش رو نداشته کمی سخته چون خیلی شخصیت مهمی بوده و توی سری کمیک های A-Force هم نقش مهمی داشته و اگه با نا انسان ها (Inhumans) آشنایی داشته باشید میدونین فرد مهمی برای این نژاد بوده و هست . مدوسا در سریال Inhumans هم حضور داشت اما متاسفانه چون سریال نتونست موفق باشه کنسل شد و هیچوقت شاهد سریال سولو برای شخصیت مدوسا هم نبودیم.

مدوسا این قدرت رو داره که موهای بلند و قوی خودش رو کنترل کنه و از اونها به عنوان یک سلاح استفاده کنه . مدوسا ملکه آتیلان ، مادر و مبارز بزرگیه و در جنگ های زیادی حضور داشته و نشون داده که لیاقت داشتن کمیک اختصاصی خودش رو داره .

2. مونیکا رمبیو / Monica Rambeau

مونیکا رمبیو یکی دیگه از شخصیت ها با سابقه حضور بالا در دنیای کمیک اما بدون کمیک اختصاصیه . اون تاحالا لقب هایی مثل فوتون ، پالسار و حتی کاپیتان مارول رو داشته . مونیکا قبل از اینکه در مقابل اشعه قدرتمند قرار بگیره یک ستوان گشت زنی بود . این شخصیت در مدت زمان کوتاهی تونست به جایگاه های مهمی برسه و وارد اونجرز بشه . از اونجایی که خبر هایی از حضور این شخصیت در سریال های آینده دنیای سینمایی مارول شنیده میشه وجود کمیک های سولو هم اهمیت بیشتری پیدا کرده .

3. والکری / Valkyrie

همه ما والکری رو دوست داریم، بخصوص بعد از حضور در فیلم Thor: Ragnarok با بازی تسا تامپسون . والکری قدرتمنده اما دلیل اصلی محبوبیتش این نیست بلکه شخصیت پردازی خیلی جذاب اونه . توی دنیای کمیک ما شاهد یک نسخه از والکری بودیم که با الهام از والکری MCU طراحی شده بود(کمیک Exiles 2018) اما هیچوقت کمیک اختصاصی خودش رو دریافت نکرد . والکری یک جنگجوی افسانه ای ازگاردیه و یکی از اعضای مهم انتقام جویان مخفی هم بود . همچنین سلاح Dragonfang و اسب بالدار اون خیلی به بخش اساطیری این شخصیت کمک میکنه .

همونطور که میدونیم قراره والکری در فیلم Thor: Love and Thunder حضور داشته باشه و احتمالا نقشش هم پر رنگ تر از قبل بشه و اگه قرار باشه این فیلم برای حضور توی گروه اونجرز و داستان های دیگه ای غیر از ثور مقدمه سازی کنه باید برای کسایی که آشنایی کمتری با والکری دارن یک داستان توی دنیای کمیک یا یک مینی سری به چاپ برسه .

4. پپر پاتس / Pepper Potts

پپر پاتس مدت زیادیه که زیر سایه تونی استارک قرار داره و از شخصیت های مکمل اون بوده . داستان پپر پاتس در دنیای کمیک خیلی با دنیای سینمایی مارول فاصله داره اما در آخر دیدیم که پپر در فیلم اونجرز اندگیم به یک قهرمان تبدیل شد . درسته که اون با لباسی که تونی طراحی کرده به این مقام رسید و لقب Rescue رو دیافت کرد اما پپر پاتس خودش به تنهایی هم یک قهرمانه و همیشه شخصیت شجاعی بوده . این شخصیت سابقه خیلی طولانی هم در دنیای کمیک داره و با اینکه از سال 1963 توی دنیای کمیک حضور داشته اما سری اختصاصی خودش رو دیافت نکرده.

5. پگی کارتر / Peggy Carter

شاید بعضی ها فکر کنن پگی کارتر چیزی جز معشوقه استیو راجرز نیست، اما باید بدونین اون یک استراتژیست نظامی و یک قهرمانه؛ تاریخچه کمیکی این شخصیت طولانی و عجیب غریبه ولی چیزی که در مورد اون ثابت بوده مهارت هاییه که داره . البته پگی دو فصل سریال تلویزیونی خودش رو داشت که نشون میده از شخصیت های دیگه فرصت بیشتری برای دیده شدن داشته اما با این حال بازم هیچ سری اختصاصی از اون توی دنیای کمیک ندیدیم .


با توجه به حرکت نمادین در فیلم انتقامجویان پایان بازی و جمع شدن تمام شخصیت های زن احتمال اینکه در آینده گروه A-Force رو در دنیای سینمایی مارول ببینیم خیلی بالا رفته . با اینکه جمع شدن قهرمانان زن در اون موقعیت اصلا منطقی و درست نبود و خیلی هم با انتقاد های مخاطبین رو به رو شد، میشه ازش به عنوان یک اشاره به گروه A-Force نام برد و اگه قرار باشه یک فیلم بر اساس این گروه ساخته بشه حتما آشنایی بیشتر با قهرمانان مونث دنیای مارول نیاز میشه . 

منبع: CBR


به نظر شما چه شخصیت های دیگه ای باید کمیک اختصاصی خودشون رو داشته باشن ؟


بخوانید:
۵ ویلن مارول که شزم میتونه شکستشون بده!!!
نقد انیمیشن سوپرمن ردسان
معرفی کیبل cable
کنسلی ها ادامه دارد
۵ کمیکی که اگر به فیلم سونیک علاقه داشتید باید بخوانید!!!!