oscar 2020

در اسکار 2020 چه گذشت

تصاویر بازیگران ، اتفاقات و حواشی

امروز بلخره بعد از مدت ها صبر مراسم اسکار برگزار شد و برنده های قسمت های مختلفش اعلام شدن که میتونین از اینجا به طور کامل بخونید . اسکار بزرگترین مرسم مربوط به سینما هستش و اعتبار زیادی هم داره اما توی سالهای قبل برنده هایی داشتیم که همه معترض شدن چون زیاد عادلانه نبود اما امسال یک تحول بزرگ داشت اسکار که خیلی اتفاق خوبی بود اونهم بردن جایزه بهترین فیلم توسط یک فیلم خارجی زبان بود ( Parasite ) معمولا مراسم اسکار به فیلم هایی که در کشور های دیگه ساخته شدن جایزه بهترین فیلم خارجی زبان رو می داد و هرچقدر هم که فیلم خوبی بودن جایزه بهترین فیلم رو برنده نمی شدن اما امسال خوشبختانه این اتفاق افتاد.

همونطور که میدونین قبل از مراسم اسکار فرش قرمز بود که اینجا عکس چندتا بازیگر آشنا رو براتون گزاشتیم .

اسکار 2020
اسکار 2020
اسکار 2020
اسکار 2020

رقابت مارول و دی سی

سالی که گذشت دوتا فیلم عالی ابرقهرمانی از دوتا کمپانی بزرگ یعنی مارول و دی سی داشتیم که هر دو برای اسکار نامزد شده بودن البته فیلم جوکر توی زمینه های بیشتر و مهمتری مثل بهترین فیلم نامزد شده بود و فیلم اونجرز اند گیم هم برای بهترین جلوه های ویژه . با اینکه فیلم جوکر نتونست جایزه بهترین فیلم سال رو ببره و بزرگترین افتخار فیلم های کمیک بوکی رو بدست بیاره ، واکین فینیکس موفق شد به بهترین بازیگر نقش اول مرد تبدیل بشه البته جایزه بهترین موسیقی متن رو هم برنده شد . ولی فیلم اونجرز اند گیم از فیلم شاهکار 1917 شکست خورد و جایزه بهترین جلوه های ویژه رو دریافت نکرد .


لحضه برنده شدن واکین فینیکس در مراسم اسکار :


برد پیت بازیگر مشهور هم برای بازی تو فیلم روزی روزگاری در هالیوود موفق شد رقیبای سختی مثل تام هنکس ، آل پاچینو و … رو شکست بده . که البته لیاقت بردن این جایزه رو هم داشت .

لحظه برنده شدن برد پیت در مراسم اسکار:


یکی دیگه از اتفاقات جذاب اسکار امسال اجرای دیدنی امینم بود . امینم رپر معروف 18 سال پیش موفق شده بود برای این آهنگ برنده اسکار بشه اما نیومد تا اون رو دریافت کنه و امسال اومدو یک اجرای قافلگیر کننده داشت که باعث هیجان زیاد حاضرین توی مراسم شد . امینم با اینکه تقریبا سنش بالا رفته اما بازم تونست خیلی عالی آهنگ Lose Yourself رو اجرا کنه . بیلی آیلیش خواننده کم سن تر هم توی این مراسم حضور داشت و اونم مثل امینم اجرا کرد اما خیلی ها گفته بود ما موقع اجرای بیلی آیلیش خابمون گرفت .


نظرتون راجب مراسم اسکار امسال چیه ؟ کدوم بخششو بیشتر دوست داشتین ؟


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه