batman captain america

5 شخصیت مارول که بتمن باید باهاشون کراس‌اوور داشته باشه

بتمن تاریخی بسیار طولانی در دنیای کمیک داره و در طول سال‌های حضورش، با شخصیت‌های زیادی همکاری داشته که خیلی از اون‌ها مربوط به کمیک‌های دی‌سی میشن اما بتمن کراس ‌اوررهای مختلفی رو هم در کارنامه خودش داره مثل بتمن/لاکپشت‌های نینجا، بتمن/پسر جهنمی و… اما همه میدونیم که بزرگترین رقیب DC، مارول هستش و هیچی برای مخاطب‌ها جذاب‌تر از کراس اوور بین شخصیت‌های این دو شرکت نیست. برای قهرمان‌ها خوبه که بتونن با بتمن همکاری داشته باشن چون به منابع زیادی دسترسی پیدا میکنن و میتونن ماجراهای هیجان‌انگیزی رو رقم بزنن. همکاری بتمن با شخصیت‌های مارول قبلا هم اتفاق افتاده بود اما سالها از دوران اون کراس اوورها گذشته و لازمه که دوباره شاهد همکاری این دو شرکت مطرح دنیای کمیک باشیم.

5. دردویل

daredevil

دردویل و بتمن نقاط مشترک زیادی دارن و میتونن در کنار هم داستان خیلی خوبی رو شکل بدن. هر دوی اونها یک زندگی عادی و یک زندگی قهرمانانه دارن، هر دو در شب با مجرم‌ها مبارزه میکنن و… با توجه با عقاید نسبتا مشترک اونها وتوانایی بالای هر دو در مبارزه احتمالا شاهد نبرد جذابی بین این دو و ویلن داستان میشیم. همه میدونیم که بتمن و دردویل در شکست دادن دشمنایی که بنظر میرسه نتونن شکست بدن مهارت زیادی دارن و خب در کنار هم قطعا قوی‌تر هم میشن اما جذابیت اصلی داستان جاییه که این دو در مقابل هم قرار بگیرن و با هم مبارزه کنن. البته این داستان که دو قهرمان اول مبارزه میکنن و بعد متحد میشن تا با یک دشمن بجنگن کلیشه‌ای و تکراری شده اما اگه کراس‌ اووری بین بتمن و دردویل باشه خیلی خوب میشه که هم نبردشون رو ببینیم و هم همکاری.

4. کاپیتان آمریکا

captain-america

بتمن و کاپیتان آمریکا پتانسیل زیادی برای کراس اوور دارن. هر دوی اونها بدون قدرت‌های عجیب‌و‌غریب کارهای بزرگی انجام میدن و به نوعی هم رهبر تیم هستن.شاید در ظاهر بگیم این دو نفر ممکنه با هم درگیر بشن اما میدونیم که بتمن و کپ در تشکیل دادن تیم کارشون خوبه و میتونن خیلی سریع دوستان قهرمانی که نیاز دارن رو پیدا کنن. همونطور که بتمن با سوپرمن و کاپیتان با آیرون من کنار اومدن احتمالا بتونن خیلی زود با هم تبدیل به یک تیم غیرقابل توقف در مبارزه با افراد شرور تبدیل بشن. اگه تجهیزات و منابع بتمن رو کنار تجربه کاپیتان آمریکا بزاریم حتما نتیجه داستان بسیار سرگرم کننده‌ای میشه.

3. هاکای

hawkeye

هاکای در کار تیمی همیشه خوب عمل کرده و به همکاری کردن با بقیه قهرمان‌ها علاقه زیادی داره، بتمن هم قطعا از داشتن یک هم‌تیمی با توانایی‌های هاکای بدش نمیاد پس میتونن در یک کمیک کنار هم قرار بگیرن. البته اخلاق این دو نفر میتونه مشکلاتی براشون ایجاد کنه و اختلافاتی داشته باشن، بخصوص از طرف بتمن که حتما با یک کماندار از دنیایی دیگه اخلاق خوبی نداره و در طول داستان این دو بارها باعث عصبانیت هم میشن اما هر طور شده به همکاریشون ادامه میدن تا هدفشون رو به پایان برسونن. این کراس اوور اگه توسط هنرمندان خوبی خلق بشه میتونه اثر جذابی رو در اختیار کمیک‌بازها قرار بده که همه رو راضی نگه داره.

2. پلنگ سیاه

Black-Panther

شاید سخت باشه پیدا کردن شخصیتی که بتونه در موارد زیادی با بتمن رقابت کنه اما بلک پنتر قطعا میتونه این کار رو کنه. از نظر ثروت، تجهیزات، قدرت، مهارت، هوش و… شوالیه تاریکی و پلنگ سیاه میتونن با هم مقایسه بشن و احتمالا پلنگ سیاه برتری‌هایی هم داشته باشه و همین موضوع ممکنه باعث ایجاد درگیری بین اونها بشه. اما حتی اگه ابتدای ملاقات این دو قهرمان با مخالفت و درگیری باشه بدون شک به زودی احترام هم رو بدست میارن و با توجه به هدف‌هایی که دارن به هم کمک میکنن. احتمالا این دو قهرمان سیاه پوش بعد از مدتی همکاری به دوست‌های خوب و قابل اعتماد هم تبدیل میشن که میتونن در کنار هم جلوی تهدیدات بسیار زیادی رو بگیرن.

1. سایکلاپس

Cyclops

اگه قرار باشه یک نفر رو هم از مردان ایکس انتخاب کنیم که با بتمن همکاری کنه اون سایکلاپسه. شاید جهش یافته‌ها خیلی دل خوشی از همکاری با بقیه نداشته باشن و ترجیح بدن کنار گونه خودشون مبارزه کنن اما سایکلاپس و بتمن با توجه به اخلاقی که دارن با هم کنار میان. این دو قهرمان در کار خودشون بهترینن و بخاطر توانایی اونها در مبارزه برای ویلن‌ها کار سختیه که باهاشون مقابله کنن. بتمن در مبارات نزدیک و سایکلاپس مبارزات دور میتونه خیلی خوب عمل کنه، همین کافیه برای درخواست یک کراس اوور بین این دو نفر، نبردی که بتمن و سایکلاپس در اون به هم کمک میکنن تا افراد شرور رو از پا دربیارن پتانسیل خوبی میتونه داشته باشه برای یک کمیک. کراس اوور کمیکی که تا به حال مثلش رو ندیدیم.


شما دوست دارید کراس اوور بتمن و کدوم شخصیت مارول رو ببنید؟


بخوانید:

قوی‌ترین ویلن‌هایی که ولورین با اونها روبه‌رو شده
۵ دشمن برتر سوپرمن
5 سریال برتر ژانر نوجوان
10 کمیک برتر دیسی برای خواندن در قرنطینه
تاثیرگذار ترین رویداد های DC


guest
55 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
مسعود

بتمن کنار دردویل عالیه.. عاشق دردویلم خیلی شخصیت خفن و قدرتمندیه… مبارز ماهر و چالاکیه

ComicVSgame

ایرون من رو یادتون نره هردو باهوش هستن و ملیاردر البته ایرون تو کار گروهی 😐بله
ولی گروه خوبی میشون فکر کنم

میلک من

به نظرم جای آیرون من و ثور خالیه

IRON-FLASH

بتمن و دردویل کراس اور داشتن

بی نام

به نظر من مرد آهنی و ددپول

سینا

راستی میدونستین بتمن 25 بار قتل کرده اونم تو کمیک هاش البته فکرکونم انجوری باشه

Last edited 2 سال گذشته by سینا
ماندانا

به نظرمن هاکای پتانسیل مقابله با بتمن رو نداره و این غیر قابل باوره که بتمن با هاکای کراس اوور داشته باشه

نریمان

دقیقا

amin

شخصیت بتمن و ولورین از لحاظ برخورد احساسی خیلی شبه همه جفتشون ادمای خشک و رمسیی هسن باید یک کراس اور رقابتی ک تهش منجر ب همکاری بشه خیلی جذاب باشع

bdl

نه دیگه انقدر که تو میگی خشک نیستن
روابط بتمن با رابینا و ولورین با ایکس من خشک نیست
فقط جفتشون در مقابله با دشمناشون یه ذره خشنن(ولورین بیشتر)

شرلوک هلمز

بتمن ادم نمیکشه
ولی ولورین برا یه تیکه ادامسم یه لشکرو تیکه پاره میکنه

امیرمهدی

ولورین و آیرون من

امیرعلی ذوالفقاری

من دوس دارم کراس اور بتمن با شانگ چی و مون نایت رو ببینم