Secret-Invasion

5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه

مارول تا الان تونسته به بهترین شکل اقتباس های کمیکی بسازه و هم طرفدارای دنیای کمیک رو راضی نگه داره هم مخاطب های سینما، تعجبی نداره که بعد از اکران هر فیلم طرفدارها منتظر فیلم های بعدی بر اساس کمیک باشن. با اینکه منبع اصلی فیلم های MCU ایونت ها و کمیک ها ماروله اما کوین فایگی و عوامل سازنده تونستن به خوبی نوآوری ها و چیز های جدیدی هم به اون اضاف کنن، مارول استودیوز در عین وفاداری به دنیای کمیک چیز های جدیدی برای ارائه به مخاطب داره، اما حالا که دنیای سینمایی مارول در حال گسترشه قطعا کار مدیریت فیلم و سریال ها هم سخت تر میشه و همچنین با بالا رفتن انتظارات طرفدار های مارول انتخاب کمیک و داستان هم برای فیلم ساز ها مشکل تر میشه . توی این مقاله قصد داریم 5 کمیک محبوب که انتظار داریم توی فاز 5 مارول ببینیم رو بررسی کنیم.

5. انتقام جویان جدید / New Avengers

با توجه به وضعیت فعلی اونجرز الان زمان مناسبیه برای تشکیل تیم جدیدی از انتقام جویان. با توجه به اتفاقاتی که تا الان در دنیای سینمایی مارول افتاده و شخصیت هایی که وارد شدن، قطعا نمیشه داستان انتقام جویان جدید مثل سری Brian Bendis اتفاق بیوفته، اما همچنان مارول شخصیت های خیلی خوبی برای تشکیل نیو اونجرز داره بخصوص که رایت شخصیت های چهار شگفت انگیز و مردان ایکس هم به مارول برگشته، الان بهترین زمان برای دیدن تیم های جدیده.

4. جنگ های مخفی / Secret Wars

Secret Wars بعد از انتشار تا چند سال یکی از محبوب ترین داستان ها مارول بود و همچنان از تاثیرگذارترین کمیک ها به حساب میاد. داستان این کمیک طیف گسترده ای از شخصیت ها رو در بر میگیره برای همین میتونه یکی از راه های خوب برای معرفی شخصیت هاییه که از فاکس به دیزنی اومدن . رویداد جنگ های مخفی مارول اونقدر بزرگ و عظیمه که میتونه به تبدیل به رویدادی مثل اینفینیتی وار و Endgame بشه.

3. Siege

شاید Siege از برترین رویداد های مارول نباشه اما باز هم همچنان از بزرگترین اتفاقات مارول به حساب میاد واینکه مارول میتونه توی MCU  این رویداد رو به شکل بهتری نشون بده، بخصوص که بعد از اتفاقات Thor: Ragnarok و نابودی ازگارد باید سرنوشت ازگاردی ها معلوم بشه. البته فیلم Thor: Love and Thunder در دست ساخته و قطعا داستان این کمیک به نوعی توی اون نشون داده میشه هرچند که شخصیت هایی مثل دارک اونجرز و نورمن ازبورن رو برای کامل شدن این داستان در MCU  نداریم اما همچنان سبک زندگی ازگاردی ها رو زمین داستان های زیادی برای گفتن داره.

2. تهاجم مخفی / Secret Invasion

Secret-Invasion

تهاجم مخفی یکی از قطعی ترین اتفاقات دنیای سینمایی ماروله بخصوص بعد از معرفی اونها در فیلم کاپیتان مارول و حضور اسکرال ها بجای نیک فیوری در فیلم اسپایدر من فار فرام هوم. تهاجم مخفی از مهم ترین اتفاقاتیه که تا به حال افتاده و با توجه به زمینه سازی های مارول به احتمال زیاد در فاز 4 یا پنج این رویداد رو ببینیم که با توجه به روند نفوذ اسکرال ها احتمال میره این اتفاق توی فاز 5 بیوفته.

1. Annihilation

به لطف نگهبانان کهکشان و کاپیتان مارول ما تونستیم بخش هایی از دنیای کیهانی مارول رو ببینیم و با توجه به ادامه این فیلم ها میشه امیدوار بود مارول بالاخره داستان Annihilation  رو به ما نشون بده. البته شخصیت های کیهانی کمیک Annihilation بیشتر از اینها هستن و مارول میتونه در فاز 4 با زمینه چینی های خوب این ایونت رو در فاز 5 به واقعیت تبدیل کنه و یا شخصیت های جدیدی رو با داستان کمیک تطبیق بده و یک اقتباس با حالتی جدید به ما نشون بده.

منبع: CBR


به نظر شما تو فاز 4 و 5 مارول باید از داستان چه کمیک هایی استفاده بشه ؟


بخوانید:

 ۵ چیزی که درباره مارشن من هانتر نمیدانستید!!!
 ۱۰ لوگو برتر بتمن 
 ۵ سریال برتر ژانر نوجوان 
 ۱۰ چیزی که راجب تسک مستر نمیدانستید 
  بررسی کمیک جوکر کیلر اسمایل


guest
5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
محمد شهسواری

۱_عزیزم تهاجم مخفی یا اسکرت اینویشن یا مورد۲ قراره سریالش برای فاز ۴مارول اماده بشه ساخته بشه ولی تو فاز پنجم نه
۲عزیزم فعلا این فاز۴تموم بشه یا اواخرش باشه بعد

نقد کننده برتر

از نظر من پادشاه سیاه پوش هم میتونه باشه. هم میتونه جهش یافته و کشور اونها رو معرفی کنه و هم میتونه زمینه رو برای خبیث هایی بزرگتر آماده کنه. البته به یه پیش زمینه طولانی نیاز داره و باید خیلی از شخصیت های دنیای سینمایی، سیمبیوت به تن کنند.

Green arrow 🏹 (قهرمان سابق )(در حال حذف قهرمان )

زوده حداقل فاز ششم هفتم

Mmm

جنگ های پنهان نمیتونه برای فاز پنجم آماده بشه چون خودتون گفتید شکل اند گیم و اینفینیتی وار بشه پس شاید به همون اندازه طول بکشه

امیرعلی

حقیقتا رویداد سیج کاملا اکشن محور هست و کمتر به کاراکترها پرداخته و من فکر نکنم مارول قصد داشته باشه که شخصیت سنتری رو معرفی کنه.