joker 2 poster

ساخت سه گانه جوکر تایید شد

بردلی کوپر بتمن میشود

تقریبا همه سینما دوستان و مخصوصا سینما کمیکی دوستان فیلم جوکرو رو تا الان دیدن.

این فیلم که تونست بسیار بسیار موفق و محبوب ظاهر بشه جرقه امیدی رو تو دل طرفدارای دیسی روشن کرد که دوران اوج دیسی داره شروع میشه.

این فیلم رکورد های زیادی هم زد،فروش بیشتر از یک میلیارد دلار با بودجه محدود 50 میلیون دلار،تبدیل به پرفروشترین فیلم رده سنی بزرگسالان شدن و …..

چندتا نکته تو این فیلم خیلی تو چشم بود:یکی بازی فوق العاده واکین فینیکس و کارگردانی عالی تاد فیلیپس و همینطور فیلمنامه با کیفیت بالا از تاد فیلیپس و اسکات سیلور.

بعد از این موفقیت ها بود که زمزمه هایی از ساخت قسمت دوم این فیلم به گوش رسید.و درباره همین شایعه ها واکین فینیکس گفته بود فقط در صورتی حاضر به همکاری خواهد بود که داستان خوبی برای نقل کردن موجود باشد و فقط فروش ملاک نیست،اما تایید شده بود که تاد فیلیپس و اسکات سیلور توافق کرده اند و بر سر قسمت دوم جوکر خواهند بود.

که دور از ذهن نیست اون هم به واسطه پاداش صد میلیون دلاری برای تاد فیلیپس.

و اما یکی از مهمترین خبرهایی که به تازگی منتشر شده و خیلی هاروو به وجد آورده اینه که نه تنها قسمت دومی برای جوکر ساخته میشود ،بلکه سه گانه ای برای این شخصیت با حضور همه عوامل ساخته خواهد شد.

این خبر خیلی خوشحال کننده اس و دلیلشم هم اینه که واکین فینیکس هم در این سه گانه حضور خواهد داشت . این یعنی اینکه اون فیلمنامه و داستان و یا حداقل نقشه های آینده این شخصیت رو خونده و از اونها خوشش اومده.

اما در این بین در زمیمه تکمیلی این خبر ،خبری نه چندادن خوشایند برای طرفدارای دیسی منتشر شد و اون هم حضور بردلی کوپر در نقش بتمن در قسمت دوم جوکر است.البته این خبر هنوز تایید نشده و در حد شایعه است.

شما دوست دارین بردلی کوپر در نقش بتمن باشه؟

بخوانید:

دیسی بیشتر از ۲۰ عنوان کمیک را کنسل کرد!!!
سه جوکر چه کسایی هستن؟
۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای دیسی
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
سوپرمن نقشی شبیه هالک برای DC خواهد داشت