فیلم های آینده اعضای استرنجر تینگز

سریال استرنجر تینگز به یکی از محبوب ترین درام های علمی تخیلی شبکه نتفلیکس تبدیل شده است. این سریال با بازیگران جوان و با استعدادی که دارد نظر بینندگان را به خود جلب کرده است. با گذشت 3 فصل بازی در سریال قطعا این بازیگران جوان پیشنهادات مختلفی برای آنها ارسال شد. در اینجا به 10 تا از بهترین فیلم هایی که به آنها رسیده است میپردازیم، با کامیکان همراه باشید.

10/10

Noah Schnapp – Hubie Halloween

Noah Schnapp

این بازیگر تنها با کمی اعتبار بازیگری از بازی در نقش ویل بایرز در سریال استرنجر تینگز برای بازی در این فیلم انتخاب شد ، او در این انیمیشن خانوادگی کنار بزرگانی همچون آدام سندلر و استیو بوشمی حضور خواهد داشت. این کمدی هالوین در Salem اتفاق می افتد، و Hubie که همیشه بهانه ای برای خندیدن در این تعطیلات بوده حالا باید تعطیلات را نجات دهد. این فیلم در سال 2020 اکران خواهد شد.

9/10

Finn Wolfhard – Ghostbusters: Afterlife

Finn Wolfhard

شخصیت اون به عنوان مایک ویلر برای همه ی هوادارن سریال بسیار شناخته شده است. و مشخص شده که او در نسل بعدی این فیلم بازی خواهد کرد.یکی از نکات قابل توجه حضور مایک با کاستوم این فیلم در سریال بوده است. او در این فیلم در نقش Trevor در کنار مکینا گریس ، پل رود و البته بیل موری بازی خواهد کرد. این فیلم در سال 2020 اکران خواهد شد.

8/10

Sadie Sink – Dear Zoe

Sadie Sink

این خانم جوان در سریال نقش Max Mayfield یا همان مکس را بازی کرد و از فصل دوم به سریال اضافه شد. اما برای بعد از فصل سوم برنامه بازی در دو فیلم دیگر را دارد که یکی از آنها Dear Zoe است.وقتی که یک نوجوان برای پدر حوصله سر برش یک جوان خلافکار رو استخدام میکنه تا به عزاداری برای مرگ خواهر کوچیکش کمک کنن

7/10

Millie Bobby Brown – Godzilla Vs. Kong

Millie Bobby Brown

میلی بابی براون این بازیگر جوان از این سریال به شهرتی باور نکردنی دست پیدا کرد. بعد از پخش فصل 3 استرنجر تینگز، یکی از فیلم هایش به اسم godzilla king of the monsters منتشر شد و درحال حاضر تمرکزش بر روی قسمت بعدی این فیلم است. بازیگرانی از جمله Alexander Skarsgard و Elza Gonzalez اورا در این فیلم راهنمایی میکنند. این فیلم علمی تخیلی در پایان سال 2020 وارد سینماها خواهد شد.

6/10

Caleb McLaughlin – Concrete Cowboys

Caleb McLaughlin

این بازیگر که در سریال نقش لوکاس را بازی کرده از اعتباری کمتری نسبت به سایر بازیگران برخوردار است، این درام داستان نوجوانی است که سوار بر اسب آرزو هاست ، او همراه با پدرش به فیلادلفیا شمالی در میان فقر و تنگدستی زندگی می کند.بازیگرانی همچون Idris Elba, McLaughlin اورا در این فیلم رهبری میکنند.

5/10

Joe Keery – Free Guy

Joe Keery

این بازیگر جوان محبوب استیو هریتون در سریال استرنجر تینگز در فیلم Free Guy در کنار رایان رینولدز و تایکا وایتیتی بازی خواهد کرد. فیلم فری گای یا مرد آزاد که از تریلرش معلومه قراره یک فیلم بشدت فان و سرگرم کننده باشه و یکی از دلایل فان بودنش هم قطعا حضور بازیگر محبوب یعنی رایان رینولدز توی این فیلمه  ، حالا Joe Keery کنار رایان بازی میکنه و خب احتمالا چند صحنه ی خنده دار بین این این بازیگر و رایان رینولدز اتفاق بیوفته.

4/10

Natalia Dyer – Things Heard & Seen

Natalia Dyer

این فیلم ترسناک داستان یک هنرمند را نقل می کند که به سمت دره هادسون حرکت می کند ، جایی که او احساسات بدی نسبت به ازدواجش به دست میاره . ناتالی دایر با بازی در کنار آماندا سیفرد ، در مرکز این فیلم قرار خواهد گرفت.فیلم برداری های این فیلم تمام شده و در مرحله بعد از ضبط قرار دارد، البته هواداران دایر را به عنوان نانسی ویلر از سریال می شناسند و هیجان زده هستند که اورا در یک فیلم ترسناک ببینند.

3/10

Gaten Matarazzo – Hump

Gaten Matarazzo

این فیلم یک انیمیشن خانوادگی است و البته هنوز در مرحله قبل از تولید است ولی تایید شده که این بازیگر جوان در این فیلم گویندگی میکند.البته Matarazzo بیشتر به خاطر بازی در نقش داستین مشهور است ولی صدای او میتواند در این انیمشین که سومین تجربه او در سینما است میتواند چشمگیر باشد.

2/10

Charlie Heaton – The New Mutants

Charlie Heaton

چارلی هیتون با بازی در نقش جاناتان بایرز در سریال استرنجر تینگز حسابی مشهور شد ، اما با بازی در فیلم تقریبا نفرین شده THE NEW MUTANTS در کنار بازیگر مشهور گیم آف ترونز میسی ویلیامز حسابی سر زبان ها افتاده است.این فیلم پنج جوان جهش یافته را دنبال می کند که توانایی های خود را در یک مرکز مخفی ، جایی که بر خلاف میلشان آنهارا نگه داشته اند، کشف می کنند. برای فرار ، آنها باید با گناهان گذشته خود روبرو شوند.

1/10

Millie Bobby Brown – Enola Holmes

میلی بابی براون

در سال 2020 میلادی، میلی بابی براون نیز در این درام رمز آلود در کنار هنری کویل و سام کلفین بازی خواهد کرد. این داستان، داستان آنولا هولمز ، خواهر شرلوک و میکروفت هولمز را روایت می کند که پس از ناپدید شدن مادرش به یک کارآگاه فراری و خصوصی تبدیل می شود.این بازیگر جوان به دلیل بازی در نقش الون در این سریال علمی تخیلی استرنجر تینگز، به یکی از شناخته شده ترین زنان جوان در صنعت رسانه تبدیل شده است. و برای طرفدارنش شرکت او در این فیلم جنایی جذاب است.


نظر شما چیست کدام یک از این بازیگران آینده روشن تری دارند ؟ با ما در ارتباط باشید.


بخوانید :

کمیک آنلاین استرنجر تینگز زامبی بوی

کمیک آنلاین STRANGER THINGS THE OTHER SIDE

کمیک جنگ قلمروها

10 اترنال قدرتمند در دنیای کمیک

۵ نسخه قدرتمند ثور