ویلن های ثور

احتمال حضور ساحره در سریال لوکی

شایعات سریال لوکی

اینچترس یا همون ساحره یکی از شخصیت های ازگاردی ماروله و از بزرگترین دشمنای ثور هم هست که اینجا اون رو معرفی کردیم . حضور این شخصیت از خیلی وقت پیش شایعه شده بود و خیلی ها میگفتن ممکنه اون رو توی فیلم ثور رگناروک ببینیم اما این اتافق نیوفتاد . اینچنترس کارکتر جذابی هستش و بخاطر توانایی بالاش توی جادوگری و خباثتش یه شباهتایی به لوکی هم داره و میتونن زوج جادویی خوبی بشن .

loki

سریال لوکی که از مورد انتظار ترین سریال های دیزنی پلاس هستش قراره خیلی چیز ها رو به ما نشون بده از دنیای مارول چون هم سفر در زمان داره احتمالا و هم سفر به مکان ها مختلف که فرصت نشون دادن کارکتر های زیادی رو از دنیای مارول ایجاد میکنه احتمال اینکه یکی از این شخصیت ها اینچنترس باشه زیاده چون از اونجایی که قراره فیلم thor love and thunder ساخته بشه سریال لوکی میتونه زمینه ساز حضور ساحره به عنوان ویلن اصلی این فیلم باشه .

توی شایعات پخش شده اخیر مارول داره دنبال یک بازیگر خانوم میگرده برای این نقش و یکی از گزینه ها جنیفر لاورنس که قبلا هم سابقه بازی یکی از شخصیت های مارول یعنی میستیک رو توی فیلم های ایکس من داشته . این خبر برای برعضی از هوادای این بازیگر خیلی خوشحال کننده بود که میتونن دوباره ایشون رو توی دنیای مارول ببینن اما این خبر تایید نشده .

نظرتون راجب جنیفر لاورنس چیه ؟


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه