اطلاعات سریال های مارولی شبکه hulu

اطلاعات سریال های مارولی شبکه hulu

شبکه هولو که توسط دیزنی خریده شده قراره چنتا سریال با اقتباس از کمیک های مارول بسازه و اولین اخباری که از این سریالا منتشر شده بود مربوط میشد با چهارتا از شخصیت های مارول که قرار بود سریال اختساسی داشته باشن و بعدش هم توی یک سریال با هم ملاقات داشته باشن دقیقا مثل سریال های مارول نتفلیکس البته سریال هایی که شبکه هولو برای این چهار شخصیت میخاد بسازه قراره در قالب انیمیشن باشن .

پروژه دیگه ای که هولو داره برای مارول میسازه سریال هل استرام هستش که معلومه سریال متفاوتیه چون قراره تو سبک ترسناک باشه داستانش هم از این قراره که یک خواهرو برادر با موجوداتی شیطانی درگیر میشن و … . اول قرار بود ما توی این سریال شاهد گوست رایدر هم باشیم و بعدش هم سریال اختصاصی خودش از شبکه هولو پخش بشه ولی بعد یه مدت بخاطر یک سری مشکلات ساخت سریال روح سوار کنسل شد . با توجه به اطلاعات منتشر شده سریال Helstrom توی سال 2020 پخش میشه و 10 قسمت داره .

هولو قبل از این هم سابقه همکاری با مارول رو داره و سریال پر مخاطب فراری های مارول رو ساخته که بود توی فصل سوم تموم میشه و شخصیت های اصلی سریال کلوک اند دگر رو هم قراره توی این فصل ببینیم البته متاسفانه این سریال بعد دو فصل کنسل شد ولی کراس اوری که قراره بین این قهرمان های نوجوان مارول اتفاق بیوفته میتونه خیلی جذاب باشه . امیدوارم سریال های آینده این شبکه بتونه موفق بشه .

شما بیشتر منتظر کدوم سریال هستید ؟


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه