daredevil

چارلی کاکس:فکر نمیکنم فصل چهارم دردویل ساخته شود

حضور در اسپایدرمن ۳ هم رد شد

برعکس دنیاهای سینمایی که مارول از دیسی جلوتر و بهتره در دنیا های سریالی این دیسی بوده که با تعداد زیادی سریال و دنیای گسترده تونسته گوی رقابت رو از مارول در این زمینه بدزده.اما مارول هم با اینکه سریال های کمی داشته اما سریال ها خوبی هم داشته.که گل سرسبد این سریال ها سریال های مارول-نتفلیکس هستند که شامل گروه Defenders (مدافعان) میشوند.برای همه این شخصیت ها سریال های اختصاصی توسط نتفلیکس ساخته شد که در بین این سریال ها دردویل و جسیکا جونز بیشتر از بقیه سریال ها که لوک کیج و…. بودند مورد اقبال واقع شدند.

به خصوص سریال دردویل که با کیفیت ساخت خوب و داستان جذاب و همینطوری بازیگری خوب و همخون چارلی کاکس در نقش دردویل تونست خیلی محبوب بشه و تبدیل به محبوب ترین سریال مارول بشه.برای این شخصیت سه فصل سریال ساخته شد که هرکدام از قبلی محبوب تر بودند و طرفدارهای این شخصیت از خط داستانی و سیر داستانی این شخصیت واقعا راضی بودند.

اما حق امتیاز استفاده این شخصیت ها را نتفلیکس از دیزنی خریداری نکرده بود و تنها برای مدتی اجاره کرده بود که این مدت زمان امسال به پایان رسیده و این شخصیت ها یک به یک درحال بازگشت به دیزنی هستند.اما در این بین طرفدارهای دردویل بودند که بیشتر از همه خواهان ادامه سریال های این شخصیت یا حضور اون در دنیای سینمایی مارول بودند و هرجور بود نمیخواستند از این شخصیت جدا بشوند.

به همین خاطر مدتی پیش شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه دردویل با بازی چارلی کاکس محبوب در قسمت سوم فیلم مردعنکبوتی به عنوان وکیل پیتر پارکر حضور پیدا میکند که همین طرفدارهای این شخصیت رو خیلی خوشحال کرد.از طرفی هم زمزمه هایی منتشر شد که فصل چهارم این سریال توسط دیزنی پلاس ساخته خواهد شد و در این سرویس استریم درکنار دیگر سریال های مارولی که قراره از این سرویس استریم منتشر شوند منتشر میشود.

همه این موضوعات بود که شور و اشتیاق رو توی دل های طرفدارهای این شخصیت زنده کرد و ادامه این شخصیت با چارلی کاکس در دنیای سینمایی مارول حسابی خوشایند طرفداران بود.

اما بعد از همه این خوشحالی ها برای طرفدارها این خود چارلی کاکس محبوب بود که به این خوشی ها پایان داد.تکذیب شایعه حضور این شخصیت در قسمت سوم اسپایدرمن توسط کسی اعلام نشد جز خود چارلی کاکس.چارلی به کل خبر حضور این شخصیت در فیلم اسپایدرمن رو تکذیب کرد و گفت همچین اتفاقی نخواهد افتاد.

در ادامه هم چارلی کاکس گفت که فکر نمیکنم فصل چهارم این سریال توسط هیچکدوم از کمپانی ها دیزنی یا نتفلیکس ساخته شود اما درحال حاضر هیچ چیزی را بیشتر از بازی دوباره در این نقش دوست ندارم.

باید منتظر بود و دید که آیا دوباره نتفلیکس و دیزنی برای دریافت دوباره حق امتیاز این شخصیت ها توسط نتفلیکس کنار خواهند اومد یا نه.و یا اینکه دیزنی تصمیم به ساخت و انتشار این سریال ها در دیزنی پلاس خواهد گرفت یا نه.

شما دوست دارین چه اتفاقی برای این شخصیت بیوفته؟


بخوانید:

نقد کمیک Road to Empyre

سریال جاستیس لیگ دارک ساخته میشود

۵ دشمن برتر سوپرمن

پرضررترین فیلم های سال ۲۰۱۹

معرفی شخصیت پنگوئن