سوپرمن

5 دشمن برتر سوپرمن

توی این مقاله معرفی دشمنای سوپر هیروها سراغ 5 دشمن برتر سوپرمن رفتیم که بیشتر اوقات با سوپرمن در حال جنگ بودن . بخاطر قدرت زیادی که سوپرمن داره معمولا دشمنای خیلی قوی ای هم داره و ویلن های سوپرمن اکثرا شناخته شده ترین و قوی ترین ویلن های دی سی هستن .


1- DOOMSDAY

5 دشمن برتر سوپرمن

با اینکه خیلی از ویلن ها توانسته اند با سوپرمن بجنگند ولی دومزدی جزو معدود ویلن هایی است که سوپرمن را کشته لست این اتفاق در کمیک death and return of superman” افتاد . دومزدی موجودی بسیار قدیمی است که در سیاره کریپتون ساخته شد و در دنیای کمیک از روی اون کلون های زیادی وجود داره که بارها با سوپرمن جنگیدن . دومزدی اولین بار توی کمیک “superman : the man of steel” حضور پیدا کرد، و همچنین دومزدی رو میتونید توی فیلم “بتمن علیه سوپرمن” و سریال “کریپتون” ببینین که البته اورجین های کاملا متفاوتی با هم دارن توی این دو فیلم و سریال .


2- GENERAL ZOD

5 دشمن برتر سوپرمن

ژنرال زاد هم یکی دیگه از اهالی کریپتونه که البته بسیار جنایت کار و ظالمه و متاسفانه بخاطر کریپتونی بودن مثل سوپرمن قدرت های زیادی داره . ژنرال زاد یه مدت توی فانتوم زون (Phantom zone) به دست پدر سوپرمن زندانی شد و بعد از آزاد شدن دست به حمله و آشوب زد ودفعه های زیادی به زمین حمله کرده و با سوپرمن جنگیده . ایسن کارکتر دی سی رو هم میتونی توی فیلم “بتمن علیه سوپرمن” و سریال “کریپتون” ببینید . (توی سریال کریپتون فانتوم زون هم نمایش داده میشه).


3- DARKSEID

5 دشمن برتر سوپرمن

همونطور که توی مقدمه مقاله گفتم دشمنای سوپرمن از بزرگترین ویلن های دیسی هستن . دارک ساید علاوه بر اینکه ویلن اصلی گروه جاستیس لیگه یکی از دشمنای سوپرمن هم محسوب میشه ، باتوجه به اینکه دارک ساید خیلی قدرتمنه جاستیس لیگ بدون سوپرمن جلوی این موجود کیهانی که حاکم سیاره آپوکالیپس هم هست شانسی ندارن . متاسفانه هنوز موفق نشدیم دارک ساید رو توی فیلم یا سریالی ببینیم. برای آشنایی کامل با دارک ساید اینجا کلیک کنید .


4- BRAINIAC

5 دشمن برتر سوپرمن

برینیاک با اینهدف خلق شد که بقیه سیاره هارو فتح کنه و همنی کار رو هم کردو به دنبال فتح سیاره ها رفت و باعث دشمنیش با سوپرمن شد . برنیاک یک ویلن بسیار قوی هستش به این خاطر که تقریبا نابد نشدنیه و هر وقت که آسیب ببینه خودش رو تعمیر میکنه و قویتر میشه در اصل برنیاک یک هوش مصنوعی فضایی است با توانایی های زیاد . و توی سریال کریپتون هم دیدیم که این موجود قصد فتح کریپتون را داشت و هر سیاره ای را هم که فتح کرده بود در محفظه هایی نگه داری میکرد و در انتهای سریال به سمت زمین آمد که متاسفانه این سریال کنسل شد.


5- LEX LUTHOR

5 دشمن برتر سوپرمن

اگه با این شخصیت آشنایی داشته باشید میدونین که لکس همیشه شیفته سوپرمن بوده و هرکاری میکرده تا اون رو بیاره پایین و یکی از اهدافشم این بوده که به قدرت های فرا انسانی برسه دقیقا برعکس سوپرمن که دنبال اینه که یک انسان معمولی باشه و همین ریشه دشمنی این دو نفره . لکس اوتر هم یکی دیگه از دشمن های سوپرمنه که از ویلن های اصلی جاستیس لیگ هم هست . لکس لوتر نهم توی فیلم “بتمن علیه سوپرمن” حضور داشت.

منبع: CBR


به نظر شما بتمن هم میتونست توی این لیست باشه ؟

بخوانید:

5 دلیل که فیلم بتمن و جوکر نباید مرتبط باشن
قدرتمندترین خدایان شیطانی مارول
5 دلیل که دیسی بهترین قهرمان‌‎های نوجوان رو داره
5 ایونت برتر مارول و دیسی در دهه گذشته
بررسی کمیک JOKER WAR


guest
11 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
mi_dc_comicbooks_channel

همتون اشتب میگین
لکس لوتر
برینیاک
زاد
دومزدی
و ….

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(کمپین کشتار نوب ها)

آفرین به تو😐😂

نریمان

سلام داداشا! چطوریایین؟
لیست اینطوری خیلی بهتره
دومزدی
بریانیک
زاد
بیزارو
لکس لوتر
و دارکساید اگه لیست ۶ تایی بود میشد ۶

ابوالفضل

به نظر من دارکساید باید نفراول باشه چون خیلی قدرتمنده(یکی از قویترین نیوگادز هاست)چون تاحالا چندبار لیگ عدالت رو با حضور شخص سوپرمن شکست داده

ماندانا

آیا بیزارو دشمن سوپرمن به حساب میاد؟

من زیاد اطلاعی از شخصیت بیزارو ندارم لطفا یه ویدیو. اختصاصی برای معرفی بیزارو بزارید و سوپر بوی پرایم

نریمان

بله یکی از دشمنان اصلی سوپرنه
قدرتاش دقیقا برعکس سوپرمنه

کاظم گراچ

چرا بیزارو را ننوشتید!!!!!!!

مهديار 2

من کل به سوپر من علاقه ندارم ولی باعث شد به دارکساید علاقه مند بشم اون لحظه ایی که اولین بار سوپرمن رو دید و تا سوپرمن میخواست باهاش درگیر بشه با مشت زد تو صورتش دهنش سرویس شد

نریمان

اصلا نظرت مهم نیست

A.A

لکس لوتر باید اول باشه. نه پمجم با سایت شما مخالف هستم. اول لکس لوتر بعد دارک ساید و بریناگز و اینا.

نویسنده مهمان

الان رتبه بندی به همین صورته که گفتین شماره گزاری فقط برعکس نوشته شده