justice league

سریال Justice League Dark ساخته میشود

امروز یکی از خوشحال کننده ترین خبر هایی که ممکن بود منتشر شد . جاستیس لیگ بزرگترین و مهم ترین گروه دنیای دیسیه و خیلی از طرفدار های کمیک دوست دارن اون رو توی دنیای سینمایی هم به عالی ترین شکل بببینن اما متاسفانه این اتفاق نیوفتاده و جاستیس لیگ فیلم موفقی نبود اما ی نسخه دیگه از لیگ عدالت هم وجود داره به اسم Justice League Dark که طرفدای های خیلی زیادی داره . اگه اهل خوندن کمیک های دیی باشید جاستیس لیگ دارک رو میشناسید و میدونید که اعضای جذا و مهمی دارن و البته همین مسئله مهم بودن خیلی از طرفدار هارو نگران کرده چون انتظارات زیادی از این سریال میره و قطعا هیچکی دلش نمیخاد مثل جاستیس لیگ فیلم ضعیفی باشه .

طبق اخبار منتشر شده این سریال قراره به دست جی. جی. آبرامز ساخته بشه که توی کارنامه خودش جوایز امی و گلدن گلاب رو داره و فیلم هایی مثل پیشتازان فضا رو ساخته و این میتونه نکته مثبتی باشه که امید وار باشیم یک سریال خوب بر اساس لیگ عدالت تاریک ببینیم و همچنین گفته شده که این سریال قراره از طریق سرویس استریم شبکه HBO MAX پخش بشه که با توجه به کانامه درخشان شبکه HBO  و بودجه خوب برداران وارنر این سریال از این نظر مشکلی نداره ولی برای طرفدار های کیم کبخصوص دیسی فن ها انتخاب بازیگر برای اعضای جاستیس لیگ دارک و داسات خیلی اهمیت بالایی داره همین باعث میشه کار سازنده ها  سخت تر بشه همینطور وفاداری به کمیک هم خیلی مهمه چون کمیک های جاستیس لیگ دارک به بهترین شکل نوشته و طراحی شدن .

همچنین با توجه به اینکه انیمیشن جاستیس لیگ داک : آپوکالیپس وار هم در دست ساخته میشه فهمید که دیسی قراره توجه بیشتری به این گروه جذاب داشته باشه و طرفدار های لیگ عدالت تاریک میتونن بیشتر اونها رو ببین هم از طریق انیمیشن هم سریال اختصاصی و این سریال میتونه شروع کننده داستان های بزرگی باشه و بعدا شاهد فیلم ها و اسپین اف هایی هم از اونها باشیم  ولی فعلا باید منتظر بمونیم ببینیم چه خبر های دیگه ای از این سریال منتشر میشه و با توجه به شیوع ویروس کرونا ساخت این سریال به این زودی ها شروع نمیشه پس فعلا بهتره امیدوار باشیم جاستیس لیگ اسنایدر کات منتشر بشه .


بخوانید:

کمیک فارسی بتمن شوالیه سفید
برسی سریال بوجک هورسمن
گالاکتوس از سلستیال ها قوی تر است؟؟؟
فیلم های آینده اعضای استرنجر تینگز
10 اشتباه سریال INHUMANS که MCU باید اصلاح کنه