uncharted

تام هالند:فیلم Uncharted داستان اوریجین بازی ها است!!!

انتشار فیلم های بازی آنچارتد موجی از محبوبیت و معروفیت برای این بازی رو بین طرفدارها راه انداخت، اتفاقی که باعث نشد تام هالند از خوش بینی به فیلم این داستان ها دست بکشه.

تام هالند بازیگر نام آشنا و مردعنکبوتی محبوب حال حاضر دنیای مارول، احساس میکنه که فیلم از پتانسیل بالایی برخورداره و سعی میکنه بیشتر به گذشته نگاه کنه تا اینکه یک نسخه از ناتان دریک ارائه کنه که طرفدارها از قبل با اون آشنایی دارن.

چیزی که فیلم آنچارتد ارائه میکنه، که بازی ها و فیلم هاشون ارائه نمیکنن، داستان اصلی و اوریجین خود بازی ها هستند

تام هالند در ادامه به IGN گفته که من به طرفدارها اطمینان میدم که فیلمی که درحال ساخته تجربه ای کاملا جدیده، حتی برای اون افرادی که از قبل با دریک آشنا بودن.

اگه بازی رو هم انجام داده باشین، نمیتونین بفهمین که چه اتفاقی توی فیلم خواهد افتاد

در ادامه اون به تجمید از فیلمنامه پرداخت:

من برای ساخت فیلم و بازی در این نقش خیلی هیجان زده ام و مدت زیادی منتظرش بودم.من به تازگی جدیدترین قسمت های فیلمنامه رو خوندم و باید بگم که یکی از بهترین فیلمنامه هایی هست که تاحالا خونده‌ام.

بازی های آنچارتد قبلا ورژنی متفاوت و جوان از شکارچی گنج ها دریک معرفی کرده بودن مثل Uncharted 3: Drake’s Deception که توی اون داستان اولین دیدار دریک با مربی خودش روایت شد، سولی، کسی که نقشش رو توی فیلم مارک والبرگ بازی خواهد کرد.

قسمت چهارم بازی یعنی Uncharted 4: A Thief’s End داستان قهرمان رو از قبل تر روایت کرد، با استفاده از چپترهای مختلف بازی که به دوران بچگی دریک و بردار بزرگ ترش سم مربوط میشد.

ساخت فیلم آنچارتد چندتا از بزرگترین چالش هارو برای آوردن این داستان به صفحه سینما داشته.تهیه کننده فیلم آوا آراد گفته که جرقه های ساخت این فیلم و همکاری اون با سونی از سال ۲۰۰۸ شروع شده.فیلم ششمین کارگردان خودش رو در دسامبر سال ۲۰۱۹ از دست داد، ترویس نایت که به دلیل مقایرت در همکاری و … از فیلم جدا شد.به همین دلیل تاریخ اکران فیلم هم عقب افتاد و هنوز کارگردانی هم برای ساخت این فیلم معرفی نشده.البته شایعه هایی هست که بیان میکنن کارگردان فیلم های ونوم و زامبی لند یعنی روبن فلشر کسیه که این پست رو برعهده میگیره.

نقش اصلی این فیلم یعنی دریک توسط تام هالند ایفا خواهد شد و تاریخ اکران فیلم هم ۵ مارچ ۲۰۲۱ اعلام شده.

به نظرتون این فیلم با این همه چالشی که داشته میتونه فیلم خوبی باشه؟؟؟


بخوانید:

۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای DC

اولین تیزر فیلم بتمن

نمرات لایواکشن سونیک منتشر شد!!!

آیا قدرت های الون در فصل چهارم به اون برمیگرده؟؟؟

اولین تیزر فصل چهارم استرنجر تینگز