joker-leto
joker-leto

جیمزگان از انتشار دوباره Suicide Squad حمایت کرد

بعد از چند سال که کمپین انتشار نسخه اسنایدر کات جاستیس لیگ گذشت بالاخره زک اسنایدر موفق شد مجوز و بودجه کافی برای کامل کردن فیلم خودش رو بگیره اما این اتفاق همینجا تموم نشد و بعد از اینکه به طور رسمی جاستیس لیگ اسناید کات تایید شد و دی سی اعلام کرد توی سال 2021 شاهد این فیلم خواهیم بود هوادار های این کمپانی بزرگ سراغ فیلم بعدی رفتن تا نسخه کامل اون رو منتشر کنن. فیلم Suicide Squad یکی از آثار سطح پایین توی دیسی بود که گفته میشه بخاطر صحنه های حذف شده اون این اتفاق برای فیلم افتاده و نسخه کامل فیلم قطعا بهتره در همین راستا کمپینی به اسم ReleasetheAyerCut# تشکیل شد.

همونطور که میدونیم قسمت دوم این فیلم در دست ساخت قرار داره و جیمز گان هم وظیفه کارگردانی اون رو به عهده داره. جالبه که جیمزگان هم از ReleasetheAyerCut# حمایت کرده و خواسته تا دی سی اون رو منتشر کنه. با توجه به اینکه انتشار نسخه آیر کات فیلم جوخه خودکشی ممکنه تغییراتی توی داستان ایجاد کنه به نظر میرسه فیلم جیمزگان ادامه اون نباشه و مشکلی برایش پیش نیاد. با توجه به حمایت ها و صحبت هایی که شده احتمالا کمپین ReleasetheAyerCut# خیلی زودتر از اسنایدر کات به پیروزی برسه چون شرکت AT&A  در همون اپتدای این درخواست طرفدار ها در یک توییت نوشت: همه چیز ممکن است فقط کمی جادو لازم دارد.

گفته میشه سویساید اسکواد در ابتدا صحنه های خیلی بیشتری از جوکر داشته و 20 دقیقه از سکانس های مربوط به جوکر ازش حذف شده که خب اگه اونها بود شاید میشد چیز های بیشتری از گذشته این شخصیت توی فیلم بفهمیم و اینقدر مورد تنفر قرار نمیگرفت هرچند مشکلات بیشتری توی فیلم وجود داشت اما به هر حال شاید این نسخه برای طرفدار های گروه Suicide Squad خوشحال کننده باشه. همچنان هم در پِی تایید شدن اسنایدر کات اخبار دیگه ای به گوش میرسه از قبیل بازگشت بن افلک به نقش بتمن و گرفتن فیلم اختصاصی خودش. همه امیدواریم اتفاقت خوبی برای دنیای سینمایی دیسی پیش بیاد و شاهد اقتباس از کمیک های بیشتری از این کمپانی توی سینما هم باشیم.

شما هم از ReleasetheAyerCut# حمایت میکنید؟


بخوانید:

مقایسه 3 ویلن گاتهام با جوکر
کمیک فارسی Batman: Damned
ریبوت دنیای دیسی:۱۰ فیلمی که دوست داریم به ترتیب منتشر شوند
۱۰ تا از بدترین کارهایی که بتمن کرده است!!!
ترسناک ترین شخصیت DC در رویداد  Death Metal معرفی میشود