dc rebooted films

ریبوت دنیای دیسی:۱۰ فیلمی که دوست داریم به ترتیب منتشر شوند

دنیای سینمایی دیسی از زمان شروعش با فیلم man of steel 2013 فیلم خوب و چشم گیری نداشته و تقریبا همیشه از دنیای سینمایی مارول عقب مونده.کیفیت فیلم ها و داستان ها بالانس نبوده و مرتبط سازی و داستان سرایی خوبی هم در این دنیا ندیدیم،بیشتر فیلم ها هم کیفیت پایینی داشتند البته در این بین یکسری فیلم ها مثل WonderWoman بوده اند که خوب بوده اند اما در کل دنیای سینمایی دیسی ناامید کننده بوده.

کاملا معلومه که دنیای دیسی اگر همینطور ادامه بده هیچ وقت به موفقیتی مثل دنیای سینمایی مارول نمیرسه و فقط با فیلم ها جدا و متفاوتی مثل جوکر به موفقیت های مقطعی دست پیدا میکنه.برای اینکه همین دنیا ادامه پیدا کنه و موفق بشه باید اتفاق خیلی خاصی بیوفته که احتمالش کمه، به همین دلیل شاید بهترین راه نجات برای وارنر و دیسی ریبوت کردن و ساخت دوباره یکسری فیلم های تا همه چیز به فراموشی سپرده شه و دنیایی مرتب و سازمان یافته و قدرتمند ساخته بشه.

ما در اینجا ۱۰ فیلم به ترتیب اکران رو قرار دادیم که به احتمال دیسی با در پیش گرفتن این سیاست میتونه دنیایی موفق داشته باشه.

10. Batman

یکی از اشتباه های دیسی این بود که فیلم man of steel یا بهتره بگیم فیلم اختصاصی سوپرمن رو قبل از فیلم بتمن ساخته و اکران کردند.دلیلش هم اینه که فرصت دنیا سازی و پردازش خوب دنیا رو از دنیای سینمایی دیسی گرفت.سوپرمن نماد امید و خوبیه، اما وقتی که دنیا از قبل خوب بوده باشه و مشکل جدی نباشه این امید و قدرت سوپرمن به چشم نمیاد، و اینکه خود سوپرمن نماد بد شدن دنیا باشه حرکت خوبی نیست.برای همین اکران بتمن به عنوان اولین فیلم ریبوت در دنیای دیسی باعث میشه که بیننده ها با وضعیت بد دنیا و شهرهایی مثل گاتهام آشنا بشن و بتونن ارتباط بهتری با دنیای سینمایی برقرار کنن.

ما دقیقا نمیدونیم که رابرت پتینسون قرار در نقش بتمن چه کاری انجام بده، اما با توجه به شخصیت های تایید شده این فیلم ظاهرا نشون خواهد داده شد که بتمن سعی داره گاتهام رو از جرم و جنایت پاک کنه که چیز جدیدی نیست و تا به حال انجام شده است.

9. the Flash

بری الن میتونه فیلم دوم لیست ما برای ریبوت دنیای دیسی رو به دست بیاره، به دلیل اینکه میتونه قدرت های مختلف و بعد های مختلف دنیای سینمایی رو نشون بده و تقریبا تعادل دنیارو برقرار کنه.در برابر فیلم دارک و خشن بتمن اگر فیلم اول قرار بگیره، فلش میتونه فیلمی فان، کمدی و سرگرم کننده تر باشه تا انواع مختلف قدرت هارو نشون بده و تعادل برقرار شه.

این فیلم میتونه با داستانی که درباره پیشینه فلش باشه موفق ظاهر بشه و دنیای سینمایی مدنظر رو بیشتر به مخاطب نزدیک کنه، توی این فیلم میتونیم دوستان نزدیک بری الن مثل دیک گریسون رو ببینیم و با اینکار گسترشی راحت تر هم در دنیای سینمایی داده میشه، ویلن اصلی داستان هم قطعا باید ریورس فلش باشه.

8. Superman

فیلم سوپرمن میتونه سومین فیلم این ریبوت رو به دست بیاره، یکی از شناخته شده ترین و اصلی ترین قهرمان های دیسی که نقش مهمی هم توی این دنیا داره.سوپرمن میتونه بعد از فیلم دارک بتمن و فیلم فان فلش میانه اونهارو بگیره و نقش رهبری امید بخش و فردی موثر رو توی این دنیا به خوبی اجرا کنه.

این فیلم میتونه با نشون دادن پیشینه سوپرمن و اتفاق هایی که برای اون روی زمین افتاده برخلاف فیلم man of steel رابطه ای عمیق تر و بهتر رو با سوپرمن برای طرفدارها پیاده سازی کنه و قویترین موجود هستی رو درک پذیر تر کنه.

7. the Green Arrow

اضافه کردن اولیور کویین به دنیای سینمایی دیسی یعنی اینکه یک میلیاردر تجهیزاتی دیگه هم درکنار بتمن در این دنیا و داستان ها داشته باشیم.داستان میتونه سیر تغییرات و تکامل الیور کویین در دنیا رو نشون بده و اون رو برای جاستیس لیگ آماده کنه و اعضای تیم پیشینه ای داشته باشند نه مثل فیلم جاستیس لیگ که شخصیتی مثل فلش یا سایبورگ بدون هیچ پیشینه ای به تیم اضافه شن.

فیلم گرین ارو نباید مثل بتمن و بروس وین کاری مثل امن کردن گاتهام داشته باشه، و باید کاملا متفاوت به عنوان یک میلیاردر با تجهیزات قوی یک دشمن و فرد قدرتمند رو کنار بزنه تا داستان تداخلی و شباهتی به بروس وین نداشته باشه.

6. WonderWoman

واندروومن دقیقا باید همین جایگاه رو برای اکران فیلم و داستانش داشته باشه، بعد از اینکه سوپرمن تصمیم میگیره که به دلایلی خودش رو به دنیا نشون بده و معرفی کنه، در این جایگاه دیگه نیازی به داستان پیشینه واندروومن نیست و دلایلی تقریبا یکسان برای معرفی خودشون داشتند، فقط چند فلش بک لازمه تا بیشتر با این شخصیت و داستان پشتش آشنا بشیم و ارتباط بهتری داشته باشیم.

برای گسترش دنیای دیسی به راحتی میشه از واندروومن استفاده کرد، اینکه اون به عنوان اولین غیرزمینی قهرمانی باشه که به زمین اومده برای جلوگیری از تهدیدی بزرگ، اون میتونه بعد از ورود به زمین و پیدا کردن خودش و ثبات جایگاهش بعد از معرفی سوپرمن به دنیا بره و اون رو پیدا کنه و باهم به عنوان دوغیر زمینی تهدید بزرگی مثل استپان ولف رو از بین ببرن و اینطوری روابط این دنیا میتونه بهتر شکل بگیره.

5. Green Lantern

با آوردن گرین لنترن به دنیای دیسی میشه داستانی شبیه به کاری که infinity war در دنیای مارول انجام داد اجرا کنه، یعنی تهدیدهای کهکشانی و بزرگی رو به زمین بیاره و در کنار اون قهرمان های عجیب و قدرتمند با قدرت هایی عجیب هم به زمین بیان تا بخش جدیدی از دنیا که دنیای کهکشانی هست رو تشکیل بده و داستان به خوبی گسترش پیدا کنه.گرین لنترن هم به تنهایی داستان پیشینه خیلی طولانی نداره اما لازمه که بهش اشاره بشه اما نباید تمرکز اصلی فیلم باشه.

داستان فیلم میتونه حول تهدیدی کهکشانی باشه که ارتش گرین لنترن با اون درگیرن و در این بین داستان به گرین لنرتن و زمین مرتبط میشه و اینطوری تهدید های کیهانی با دلیل و با پیشینه وارد زمین میشن نه مثل داستان فیلم جاستیس لیگ تنها نشون داده بشه که چندین هزارسال پیش جعبه های مادر در زمین بودند برای همین این تهدید به زمین اومده.

4. HawkWoman

قطعا یکی از فیلم هایی که باید در دنیای سینمایی دیسی قرار داشته باشه، شایرا هول هست، که باعث میشه که شخصیت کهکشانی و غیرزمینی دیگه درکنار گرین لنترن و سوپرمن قرار بگیره و اینطوری تعادل این دنیا حفظ بشه.به عنوان یک پلیس از سیاره ثاناگار، هاوکوومن میتونه داستان عصر نقره ای رو دنبال کنه و درپی درگیری هاش با ویلن باث راک اون رو به زمین برسونه.

قدرت های تغییر شکل راک میتونه باعث بشه حضورش در زمین داستان های خوبی رو در مقابله اون با بقیه شخصیت های دنیای دیسی به وجود بیاره.اون حتی میتونه پایه گذار و عضوی از تهدیدی بزرگتر باشه که ممکنه زمین رو نابود کنه.

3. Justice league.part 1

الان دیگه فضا برای جاستیس لیگ آمادس، قهرمان ها و اعضای اصلی و مورد توجه جاستیس لیگ خودشون رو به دنیا معرفی کردند و با اونها آشنا شده ایم.جایگاه و قدرت هاشونم هم میشناسیم و پیشینه این دنیاهم میدونیم.بهترین اتفاقی که میتونه برای جاستیس لیگ بیوفته اینه که در دوپارت ساخته بشه؛پارت اول میتونه درباره این باشه که قهرمان ها همدیگر رو پیدا میکنن، باهم هماهنگ تر میشن و خصوصیات یکدیگرو میشناسن و درباره تهدید بزرگی که قرار به سراغ اونها بیاد اطلاعاتی کسب میکنن و اگه نیازی باشه کمک های لازمه رو دریافت میکنن.

بعد از اینها در پایان فیلم این گروه تازه تاسیس میتونن با چندتا تهدید دست گرم کننده دست و پنجه نرم کنن و فرستاده هایی که به زمین اومدن رو شکست بدن و از نابودی اون به دست مزدورها و فرستاده ها جلوگیری کنن، و درپایان فیلم وقتی که دیگه معلوم نیست چه اتفاقی میخواد بیوفته، تازه داستان اصلی و هیجان انگیز شروع میشه و مقدمات ورود دارکساید فراهم میشه.

2. Justice league.part 2

بعد از وارد شدن و معرفی شدن دارکساید به این دنیا، حالا نوبت اونه که دنیای سینمایی تغییر حالت بده و وارد بخش تاریک و ترسناک خودش بشه که نزدیک به پایان هست.اینجا دقیقا زمانیه که قهرمان های تازه وارد و ناشناخته میتونن به دنیا اضافه بشن و به شخصیت های اصلی و قدیمی داستان کمک کنن.

شاید داستان کمی شبیه به داستان تانوس و اونجرز باشه، اما نیازی نیست که درگیری با دارکساید شبیه به تانوس باعث مردن میلیون ها نفر با یک بشکن شه، و نیازی هم نیست که دارکساید بین تعداد خیلی زیادی از قهرمان ها گیربیوفته، چون دنیا به تازگی شکل گرفته و هنوز داستان های زیادی برای روایت داره.داستان میتونه به این شکل روایت شه که بعد از شکست دارکساید، هنگامی که شخصیت ها و زمین درحال خوشحالی برای جلوگیری از انقراض هستند، تیم جاستیس لیگ تشکیل میشه و ارتباط اونها با هم قویتر میشه و برای تهدید های پیشرو و بزرگ تر متحد و آماده میشن.

1. Superman 2

اینکه قسمت دوم سوپرمن فاز اول دنیای سینمایی دیسی رو به پایان برسونه منطقی ترین اتفاقیه که میتونه بیوفته.بعد از شکست اخیر دارکساید توسط جاستیس لیگ حالا توجه همه موجودات هستی به زمین و جاستیس لیگه، الخصوص شخصیتی مثل برترون، دانشمندی که بعدا میتونه دومزدی رو به وجود بیاره.

برترون که زیر دست ژنرال زاد کار میکنه، کسی که خودش هم میتونه حضوری برای بدست آوردن زمین و شکست دادن جاستیس لیگ داشته باشه.بعد از اینکه درگیری ها بالامیگیره و سوپرمن بالاخره میتونه به سختی ژنرال زاد رو شکست بده، صحنه ای درپایان میتونه باشه که نشون بده برترون درحال طراحی و ساخت دومزدی شیطانی و قدرتمنده که میتونه سوپرمن رو شکست بده، و این میتونه پایه گذار فاز دوم دنیای سینمایی دیسی باشه.

نظر شما چیه؟شما اینطوری دنیا سازی رو دوست دارین؟و دوست دارین این اتفاق در آینده بیوفته؟


بخوانید:

داغ ترین کمیک های مارول
5 نسخه قدرتمند THOR
معرفی Black Knight
10 تیم فراموش شده دنیای DC
داغ ترین کمیک های جوکر
باهوش ترین قهرمان های دیسی


guest
25 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
بهداد

خوشم اومد🔥

بابا ونوم

من دوست دارم بازیگر بتمن جوکر کتوومن اکوامن گرین لنترن توی دی سی ای یو تغییر کنه با رابرت پتنیون واکین فینیکس اوا گرین الکساندر اسکاشگورد آرمی همر و لوبو جیسون موموا بشه و واکین فینیکس جوکر ظاهر کمیکی ش رو داشته باشه

IRON-FLASH

مشکل دیسی اینه که انقد یونیورس زیاد داره ک اگه اینکار بکنه ورود طرفدارای جدید خیلی سخت میشه

ایزد بعد تاریکی

۱-فیلم جاستیس لیگ: اولین تهدید، با حضور بتمن ، سوپرمن، واندروومن، فلش ، گرین ارو، گرین لنترن ، مارشن منهانتر و بلک کنری ، رابین و بتگرل هم کرکتر فرعی ویلن اصلی فیلم: ایمپریکس تایم لاین:۲۰۰۲ ۲- فیلم فلش ، با حضور فلش ، کیدفلش، آیریس وست، بتمن ویلن اصلی: ریورس فلش تایم لاین: ۲۰۰۲ عروسی بری آلن هم هست ۳- فیلم سوپرمن، با حضور لوئیس لین ، جیمی اولسن و سوپرگرل و مارشن منهانتر ، ویلن اصلی: برینیاک تایم لاین:۲۰۰۳ دارای صحنه پس از تیتراژ که سیاره آپوکالیپس را نشان می دهد ، دارک ساید خطاب به دیساد میگوید… بیشتر

Iron man

واقعاً چرا دی سی این جوری که تو میگی نساختتتتت اینجوری هم خیلی کمیکه هم خفن

قهرمان

یه سوال الان بن افلک با نقش بتمن خداحافظی کرد ؟

پارسا (کمپین‌ حمایت از اسپم و بت یونیورس😐😂)

تو فلش که هست

جیسون تاد(نریمان سابق)

تو دِ بتمن هم هست🤣

Lucifer

نه تو د بتمن مت ریوز بت گرل هم هست🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

دیسی فندوم

کی دوست نداره 🥲

یاسین

خوبه ممنون عالیه

امیر

میشه به راحتی آینده فیلم های دیسی رو حدس زد (البته اگه درست بگم) همه این ریبوت ها تو فیلم فلش انتفاق میوفته البته من میگم ریبوت نکنه و جاش شخصیت ها رو یکم تغییر بده چون بد ترین شخصیت پردازی ها تو دنیا دیسی سوپرمن و بتمن دارند تو فیلم حدید سوپر من باید بگن چون سوپرمن تازه از مرگ برگشته تصمیم گرفته قدرتش رو کنترل کنه و مبارزه رو اخرین کار قرار بده تا دوباره مشکلات قبلی به وجود نیاد از اون ور جون میده با این بتمن فیلمی اقتباسی از کمیک شوالیه سفید ساخت البته قبلش باید… بیشتر

Last edited 1 سال گذشته by امیر
دیسی فندوم

🤔 آفرین به تو اصلا به ذهن من نمی‌رسید اکه کارگردان فلش زک باشه که یکم میترسم (چون کلا فیلم های زک غیر قابل پیش بینی هستش که البته بیشترش رو خراب میکنه به جز واچمن جاستیس لیگ من آف استیل ۲۰۱۳ طلوع مردگان همین ) ولی دیسی هم دوست داره یا کلا کارگردان های مارول رو واسه خودش کنه 😂😂یکیش همین کارگردان نگهبانان کهکشان واسه جوخه انتحاری ۲ و ….)

Gfmm

به نظر من می تونن به عنوان بازیگر بتمن از آقای (اسکات ادکلینز) استفاده کنند.(اگه به خواهیم به چشم ریبوت در نظر بگیریم در صورتی که رابرت پتینسون را یک بتمن ، از یک دنیای دیگر بدانیم)

امیرمهدی

همین فیلمایی که ساخته بهتر بود به شرطی که واند وومن یک و دو و اکوامن قبل از جاستیس لیگ بودن و سگانه نولان رو جوری میکردن که با dcu هماهنگ بود
جوکرم با dcu هماهنگ بود عالی میشد