dark-nights-death-metal-legends-of-the-dark-knights-1

Death Metal یک شخصیت جدید را معرفی میکند

 ایونت Dark Dark Nights: Death Metal  که یکی از مورد انتظار ترین اتفاقات کمیکی پیش روست که خیلی از طرفدار های دیسی منتظر انتشار اخبار و تصاویری از این کمیک هستن طبق حرف هایی که تا الا راجب این ایونت زده شده دث متال قراره با خیلی از کمیک های دی سی متفاوت باشه و توش شاهد عناصر جدیدی باشیم که خب باعث میشه داستان کمیک خیلی قافل گیر کننده باشه  البته با حفظ پایه و اساس دیسی. طبق مصاحبه قبلی اسکات اسنایدر نویسنده بزرگ کمیک های دیسی در مورد در مورد این رویداد فهمیدیم که واندوومن توی اون نقش کلیدی ای رو ایفا میکنه که میتونید اینجا به طور کامل اون رو توضیح دادیم و همچنین میتونید دو کاور منتشر شده از این رویداد رو ببینید.

توی مصاحبه جدید اسکات اسنایدر با CBR حرف هایی راجب دنیای این کمیک زده شد:

وقتی ما در حال چیدن برنامه این کمیک بودیم، قرار بود یک محیط ترسناک برای دنیای DC بسازیم دنیایی که توی اون Batman Who Laughs (بتمنی که می خندد) به دست Perpetua به سلطنت زمین رسیده. این دنیا به شدت وحشی و دیوانه کنندست و توش هیولا ها و شخصیت های ترسناک زیادی وجود داره مثل کینگ رابین که یکی از ترسناک ترین شخصیت هاییه که من خلق کردم.

در ادامه حرف هایی که از این شخصیت جدید رویداد دث متال زده شد به گفته اسکات اسنایدر قراره شخصیت ترسناک کاملا جدید باشیه که تا به حال اون رو توی دنیای کمیک ندیدیم و کاملا اورجیناله. با توجه به ترسناک و خشن بودن شخصیت احتمالا از خبیث های این رویداد باشه و یا نسخه ترسناک رابین مثل نسخه ترسناک بتمن یعنی Batman Who Laughs باشه. به هر حال با توجه به کارنامه خیلی درخشان اسکات اسنایدر اون همیشه ایده های خیلی جذابی برای کمیک های خودش داره و میشه مطمئن بود که این شخصیت هم خیلی خوب خواهد بود هرچند که چون اسکات اسنایدر قصد اسپویل کردن نداشت اطلاعات زیادی راجب اون به ما نداد.

اولین قسمت این رویداد یعنی Dark Nights: Death Metal #1 که به دست اسکات اسنایدر، گرگ کاپولا، Jonathan Glapion و FCO Plascencia خلق شده توی 27 خرداد 1399 منتشر میشه.


بخوانید:
10 کمیک برتر دیسی برای خواندن در قرنطینه
تاثیرگذارترین رویدادهای دیسی
۱۰ نکته درباره شی هالک که نمیدانستید
۵ دشمن برتر سوپرمن
معرفی 5 کمیک ترسناک