تمدید سریال servant برای فصل دوم

سرویس استریم اپل

شبکه اپل سریال Servant (خدمتکار) را نیز برای فصل دوم تمدید کرد و این در حالی است که پخش فصل ابتدایی از فردا آغاز خواهد شد.

گویا اپل تی وی پلاس به‌کیفیت سریال‌های خود باور زیادی دارد و پیش از پخش فصل ابتدایی و منتظر ماندن برای بازخورد آثار در میان منتقدان و بینندگان، وقت را تلف نکرده و بلافاصله دستور ساخت فصل دوم آنان را صادر می‌کند. جدیدترین سریالی که شبکه اپل برای فصل دوم تمدید کرده است، سریال Servant (خدمتکار) است که در ۱۰ قسمت نیم ساعته تولید شده و ام. نایت شیامالان، کارگردان آثاری چون فیلم Unbreakable (نشکن)، فیلم Split (شکاف) و فیلم Glass (گلس) به‌عنوان تهیه‌کننده در پروژه حضور داشته و همچنین او دو قسمت این سریال را نیز کارگردانی کرده است. تونی باسگالوپ نیز وظیفه ساخت سریال را بر عهده دارد. جالب است که سه قسمت ابتدایی این سریال از فردا روی سرویس اپل قرار خواهند گرفت. چندی پیش تیزرهایی کوتاهی از این سریال منتشر شد. سریال داستان شان و دوروتی ترنر را دنبال می‌کند که صاحب یک فرزنده شده‌اند و یک پرستار بچه جوان را استخدام می‌کنند تا مراقب فرزند تازه متولدشده آن‌ها باشد. با گذشت زمان مشخص می‌شود که بعضی چیزها آنطور که باید به نظر برسند نیستند.

توبی کبل، لورن آمبروز، روپرت گرینت و نل تایگر فری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Servant حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.

به نظر شما با این تیم بازیگری و کارگردان میتونه سریال موفقی باشه؟

سرویس استریم اپل بنظرتون میتونه با سرویس های دیکه مثل نتفلیکس و یا آمازون پرایم رقابت کنه؟


بخوانید:

دیسی بیشتر از ۲۰ عنوان کمیک را کنسل کرد!!!
سه جوکر چه کسایی هستن؟
۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای دیسی
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
سوپرمن نقشی شبیه هالک برای DC خواهد داشت