Crime-Syndicate

10 تا از قدرتمندترین و خطرناکترین اعضای Crime Syndicate

10 تا از قدرتمندترین و خطرناکترین اعضای Crime Syndicate

وقتی صحبت از داستان های مختلف در دنیای ابرقهرمان ها میشه، یکی از جالبترین اونها میتونه مبارزه ابرقهرمان محبوب ما با نقطه مقابل شیطانی خودش باشه ! در این موقعیت قهرمان های ما نه تنها از لحاظ فیزیکی به چالش کشیده میشند بلکه فکر و ذهن اونها هم درگیر میشه. چون اونها در حال تماشا و مبارزه با همزاد خودشون هستند که در مقابل فساد و شیطان تسلیم شده. میشه به عنوان یکی از ساده ترین و بهترین مثال ها به گروهی اشاره کرد که ما رو با یک آلترناتیو از دنیای DC آشما میکنند، یعنی “Crime Syndicate” 

این گروه در زمین-3 به فعالیت های شیطانی خودش ادامه میده و پر شده از تمام ابر قهرمان های ماست که به فساد کشیده شدند. در این مقاله قراره با 10 تا از قدرتمندترین و خطرناکترین اعضای این گروه آشنا بشیم.

10. ATOMICA

Atomica

یکی از اولین ابر ویلن های گروه Crime Syndicate که قراره باهاش آشنا بشیم، نقطه مقابل اتوم در زمین-3 یعنی اتومیکای. با اینکه Ray Palmer یک شخصیت مثبت در دنیای DC و فعالیت های خوب و قهرمانانه انجام میده، توانایی اون رو نمیشه با نقطه مقابلش از زمین-3، یعنی اتومیکا که نقش یکی از بزرگترین ویلن ها در زمین-3 رو داره مقایسه کرد.

در این دنیا، اتومیکا یک دزد و خلافکار جوان بود که با Johnny Quick در جرم و جنایتش همکاری میکرد. زمانی که این دو نفر در یک گوشه از یک آزمایشگاه گیر افتاده بودند، با یک طوفان عجیب برخورد میکنند که بهشون قدرت های فوق انسانی میبخشه. این طوفان به جانی سرعت مافوق صوت و به اتومیکا قدرت تغییر اندازه رو میبخشه. اتومیکا به عنوان یک جاسوس برای گروه Crime Syndicate کار میکنه.

9. TALON

Talon

تمام طرفداران کمیک های DC میدونند که جایی که بتمن وجود داره، رابین هم به عنوان دستیار و زیردست اون در اونجا حضور داره. زمین-3 هم از این قانون مجزا نیست. در این دنیا، تالون به عنوان زیردست نقطه مقابل بتمن، یعنی Owlman فعالیت میکنه. در این دنیا، ریچارد گریسون یک شخصیت کاملا متفاوت از دیک گریسونی که ما میشناسیم رو به نمایش میذاره.

پدر و مادر اون در سیرک کار میکردند و از اونجا به عنوان امپراطوری پول شویی و جنایت هاشون استفاده میکردند. بعد از اینکه اونها مردن، Owlman سرپرستی اون رو به عهده گرفت و اون رو به عنوان زیردست خودش تعلیم داد و ریچارد، تبدیل شد به تالون. بعد ها، ریچارد متوجه شد که Owlman خانواده اون رو به قتل رسونده. خود ریچارد هم بعد ها توسط جوکر به قتل رسید.

8. THE OUTSIDER

The Outsider

باور کنید یا نه این شخصیت از گروه Crime Syndicate اونقدری قدرتمند بود که تمام داستان Forever Evil رو به تنهایی به وجود آورد و هیچوقت هم به دام نیافتاد. اوت سایدر از زمین-3، نقطه مقابل Alfred Pennyworth و خدمتکار وفادار Owlman در امپراطوری اون و یکی از باهوش ترین افراد در گروه Crime Syndicate به حساب میاد.

زمانی که Crime Syndicate قصد فرار کردن رو از دنیای در حال نابودی خودشون داشتن، آلفرد و اتومیکا تنها کسانی بودند که موفق به فرار به Prime Earth شدند. در در این دنیا، آلفرد نام اوت سایدر رو برای خودش برگزید و تمام حملات ویلن ها به Argus و همچنین قضایای Trinity Warرو مدیریت و رهبری کرد. به جعبه پاندورا دسترسی پیدا کرد و تمام اعضای Crime Syndicate رو به زمین آورد !

7. SEA KING

Sea King

ویلن بعدی که قرار معرفی کنیم یک شخصیت متفاوت و یونیک از نقطه مقابلشه. با اینکه سی کینگ یکی از قدرتمندترین شخصیت های این گروه بود، اما در سفرش به Prime Earth زنده نموند. سی کینگ نقطه مقابل Aquaman در Prime Earth بود و به محض ورودش به این دنیا، به طور ناگهانی جونش رو از دست داد.

بعد ها گروه Crime Syndicate بدن اون رو به داخل دریا میندازند. بعد از این اتفاق، سی کینگ در بدن یک مرد مرده دوباره جون میگیره و به هوش میاد. با قدرت کنترل دریا، سی کینگ یک رقیب جدی برای آکوا من محسوب میشد. در آخر John Constantine بعد از مبارزه و کشتی گرفتن برای مدت طولانی با این شخصیت، موفق شد اون رو متوقف کنه.

6. DEATHSTORM

Deathstorm

فرقی نمیکنه که شما این شخصیت رو از داستان های قدیمی DC بشناسین یا اون رو بخاطر نقش فوق موثرش در Arrowverse، دکتر Martin Stein در قلب اکثر طرفداران کمیک جا داره. یک دانشمند شناخته شده در دنیا که بعدها قدرت های فوق انسانی به دست میاره و به عنوان Firestorm شناخته میشه. اما اگه این شخصیت یک ویلن بود چه بلایی سرش میومد ؟

به لطف زمین-3 ما جوابمون رو گرفتیم، “Deathstorm” ! در این دنیا، دکتر مارتین اشتاین افراد بی خانمان رو به آزمایشگاه های خودش میبرد و تمام آزمایشاتش رو به روی اونها تست میکرد. اون حتی روی خودش برخی از آزمایشاتش رو تست کرد و زمانی که بدن خودش رو با بدن یک جنازه سعی کرد یکی کنه، تبدیل شد به Deathstorm

5. POWER RING

Power Ring

حالا وقتشه که بریم سراغ اعضای اصلی گروه Crime Syndicate ! اولین ویلن مهم در این گروه Power Ring نام داره. درست حدس زدید، این ویلن در زمین-3، نقطه مقابل قهرمان محبوب ما، یعنی گرین لنترن. پاور رینگ یک مرد جوان با موهای بلونده که حلقه قدرت خودش رو از یک راهب به نام Volthoom گرفته.

توسط این حلقه، ابر ویلن ما به نام Volthoom متولد میشه و بدن و ذهن کسی که اون رو در دست میکنه رو کنترل میکنه. این حلقه برعکس حلقه هایی که ما به طور معمول میبینیم، توانایی ساخت تعداد زیادی از هیولا های زنده و غول آسا رو داره که توانایی نابود کردن کل شهر رو دارند !

4. JOHNNY QUICK

Johnney Quick

مثل هر گروه از ابر قهرمان ها یا ویلن ها، این گروه هم به یک نفر با سرعت مافوق صوت احتیاج داره و در این گروه، ویلن تندرو Johnny Quick نام داره. این شخصیت از یک کلاه خود ویژه استفاده میکنه تا قدرتش رو تقویت کنه و بتونه با نقطه مقابل خودش، یعنی فلش مقابله کنه. جانی کوییک اول در یک درگیری میمیره و کسی که میخواد جای اون رو بگیره، از یک فرمول مخصوص به اسم : “نوشیدنی سرعت” استفاده میکنه تا قدرت های خودش رو به دست بیاره.

این نوشیدنی سرعت، درواقع خون جانی کوییک اول بود که کشته شده بود. به هرحال، جانی کوییک اصلی یک جورایی دوباره به زندگی برمیگرده و به عنوان رقیب جانی کوییک جدید شناخته میشه و داستان رو به شدت پیچیده میکنه و همچنین این اتفاق باعث درگیری های زیاد بین ویلن های تندرو میشه !

3. SUPERWOMAN

Superwoman

3 تا شخصیت آخر در این گروه، اصلی ترین و قدرتمندترین ویلن های گروه Crime Syndicate رو تشکیل میدن. این ورژن از Wonderwoman در زمین-3، تمام آمازون های دیگه رو با دستان خودش به قتل میرسونه و بعد از پا گذاشتن به دنیای مرد ها، خودش رو Lois Lane نام گذاری میکنه.

اون به اجبار با Ultraman که نقطه مقابل سوپرمن هست ازدواج میکنه و همونطور که میشه حدس زد، ازدواج زورکی نمیتونه یک زندگی مشترک سالم رو به وجود بیاره. با تمام اینها، لوییس لین برای مدت طولانی در کنار Owlman، یعنی همون Thomas Wayne Jr میمونه و خودش رو عاشق اون میدونه.

2. ULTRAMAN

Ultraman

Ultraman در این گروه رتبه دوم رو داره و بدون شک میشه گفت که اون از لحاظ فیزیکی قدرتمندترین ویلن در کل این گروهه ! این ورژن زمین-3 از سوپرمن، درواقع یک انسان معمولی و یک فضا نورد بوده. که در برخورد با فضایی ها و تحت تاثیر تششعات مخرب Anti-Kryptonite قدرت های خودش رو به دست میاره و این فکر رو در سر بچه ها میاره که فضا نورد شدن میتونه یک شغل رویایی باشه !

بخاطر علاقه Ultraman به Superwoman، نه تنها اون رو وادار به ازدواج با خودش میکنه، بلکه اون رو وادار میکنه تا بچشون رو هم به دنیا بیاره و میشه از اینجا فهمید که این شخصیت یک دیکتاتور خالصه ! با تمام اینها اگه Ultraman برای یک مدت طولانی از Anti-Kryptonite دور باشه، قدرتش کم کم ضعیف میشه و این موضوع یک نقطه ضعف بزرگه که اون رو وابسته به حال خودش رها میکنه.

1. OWLMAN

Owlman

و رتبه اول قدرتمندترین و خطرناکترین عضو این گروه میرسه به OWLMAN. این ویلن که در زمین-3 نقطه مقابل بتمنه با نام توماس وین جونیور شناخته میشه. در این دنیا، اون برادر بزرگتر بروس وینه که خودش پدر و مادرش رو در یک صحنه سازی به قتل میرسونه و بعد هم با بی میلی و با کمک Outsider برادر خودش یعنی بروس وین رو به قتل میرسونه. همچنین Owlman پدر خودش رو مقصر تمام این اتفاقات میدونه.

پدر اون یعنی Thomas Wayne Sr رییس پلیس شهر بود و این دو بارها با هم درگیر شدند.Owlman به لطف یک دارو که غشاء مغزیش رو تقویت میکنه، دارای هوش برتر نسبت به دیگر موجودات اطرافش هست و همچنین اون از تکنولوژی های فوق پیشرفته برای افزایش کارایی مغزش استفاده میکنه. Owlman نسبت به بتمن دارای قدرت فیزیکی و هوش بالاتره و در کنار مهارت های دیگرش، میشه اون رو به عنوان قدرتمندترین و خطرناکترین عضو Crime Syndicate شناخت!

منبع: CBR


نظر شما راجب گروه Crime Syndicate چیه ؟ به نظرتون اونها توانایی مقابله با Justice League رو دارند ؟


بخوانید :

5 ورژن خطرناک از هالک

توماس وین : قهرمان یا خلافکار ؟

برترین سریال های نتفلیکس در سال 2019

برترین سریال های دیسی

برترین لایواکشن های دیزنی