captain-carter-peggy-carter-what-if-poster

چرا سریال ؟…What If شخصیت جدید وارد MCU نمیکند

فاصله بسیار کمی تا انتشار سریال جدید مارول مانده است و خب همانطور که چند ماهی است عادت کرده‌ایم به صورت هفتگی قرار است شاهد یک اپیزود جدید باشیم، اما سریالی که این بار با آن روبه‌رو هستیم بسیار متفاوت از سه مورد قبلی است. در سه سریال وانداویژن، فالکون و سرباز زمستان و لوکی دیدیم که شخصیت‌هایی که از قبل با آنها اشنا بودیم دوباره بازگشته‌اند و داستان جدیدی را روایت میکنند که این بار خیلی کامل‌تر و با جزئیات بیشتری نسبت به چیزی است که در گذشته از آنها دیده‌ایم. کار مهمی که این سه سریال انجام دادند فقط کامل پرداختن به شخصیت‌های قبلی نبود بلکه معرفی شخصیت‌های جدیدی بود که در فاز‌های بعدی مارول قرار است کارهای بزرگی انجام دهند و MCU را پیش ببرند، و این دقیقا همان کاری است که سریال ؟…What If انجام نخواهد داد.

سریال‌های قبلی شخصیت‌هایی را از دنیای کمیک وارد دنیای سینما میکردند، داستان‌ آنها نیز از دل کمیک‌های مارول اقتباس شده بود ولی سریال ؟…What If قرار نیست بر اساس دنیای کمیک باشد بلکه بر اساس دنیای سینمایی مارول است. با اینکه کمیک‌های وات ایف زیادی تا الان خلق شده اند اما قرار نیست ما شاهد ساخت سریالی با اقتباس از آنها باشیم. مارول این بار MCU را به عنوان منبع خودش قرار داده است و میخواهد با خلق یک سریال انیمیشنی از جنبه‌ای دیگر و با نگاهی بسیار متفاوت، آن را نشانِ ما دهد. به همین دلیل در این سریال شاهد معرفی شخصیت جدیدی نخواهیم بود که در اینده MCU هم تاثیر بگذارد، حداقل در فصل اول اینطور خواهد بود.

Brad Winderbaum تهیه کننده اجرایی این سریال در مورد احتمال حضور شخصیت‌هایی از دنیای کمیک‌های مارول در  سریال ؟…What If گفت:”پتانسیل انجام این کار وجود دارد، اما تمام ایده‌ها بر اساس چیزهایی است که از قبل در MCU وجود دارد، برای مثال، من فکر نمیکنم ما اپیزودی را صرف پرداختن به شخصیتی کنیم که هنوز در فیلم‌ها یا سریال‌های مارول حضور پیدا نکرده است.” با این حال Winderbaum در  ادامه افزود:”اما همیشه این امکان وجود دارد که شخصیت‌های جدیدی را خلق کنیم، من احساس میکنیم این بهترین راه برای بیان هر داستانی است.” 

طبق صحبت‌هایی که در مورد این سریال شده است میدانیم که قرار نیست شخصیتی از دنیای کمیک در این انیمیشن معرفی شود یا حتی از دیگر فرانچایزهای اقتباس شده از مارول مثل سریال‌های نتفلیکس هم احتمالا کسی پا به ؟…What If نگذارد. در گفته‌های عوامل به این مورد نیز اشاره شد که آنها مستقیما از کوین فایگی در این مورد دستور گرفته‌اند و با اینکه ایده‌هایی در مورد کارها و شخصیت‌های جدید داشته‌اند اما اینطور تصمیم گرفته شده که تمرکزشان روی MCU باشد و اگر کسی قبلا در آن معرفی نشده است در این انیمیشن هم جایگاهی ندارد. در واقع این سریال قرار است به مان همان دنیای سینمایی مارول که از قبل میشناسیم را نشاش دهد اما با این تفاوت که جایگاه تمام شخصیت‌ها تغییر کرده است، یا بهتر بگوییم با یکدیگر عوض شده. در جهان‌های موازی مارول که کمیک‌ها به تصویر کشیدند شاهد چنین اتفاقی بوده‌ایم و قطعا مارول باز هم وفاداری خودش را به دنیای کمیک به گونه‌ای به تصویر خواهد کشید.

فصل اول این سریال  در 9 قسمت منتشر خواهد شد و برای فصل دوم با همین تعداد اپیزود نیز تمدید شده است. تا الان اطلاعات مختلفی از چیزهای عجیبی که قرار است در این سریال ببینیم به دست آورده‌ایم مانند اسپایدرمنِ شکارچی زامبی که شنل دکتر استرنج را به تن دارد. اما کامل‌ترین اطلاعات مربوط به سه قسمت ابتدایی سریال است که رسما معرفی شده‌اند. اپیزود اول با نام Captain Carter منتشر خواهد شد که پگی کارتر را در جایگاه کاپیتان آمریکا و با دریافت سرم ابرسرباز نشان میدهد. این قسمت به نظر میرسد طبیعی‌ترین قسمت سریال باشد زیرا تا حدی داستانش شبیه دنیای کمیک است اما قسمت‌های بعدی عجیب‌تر خواهد شد.

اپیزود دوم سریال با نام T’Challa as Starlord معرفی شده است. همانطور که از نام این قسمت مشخص است قرار است تی‌چالا را در جایگاه استارلورد ببینیم و واقعا کسی تصورش را نمیکرد شاهد چنین تغییر عظیمی در شخصیت‌ها باشیم. اما این دقیقا همان انتظاری است که از داستان‌های ؟…What If میرود، چیزی که در دنیای اصلی امکان ندارد شاهدش باشیم. سومین قسمت نیز با عنوان Loki On Eerth منتشر خواهد شد که به لوکی در زمین خواهد پرداخت و باید ببینیم که خدای شرارت چه خواهد کرد. در مورد ادامه سریال تا الان حرفی زده نشده و نمیدانیم که به چه چیزی سروکار داریم اما طبق اطلاعاتی که از پوسترها و تریلرها داریم میدانیم که به زودی با زامبی‌ها و واچر هم روبه‌رو خواهیم شد.


بخوانید:

5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
 ۱۰ چیزی که راجب تسک مستر نمیدانستید 
۵ نسخه قدرتمند از تور
فاجعه آمیز ترین اختراعات دکتر دوم
معرفی ایونت AVENGERS . FANTASTIC FOUR: EMPYRE


guest
14 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
علی (mr spidey )

من قسمت اول و دومش رو کامل دیدم ولی هنوز سریال رو کامل ندیدم پس خدافظ 😶

ثور لاور

جالب بود

ثور لاور

عجب

A.H

تا الان خیلی عالی بوده و هر قسمت داره پیشرفت میکنه امیدوارم پیشرفت ادامه پیدا کنه تا الان چهار قسمت ازش پخش شده که اوجش قسمت چها بود و قسمتهای آینده من که خیلی خوشم اومد و فضای جالبی هم داره داستان مولتی ورس رو به ساده ترین شکل ممکن نشون میده که نه ببینده اذیت بشه نه زده بشه خیلی راحت به بیننده داستان رو نشون میده و آدم رو گیج نمیکنه. فصل دومش هم درحال توسعه هست و شاید در سال ۲۰۲۲پخش بشه.

Last edited 1 سال گذشته by A.H
abolfazlhdx

چند شنبه ها هر قسمتش میاد؟

A.H

چهارشنبه ها

mtdjjp

احتمال داره که این سریال ها تاخیر بخوره مثل سریال های دیسی؟ چون مارول تاخیر ننداخت تا حالا توی این چند تا سریال که به mcu مربوط بودش برام سوال شد که امکان داره توی این سریال تاخیر بخوره.

Hmdh

شما دوست داری تاخیر بخوره؟:|

بهراد کلهر

داستانش اینه که مثلاً چی میشد اگه بجای پیتر پارکر اون عنکبوته یکی از شخصیت های مارول رو نیش میزند یا مثلاً چی میشد اگه ……..
هر یکی از این چی میشد اگه ها یک قسمت از سریال میشه
من طرفدار دی سی هستم ولی انصافا خیلی باحاله

دیسی فندوم

من میخوام خیلی زود این سریال رو ببینم

A.H.K.Z (منتظر بازگشت ثور لاور)

ولی بنظر میرسه که تمام اپیزود هاش به هم مرتبط اند!
تو یکی از اپیزود ها هم پیتر پارکر جای دکتر استرنج رو گرفته و شده جادوگر اعظم. چنتا از تصاویر تبلیغاتی اسپایدرمن 3 هم نشون میده که یه کاستوم سیاه از اسپایدرمن هست که رو علائم جادویی هست و بنظر میرسه که از جادوی استرنجی کمک میگیره.
یعنی ممکنه این دو به هم ربط داشته باشن؟

جوناه هکس

خیر

جهرانوس

مرد عنکبوتی که تبدیل به دکتر اعظم میشه تو یکی از کامیک های قدیمی سری what if…..؟ اتفاق میفته

A.H

شاید در آخر ربط پیدا کنن مطمئن نیستم ولی خب شاید بهم ربط پیدا کنه