thor

5 نسخه قدرتمند Thor

همونطور که همه می دونیم شخصیت تور (THOR) یکی از قوی ترین شخصیت های دنیای سینمایی ماروله که محبوبیت زیادی هم داره . اگه فیلمی MCU رو دنبال کرده باشید میدونین که تور از شروع داستانش تا فیلم “اونجرز : اینفینیتی وار” تو هر فیلم قدرتش بیشتر میشد و اگه طرفدار کمیک ها باشید میدونین تو دنیای کمیک هر شخصیت نسخه های متفاوتی داره که از نظر ظاهر و قدرت با هم فرق دارن .

تو مقاله 5 نسخه قدرتمند Thor سعی کردیم قوی ترین حالت های این شخصیت مشهور مارول رو بهتون معرفی کنیم . با کامیکان همراه باشید 


5 – تور اودینسان – THOR ODINSON

5 نسخه قدرتمند Thor

نسخه اصلی تور پسر اودین ، گاد اف تاندر از قوی ترین نسخه های تور است با داشتن میلنیر و توانایی های دیگرش کار های فراوانی می تواند انجام دهد که تور های دیگری مانند “تور مونث” و “بتا ری بیل” نمیتوانند .توری که ما در دنیای سینمایی مارول می بینیم همین نسخه از تور است که در کمیک های بیشتری نسبت به دیگر نسخه حضور داشته است .


4 – کینگ ثور پیر – OLD KING THOR

5 نسخه قدرتمند Thor

این نسخه از تور به این دلیل جزو قوی ترین تور ها است که میلیون ها سال عمر کرده و به قدرت بالایی رسیده است (حد اکثر قدرتش) . از جمله کار هایی که او انجام داده می توان به نجات پیدا کردن از مرگ ازگارد ، کشتن “گور قصاب خدایان” ، نجات از مرگ خدایان زمین و آسمان و سلطنت بر ازگارد اشره کرد . قدرت OLD KING THOR به گفته برخی ها با قدرت اودین برابری می کند .


3 – کینگ فونیکس _ KING PHOENIX

5 نسخه قدرتمند Thor

در اتفاقات اخیر دنیای کمیک های مارول OLD KING THOR با ولوورین که میزبان نیروی فونیکس بود نبردی داشتند که باعث شد تور نیروی فونیکس را دریافت کند و شدت حمله و قدرت فیزکی بالاتری به نیروهایش اضاف شود . نبرد بین این دو به قدری بزرگ بود که لرزه ای به تمام عالم مارول انداخت .


2 – رون کینگ ثور – Rune King Thor

5 نسخه قدرتمند  کامیکان Thor

رون کینگ تور در حال حاضر با اختلاف قدرتمندترین نسخه از ثور است زیرا توانایی‌های بی حد و مرزی دارد. او می‌تواند آینده را طوری که می خواهد تغییر دهد و خرد بی پایانی دارد، رون کینگ ثور توانسته مرگ را شکست دهد و درخت زندگی را از بین ببرد تا مردم نجات دهد، از دیگر کار های بزرگی که او انجام داده این است که در اولین روز بدست آوردن قدرتش تمام ۹ عالم را نابود کرد، در حالیکه کینگ ثور پیر تنها می‌تواند کهکشان ها را نابود کند. این توانایی ها او را به یکی از قدرتمند ترین موجودات کیهانی مارول تبدیل کرده است البته در دنیای کمیک زیرا این قدرت ها برای نشان دادن در دنیای سینمایی مارول بسیار زیاد هستند .


1- نکرو تور – Necro Thor

5 نسخه قدرتمند  کامیکانThor

این نسخه از تور را اکثر طرفداران نمیشناسند زیرا به صورت گسترده در کمیک ها معرفی نشده است . نکرو تور به دلیل بدست اوردن شمشیر ” All-Black the Necrosword ” توانسته است قدرت عظیمی دریافت کند و از رون کینگ تور هم قوی تر شود . از کار هایی که این نسخه از تور انجام داده می تواند به شکست دادن گالاکتوس اشاره کرد . برای ساخته شده این شمشیر از نیروهای تارکی استفاده شده است و در واقع نکرو سورد مظهر دنیای تاریکی است . از ویژگی های جالب این شمشیر این است که هر خدایی با آن کشته شود قدرت آن را دریافت می کند .

نکته جالب دیگر زنده بودن آن است و اینکه صاحبش را خودش انتخاب می کند .


امیدوارم از مقاله 5 نسخه قدرتمند Thor لذت برده باشید . کامیکان

نظر شما راجب شخصیت تور چیست ؟

بخوانید:

5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
 ۱۰ چیزی که راجب تسک مستر نمیدانستید 
۵ نسخه قدرتمند از تور
فاجعه آمیز ترین اختراعات دکتر دوم
معرفی ایونت AVENGERS . FANTASTIC FOUR: EMPYRE


guest
85 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
pain-

قوی ترین موجود کمیک رایتره زجه نزنین

محمد

من فکر میکردم رون کینگ ثور قویترین

محمد

مقاله خوبی بود ولی من 5 بیشتر خوشم میاد چه تو کمیک چه سینما

مهدی

با سلام به نظر من کلا تو قوی ترین ها به جز خدایان کازمیک ارمور سوپرمن هست دلیلش واضحه میگن کازمیک با هر ضربه قوی تر میشه خودتون حصاب کنید با هر ضربه ثور چقدر قوی تر میشه به غیر از ثرر تمامی شخصیت ها به جز پرایمال مانیتور و پرزنس و والای همگان حتی از سوپرمن وان میلیون قوی تره

Last edited 8 ماه گذشته by مهدی
Mre

ترتیب درست میشه
د رایتر
والای همگان
پرایمال‌مانیتور
پرزنس

آرش رسولی

بابا رون کینگ ثور قویترین نسخه ثور هست

محمد پور محتشم

چه فرقی می‌کنه من خودم عاشق تور بودم ولی فهمیدم تور خیلی خیلی خیلی خیلی ضعیف هست از لحاظ قدرت بدنی که هیچی نیست فکر کنم تقریبا قدرت بدنیش با کاپیتان آمریکا مساوی باشه من خودم فوق العاده زیاد ناراحت شدم وقتی فهمیدم تور آنقدر زیاد ضعیف هست برای همین من دیگه فن و طرفدار تور نیستم الان من طرفدار و فن پادشاه پادشاه هان هایپریون هستم که قدرت هایی که داره ما فوق تصور هست و قدرت بدنیش قد سوپرمن کازمیک ارمور ویا حتی بیشتر از اون هست.

آرش رسولی

داداش حالت خوبه ثور با کاپیتان آمریکا برابره؟ بعد تو اصلا کازمیک آرمور سوپرمن رو می شناسی؟؟؟ هایپریون براش مثل اتم می مونه

امیر

ثور زورش کمه؟؟ اون موتور مولتی ورس رو نگه داشته می‌تونه ده ها سیاره رو بلند کنه بعد میگی کمه تو قدرت بدنی با سنتری برابر

amir

سلام ببخشید رون کینگ ثور در کدام کمیک ها به جز رگناروک حضور داشته ؟ ممنون میشم آدرس اونا رو بدید

خداوند مطعال

به نظر من ثور کینگ فونیکس قوی ترین باشه

parsnozar

اگه میشه لینک کمیک هایی که این نسخه ها توشون بودن رو بزارین
مخصوصا رون کنیگ ثور و کینگ فونیکس