shazam could defeat

۵ ویلن مارول که «شزم» میتونه شکستشون بده!!!

کراس اوور نبردی

زمان هایی بوده که در دنیای کمیک های دیسی و حتی شاید دنیای کمیک، شزم قویترین قهرمان دنیا بوده، حتی قویتر از سوپرمن.

بیلی بتسون و قهرمان هم زیستش یعنی شزم همیشه برای طرفدارها قابل توجه بوده و اون رو دوست داشتند.اما تا مدتی شزم به جز طرفداران دنیای کمیک شناخته شده نبود تا وقتی که تبدیل شد به قهرمانی که یکی از فیلم های نسبتا بهتر دنیای سینمایی دیسی رو در چندوقت گذشته در اختیار داشته.همین باعث شد تا اون بین سینما دوست ها هم معروف بشه.

شزم همیشه یکی از قهرمان های بزرگ و تاثیرگذار دنیای دیسی بوده، اما تا به اینجا حضور جدی در دنیای سینمایی دیسی نداشته.شزم در دنیای کمیک ها همچنین به عنوان یکی از قدرتمندترین و سریع ترین قهرمان ها به حساب میاد که در گروه های بزرگی مثل جاستیس لیگ، جاستیس سوسایتی و البته خانواده قهرمان خودش حضور داشته.بعضی معتقدند که کاپیتان مارول و شزم خیلی شبیه به هم هستند و از نظر رده بندی و قدرت ها و ….. به هم شباهت دارند، برای همین ما این مقاله رو برای شما درست کردیم تا ببینیم که اگر شزم در دنیای مارول قرار میگرفت کدوم یکی از شرورهای این دنیارو میتونست شکست بده.با کامیکان همراه باشید.

5/5
Baron Mordo

بارون موردو یکی از قویترین جادوگران، و یکی از زبردست ترین جادوکننده های دنیای مارول واقعا رقیبی جدی به حساب میاد.اما بازهم شزم میتونه اون رو شکست بده.اول از همه اینکه قدرت فیزیکی بارون حتی نزدیک به شزم هم نیست و دوم اینکه شزم تقریبا صدمه فیزیکی نمیخوره که بارون اینطور نیست.

با اینکه بارون موردو خیلی قدرتمنده اما نمیتونه شزم رو شکست بده، دلیل دوم هم اینه که سرمنشا قدرت های فیزیکی و جادویی شزم خیلی قدرتمندتر از بارون هستند و اون نمیتونه اونهارو متوقف کنه.شزم میتونه خیلی راحت هرچیزی که بارون به سمتش پرتاب میکنه رو بگیره، از جادوهاش جاخالی بده و بهش نزدیک بشه و ضربه تموم کننده رو بزنه و البته درکنار اینها شزم تا حدودی هم از جادو مصونه.

4/5
Abomination

ابومینیشن واقعا یک هیولاست، اون شخصیتیه که میتونه پابه پای هالک بجنگه و واقعا رقیبی خطرناکه.اما نکتش اینه اون فقط یک گنده بک که همه چیزو له میکنه.شزم راه های زیادی برای شکست دادن اون داره، شزم میتونه پرواز کنه، سرعت خیلی زیادی داره و البته رعد و برق هم داره.

درسته ابومینیشن قدرتمند و مقاومه و برتری های خشمی و … داره، اما به هیچ وجه از لحاظ قابلیت ها و کاربردها نمیتونه با شزم رقابت کنه.شزم میتونه دور ابومینیشن پرواز کنه و اون رو گیج کنه و با رعد و برق مورد اثابت قرارش بده بدون اینکه اصلا تن به تن نزدیک به اون بشه، حتی اگه بخواد تن به تن نزدیک بهش بشه بازهم شانسی داره چون قدرت فیزیکی خیلی زیادی هم داره.

3/5
Kang The Conqueror

کانگ فاتح از زمان دوری در آینده میاد، جایی که تقریبا همه چی رو فتح کرده.از اسمش هم معلومه. بگذریم، کانگ از زمان آینده اومده تا قهرمان های بزرگی مثل اونجرز رو به چالش بکشه و شکستشون بده، فقط چون حوصلش رفته بوده.مجهز شده با تکنولوژی ها آینده و مهارت های بالاش واقعا رقیب خطرناکی به حساب میاد.

امتیاز بزرگی که کانگ داره زمانه که میتونه با اون شزم رو شکست بده.اما شزم بهش اون زمان رو نمیده.اول از همه باید گفت که کانگ تقریبا اونجرز رو شکست داد چون اونهارو مطالعه کرده بود و با اونها آشنا بود و میدونست هرکدوم چه قدرت هایی دارن، ولی نمیدونه دربرابر شزم باید چکار بکنه، همین باعث میشه قبل از اینکه کانگ خودش رو پیدا کنه شزم اون رو به واسطه قدرت و سرعت و دانش زیادش نابود کنه.

2/5
Enchantress

یک ساحره قدرتمند آزگاردی، انچنترس به خاطر مهارت های بالای فریب دادنش شناخته میشه.اون دشمن ها و مخالف هاشو فریب میده تا برای اون کار کنن.علاوه بر اینها اون ویژگی های اصلی آزگاردی ها مثل مقاومت و قدرت بالارو داره که اون رو رقیبی مهم و خطرناک میکنه.

اما در برابر شزم اون نمیتونه که شزم رو زیرسلطه خودش بگیره و کنترلش کنه، اون هم به دلیل دانش و بینش سالومون بزرگ که شزم داره.وقتی که این جادو کار نکنه اون باید وارد جنگ رودررو با شزم بشه که در اون صورت شزم کار سختی در پیش نخواهد داشت.

1/5
Loki

لوکی رقیبی قدرتمنده، اون به شدت معروف و تحسین شدست، اون برای قدرت های بزرگ و باطن شیطانی خودش و قدرت بالای حیله گری خیلی معروف و سرشناس شده.شزم که به نوعی نماد درستی و یکی از بزرگترین قهرمان های جهانه در برابر لوکی که خدای حلیه گری و بدی هستش کار نسبتا سختی داره.اما همونطور که لوکی هروقت با برادر خودش یعنی تور جنگیده و شکست خورده، از شزم هم شکست میخوره.

شاید در ابتدا لوکی با قدرت های بزرگ خودش بتونه شزم رو شکست بده، اما در ادامه این دانش سالومون(این دانش تقریبا در برابر هرجادویی مقاومه) هست که حیله ها و طلسم های لوکی رو از بین میبره.از این به بعد نبرد فیزیکی میشه، درسته که لوکی خیلی قدرتمند و با مهارته و در نبرد تن به تن هم استادی به حساب میاد، اما شزم ثابت کرده که قدرتمندتره(اون کسیه که مشت سوپرمن رو با یک دست نگه داشته).این درگیری بالامیگیره و خیلی نزدیک میشه، اما این شزمه که میتونه به عنوان پیروز میدان بیرون بیاد.

منبع: CBR


بخوانید:

۵ ویلن مارول که شزم نمیتونه شکستشون بده!!!

۵ دلیل اینکه آپوکالیپس برترین ویلن ایکس من است

۳ فکت از wasp

سریال پیشنهادی (۳%)

نقد انیمیشن سوپرمن ردسان


guest
74 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
سنتری

بارون موردو در لیست شما بسیار دست کم گرفته بارون موردو قادر به استفاده از جادوی سیاه هست که بارها از جادوی عادی قویتره و به مقدار خیلی بیشتری از مقاومت به جادو نیاز داره قدرت های او شامل هیپنوتیزم، مغناطیس حیوانی، دورجنبی و اجرای وهم است. او قادر به جداسازی شکل کیهانی خود از بدنش است، که این کار سبب لمس ناپذیری و نامرئی شدن او از چشم بیشتر مخلوقات می‌شود او با استفاده از جادو توانایی پرتاب نیروهای کشنده انرژی دارد و همچنین قادر به دورنوردی در ابعاد مختلف است موردو قادر به احضار ارواح خبیث است اما… بیشتر

Last edited 2 ماه گذشته by سنتری
ایلیا

آخه یعنی چی لوکی تونسته سیلور سرفر رو شکست بده حتی می تونه به خوبی قدرت های فوق‌العاده خودش نظیر تلپورت هوش بالا قدرت بدنی خارق‌العاده تلکنسی و اجرای جادو و توهم را در سطح بالا اجرا کنه حتی خود سیلور سرفر بعد از شکست خوردن از لوکی گفته لوکی توانایی نابودی کل یک سیاره با کل موجوداتش را دارد تازه من از سایت ایرونی سنتر شنیدم لوکی می‌تونه بلک آدام شکست بده اون وقت از شزم شکست میخوره اصلا یعنی چی تازه لوکی تونسته ثور سیلور سرفر و خیلی افراد دیگه را شکست بده اون وقت شما چی میگید… بیشتر

Last edited 5 ماه گذشته by ایلیا
محمد

یه نوشته شده لوکی میتونه بلک آدام رو شکست بده ولی الان از شزم شکست میخوره ؟

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق) (روسیه VSاوکراین)

از اسپایدی خوندی؟

نریمان

با همه گزینه ها موافقم جای تانوس خالی بود

Mahdi

شزم میتونه بزنه البته نسخه لردشزم

marvel.king

اصلا قدرت های لوکی رو میدونی
اکه فک میکنی قدرت های لوکی شبیه mcu واقعا برات متاسفم

biggest shazam fan ever

شما چی شما قدرت های شزم رو میدونی ؟!

محمد

بله 20٪ قدرت 6 تا خدا رو داره

jason

به نظرم من کانگ و لوکی رو نمیتونه بزنه هرچی نباشه شزم یه بچه اس و یه بچه دربرار این دوتا خیلی ضعیفه و اینکه به نظرم نمیتونه همه حقه های لوکی رو بفهمه چون بالاخره لوکی توی برنامه ریزی و جادو کردن خیلی حرفه ایی حتا هایمدال هم نمیتونه جادوشو ببینه پس به نظرم مقاله مشکل داره یکم

Mahdi

شزم خودش میتونه جادو کنه نیروی زعوس فقط ساعقه نیست قدرت هایی مثل جادو گری مقاومت دربرابر جادو و چنتای دیگه البته میگند که از این بیشتره ولی بیلی هنوز کشف نکرده البته خشم زعوس هم کشف کرده ولی هنوز معلوم نیست چیه و البته قدرت تله پرت رو هم داره که ماله مرکوری هست و مقاومت همله زهنی که از سلیمانه که مارشن منهانتر هم نمیتونه وارد زهنش
بشه تازه اینا قدرت های شزم درحالت آدی
هست میگن که شزم اگه خشمگین بشه قدرتش از خدایانی که میگیره فرا تر میره

Mahdi

خشم زعوس همون قدرت دادن به بقیه هست

ماندانا

به نظر من لوکی نباید تو این مقاله قرار میگرفت

دکتر منهتن

به نظرم کانگ و لوکی رو بردارین و به جاش آرس مارول و گرین گابلین رو بذارین اینطوری مقالتون خیلی بهتر میشه

Adam warlock

کانگ فاتح کسی هست که حریف کل اونجرز بوده بار ها اونجرز رو زده در شکست دادن تانوس با رگیلاتور که والای همگان رو زده کمک کرده بعدد از شزم شکست بخوره ؟ 😂😂😂😂😂😂 لوکی ؟!؟؟ 😐😐😐😐 قدرت بدنی لوکی به قدری هست که ضربات ثور رو که میلیون ها تن هست رو دفع می‌کنه اریک مستسترسون ثور را با سیلی زدن شکست میده یک ترول بزرگ را می کشد به طور خلاصه از نظر قدرت با Silver Surfer مطابقت دارد درب فلزی را از هم جدا می کنداین درب از 9 اینچ فولاد سخت شده ساخته شده است سنگ… بیشتر

Last edited 2 سال گذشته by Adam warlock
دکتر منهتن

درسته ایندو نفر میتونن شزم رو بزنن اما دیگه کانگ رو بردین بالا کانگ درحد ثور هست