Katana

5 مبارز مارول که کاتانا میتونه شکست بده

کاتانا به عنوان یکی از برترین مبارزان دنیای دی سی شناخته میشه که مهارت ها و توانایی های خیلی زیادی داره اما ممکنه خیلی ها اون رو نشناسن و دست کم بگیرنش. اما تاتسو یاماشیرو که به اسم کاتانا شناخته میشه از دوران کودکی آموزش دیده و به مهارت های رزمی کاملا مسلط شده. همچنین اون شمشیری داره به اسم soultaker (تسخیر کننده روح) که بهش قدرت گرفتن روح افرادی که توسط اون کشته میشن رو میده و حتی کاتانا به وسیله این شمشیر میتونه با روح اون افراد ارتباط برقراره کنه. 

جدیدا صحبت هایی راجب نسخه ایر کات فیلم سویساید اسکواد شده و طبق صحبت های سازنده این فیلم قراه کاتانا نقش خیلی مهم تری نسبت به نسخه قبلی در فیلم داشته باشه که امیدواریم این اتفاق به خوبی بیوفته چون این شخصیت پتانسیل خیلی بالایی داره که نادیده گرفته شده. همونطور که گفته شد کاتانا جزو برترین مبارزان دنیای دیسی به حساب میاد اما ببینیم در دنیای مارول چه کسانی رو میتونه شکست. قطعا شخصیت هایی مثل شانگ چی توانایی مقابله با کاتانا رو دارن اما افرادی هم هستن که با وجود داشتن مهارت های رزمی بالا از اون شکست میخورن.

5. آیرون فیست

Iron-Fist

آیرون فیست توسط بهترین مبارزان جهان آموزش دیده و به درجات بالایی در هنر های رزمی رسیده که باعث میشه بتونه جلوی خیلی از افراد ماهر قرار بگیره و پیروز بشه. همچنین اون توانایی احضار Chi رو بدست آورده که در خیلی از نبرد ها بهش برتری داده. کاتانا در میزان مهارت های رزمی با آیرون فیست برابری میکنه اما شمشیرش باعث پیروزی در این نبرد میشه. قدرت خاص دنی هم در این نبرد کمک زیادی بهش نمیکنه چون نمیتونه ازش چندین بار استفاده کنه و به تمرکز زیادی نیاز داره که در برابر سرعت کاتانا دوام نمیاره.

4. پانیشر

Punisher

فرانک کسل یک سرباز آموزش دیده و با تجربه در جنگه و شاید افراد کمی در کار با اسلحه های مختلف و چیدن استراتژی جنگی بتونن با اون رقابت کنن اما در نبرد تن به تن کار برای اون خیلی سخت میشه، هرچند که در این زمینه هم تونسته خودش رو اثبات کنه اما در مقابل کاتانا شانس زیادی نداره. یکی از نقات قوت پانیشر ذهن استراتژیست اونه اما اگه نگاهی به توانایی های کاتانا بندازیم میبنیم که اون هم ذهن تاکتیکی قدرتمندی داره و میتونه پانیشر رو شکست بده.

3. مون نایت

Moon Knight

مون نایت دارای دو بُعد کاملا متفاوته، از طرفی اون مبارز، مزدور، و قهرمانیه که کاملا آموزش دیده و مهارت بالایی داره. اما از طرفی هم مون نایت یک ذهن کاملا ناپایدار داره که باعث میشه چند شخصیت مختلف داشته باشه. همین مشکل باعث میشه شوالیه ماه در عین حال که مبارز خطرناکیه کاملا بدون نظم و بی تمرکز باشه، چیزی که به کاتانا برتری میده و باعث میشه در نبرد پیروز بشه. اگه مون نیات حالت پایدار ذهنی داشته باشه و بتونه به خوبی از تکنولوژی هایی که داره استفاده کنه شانس بالایی در برابر کاتانا داره و یک نبرد خیلی جذاب رقم میخوره.

2. بلک کت

گربه سیاه اکثر اوقات بدون توانایی های خاص نشون داده میشه اما وقت هایی هم بوده که توانایی عجیبی مثل تحت تاثیر قرار دادن حریف یا قدرتی شبیه به دومینو داشته. اما به هر حال حتی بدون قدرت فوق بشری گربه سیاه توانایی ها و قابلیت های خاص خودش رو داره ولی اونها برای جنگیدن با کاتانا کافی نیستن چون بلک کت به اندازه کافی آموزش ندیده و نمیتونه جلوی فرد با تجربه ای مثل کاتانا قرار بگیره.

1 دردویل

دردویل از برترین مبارزانی هستش که دنیای مارول تا به حال دیده. دردویل در کنار یادگیری مهارت های رزمی توسط یک استاد ماهر حس های قدترمندی هم داره که در مبارزات به کمکش میان. نبرد بین کاتانا و دردویل میتونه از جذاب ترین کراس اوور های دنیای کمیک باشه، تاحالا بارها شده که دردویل با نینجا های هند که سبک مبارزه شبیه کاتانا دارن بجنگه اما قطعا هیچکدوم اونها به اندازه کاتانا ماهر نبودن. با توجه به سبک مبارزه به نظر میرسه الکترا بتونه در مقابل کاتانا مقاومت کنه چون به شدت خشن‌تر و بی‌رحم تره اما دردویل با اینکه به راحتی شکست نمیخوره ممکنه در آخر تسلیم کاتانا بشه.

منبع: CBR


با کدوم مورد مخالفید؟ دلیلتون رو به ما بگید


بخوانید:

۵ سازمان خبیث برتر دنیای کمیک
۵ عضو جاستیس لیگ که «لکس لوتر» میتونه شکستشون بده (و ۵ عضو که نمیتونه)
۱۰ سلاح قدرتمند اونجرز
فاجعه آمیزترین اختراعات دکتر دووم
تمام قدرت‌ها و توانایی‌های آدام وارلاک


guest
26 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
سنتری

حرفتون در مورد آیرون فیست اشتباهه چون که آیرون فیست ثابت کرد حتی در زمانی که بدنش در خون زخم های جسمش غلت می خوره همچنان می تونه از تمرکز بالای خودش برای استفاده از قدرت مشت هاش کمک بگیره و همچنین با قدرت چی می تونه به قدرت فرا انسانی دست پیدا کنه که حتی شرایط رو برای کاتانا سخت تر می کنه اما احتمال برد کاتانا هم کم نیست چون کاتانای اون از انرژی عرفانی ای برخوردار هست که بهش اجازه ممیده اکثر اجسام رو با شمشیرش نصف کنه هر چند این امکان وجود داره که انرژی عرفانی… بیشتر

سنتری

و به اندازه ای حرفه ای نیست که بتواند کاتانا را به بازی گیرد مخصوصا که کاتانا علاقه ای به زن های همچو بلک کت ندارد و باید بگم در باره بی باک نیز کاملا غلت گفتید چرا که حق با شما است نیجاهای هند به تنهایی از کاتانا ضعیف تر هستند اما لازمه یاد آوری کنم که بی باک یکی یکی با آنها به مبارزه نپرداخت بلکه در حالی که اونها به صورت گروهی به او یورش برده بوندند جنگ آغاز شد و بی باک قادر به شکست تمامی آنها شد و لطفا سعی کنید از این به بعد… بیشتر

Last edited 2 ماه گذشته by سنتری
سنتری

حرفتون در مورد آیرون فیست اشتباهه چون که آیرون فیست ثابت کرد حتی در زمانی که بدنش در خون زخم های جسمش غلت می خوره همچنان می تونه از تمرکز بالای خودش برای استفاده از قدرت مشت هاش کمک بگیره و همچنین با قدرت چی می تونه به قدرت فرا انسانی دست پیدا کنه که حتی شرایط رو برای کاتانا سخت تر می کنه اما احتمال برد کاتانا هم کم نیست چون کاتانای اون از انرژی عرفانی ای برخوردار هست که بهش اجازه ممیده اکثر اجسام رو با شمشیرش نصف کنه هر چند این امکان وجود داره که انرژی عرفانی… بیشتر

پویان

دردویل و مون نایت و آیرون فیست، این ۳ نفر در مبارزه تقریبا هم سطح بتمن هستند و بتمن تونسته کتانا رو شکست بده بدون این که زحمت زیادی بکشه

دیسی فندوم

کی گفته از بتمن ضعیف ترن تویی که از کمیک چیزی نمیدونی حرف نزن

mi_dc_comicbooks_channel

دردویل از بتمن ضعیف تره
ولی ایرون فیست و مون نایت از بتمن قوی ترن

جیسون تاد(نریمان سابق)

همه رو میشکنه

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(نایتوینگ آینده)

اونایی که دیس دادن انگار اصن تاتسو یاماشیرو رو نمیشناسن!😐
قوی ترین شاگرد لیدی شیوا
تالیا رو شکست داد
نیسا رو شکست داد
دث استروک رو شکست داد!!
اونوقت از پس این ۵ تا بر نمیاد؟
واقعا که

نیما

به نظر من نمی تونه مون نایت رو شکست بده چون شاید ذهن پایداری نداشته باشه ولی با کمک گرفتن از خدای ماه شکست ناپذیر میشه

spider bat

واقعا! اخه دردویل!؟

ماندانا

با بلک کت و پانشیر و مون نایت موافقم ولی بقیه نه
اخه دردویل؟ واقعا؟!

کیارش

بلک کت آره ولی بقیه نه مخصوصا دردویل

شرلوک هلمز

مون نایت و پانیشر و دردویل و حتی ایرون فیست رو عمرا بتونه دیگه

bdl

کسی موندش که بگی؟

پویان

ولی پانیشر رو می تونه شکست بده ، چون پانیشر بیشتر با سلاح خطرناکه تا دست خالی