Hydra-in-comics-

5 سازمان خبیث برتر دنیای کمیک

سازمان های خبیث گاهاً مشکلات بزرگی برای قهرمانان به وجود آورده اند.با کمیکان همراه باشید با 5 سازمان خبیث برتر دنیای کمیک.

  سازمان های خبیث متشکل از انسان هایی با طرز تفکر مشابهی هستند که به خاطر همان طرز تفکر اشتباه در گروه خبیث ها قرار میگیرند.این سازمان ها اکثرا توسط یکی از برترین خبیث ها ساخته شده اند.به همین دلیل بیشترشان زیر سایه رهبرانشان قرار می گیرند اما با این حال سازمان های خبیث جزو خطرناکترین تهدیدات برای دنیا هستند.چرا که علاوه بر قدرت بالا و تعداد افراد زیاد در سازمان های دولتی هم نفوذ کرده اند.

5. کبرا

سازمان کبرا خلق شده در سال 1976 توسط جک کربی به دست فردی به همین نام تاسیس شده است.کبرا یک خبیث درجه دو است که بدون سازمانش هیچی نیست.این سازمان که به نحوی هایدرای دیسی است.این سازمان بیشتر به عنوان دشمن بتمن شناخته می شود ولی گاها برای جاستیس لیگ نیز دردسر درست کرده است.در هر صورت این سازمان یک سازمان ضعیف اما گاها خطرناک است.

4. هَند

he Hand

سازمان هَند خلق شده در شماره 174 از کمیک دردویل در سال 1981 به دستان توانای فرانک میلر است.این سازمان شامل گروهی از نینجا هاست که به نینجاهای هند معروفند. موسس این سازمن مشخص نیست ولی گفته می شود 800 سال قبل در ژاپن تاسیس شده است.این سازمان که به نحوی از لیگ قاتلان دیسی الهام گرفته است بیشتر به عنوان دشمن دردویل شناخته میشود.همچنین این سازمان در فصل دوم سریال دردویل و سریال دفندرز نیز حضور داشته است.

3. لیگ قاتلان

leagueofassassins

لیگ قاتلان خلق شده در شماره 215 از کمیک ماجراهای عجیب به دست دنیس انیل و نیل آدامز است.این سازمان شامل نینجاهای حلقه به گوش راس الغول است.این گروه که جزو دشمنان بتمن است تا کنون دردسر های زیادی برای این شوالیه شنل پوش ایجاد کرده اند. موسس و رئیس اصلی این سازمان راس الغول است اما گاها دخترش تالیا الغول نیز ریاست این سازمان را برعهده گرفته است.

2. A.I.M

سازمان A.I.M (مخفف Advanced Idea Mechanics به معنای ایده مکانیکی های پیشرفته) خلق شده در شماره 146 از کمیک داستان های عجیب در سال 1966 به دست زوج استثنایی دنیای کمیک یعنی استن لی و جک کربی است.این سازمان که توسط موداک تاسیس و کنترل میشود شامل دانشمندهایی است که برای کنترل دنیا دور هم جمع شده اند. این سازمان بارها با انتقامجویان و کاپیتان آمریکا و آیرون من و بسیاری دیگر از قهرمانان مارول درگیر شده است.به علاوه خبیث اصلی بازی انتقامجویان که شهریور ماه منتشر میشود نیز همین سازمان است.

1. هایدرا

هایدرا اولین و بهترین (با اختلاف) سازمان خبیث دنیای کمیک است.این سازمان خلق شده در شماره 135 از داستان های عجیب در سال 1965 به دستان خلاق استن لی وجک کربی است.این سازمان که نمادی از فاشیسم در دنیای مارول است تاکنون روسای زیادی را به خود دیده است.از بین آنها میتوان به رد اسکال,بارون زیمو,میس هایدرا و حتی کاپیتان آمریکا(در طی رویداد امپراطوری مخفی) اشاره کرد.این سازمان که جزو دشمنان کاپیتان آمریکا و انتقامجویان است بارها توانسته استدنیا را تحت کنترل خود دربیاورد.

نویسنده: یاسین مهدی پور


برترین سازمان خبیث دنیای کمیک به نظر شما کدوم مورده؟


بخوانید:

5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
 ۱۰ چیزی که راجب تسک مستر نمیدانستید 
۵ نسخه قدرتمند از تور
فاجعه آمیز ترین اختراعات دکتر دوم
معرفی ایونت AVENGERS . FANTASTIC FOUR: EMPYRE


guest
16 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
نریمان

لیست من
محفل چغد ها
لیگ قاتلان
هایدرا
هند
A.I.M
اوکی؟
اگه ۶ تا بود حتما لایت

Lina

لایت هم باید اضافه میکردین

یاسین

سازمان قهرمان یا خوب یا هرچیزی تو این مایه ها نمیذارین؟
مثلا شرکت وین

امیر

لیست من:
1-محفل جغدها
2-هایدرا
3-لیگ قاتلان
4-هند
5-a.i.m
6-بنیاد حیات
7-میس تک (برای مفیستو کار میکنن)

مهديار 2

کبری اصلا در هدی نیست که بخواد تو این لیست باشه چون اینا توی انیمیشن دث استروک اینقدر سازمان شلی بودن که با اولین ملاقات با دث استروک متلاشی شدن . بعد 5 سال بهم دوباره متصل شدن و هیچ گونه نفوذی هیچگاه نداشتن و می خواستن به وسیله ی کنترل ذهن نفوذشون رو شروع کنن

مهديار 2

تازه به وسیله ی یه بچه

ARSHIA

محفل جغد ها چی
این محفل از همشون خطرناک تره

بنیامین

موافقم باید میزاشتنش

Kasra

هایو کوش، جامعه بی عدالتی امریکا

ARSHIA

باید محفل جغد هارو هم اضافه کنید

امیر

ببخشی لیگ بی عدالتی دقیقا کجاست

امیر ابراهیمی

فک میکنم اونا تیم به حساب بیان نه سازمان- این مقاله رو هم یکی از کاربرای سایت نوشتن برامون فرستادن اسمشون رو نوشتیم پایین مقاله

مهديار 2

لیگ بی عدالتی سازمان نیست و تشکیل شده از دشمنان اصلی هر قهرمان است ولی فکر کنم که منظور شما تالار دووم است که عده ای شرور میخواستن اصلا نه لینک انیمیشن رو میزارم برو ببین و حال کن

ایلیا

هایدرا