johnny depp

خداحافظی جانی دپ با سینما

جانی دپ بازیگر مطرح و معروف هالیوود که خیلی از ماها با فیلمای دزدان دریایی کارائیب اون رو میشناسیم که نقش اول این فیلم هارو بازی میکرد . جانی دپ قبلا محبوبیت خیلی زیادی داشت و مردم اون رو دوست داشتن اما توی سالهای اخیر خیلی مشکلات زیادی برای این بازیگر دوست داشتی پیش اومده که باعث شده نظر خیلی از مردم راجبش عوض بشه و هم نتونه توی فیلم های خوبی حضور پیدا کنه.

خبر اینکه جانی دپ قراره از سینما خداحافظی کنه واقعا برای طرفداراش و همه سینما دوست ها تلخه . اینکه اون  تونسته توی سال 2003 با بازی توی فیلم موفق” دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه” نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد بشه و بعد از اون تو سال های 2005 و 2008 برای بازی تو فیلم های” در جستجوی نورلند”( Finding Neverland ) و “سویینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت”(   Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street )نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی بشه نشون میده چقد بازیگر خوبی هستش و نشون دهنده بد بودن این خبره . از افتخارات دیگه جانی دپ میشه به 8 بار نامزد شدن گلدن گلوب در سال 2008 اشاره کرد .

خداحافظی جانی دپ با سینما

جانی دپ و امبر هرد توی سال 2015 با هم ازدواج کردن و امبر هرد توی سال 2017 یه سری عکس از خشونت های جانی دپ پخش کرد و طلاق خواست اما این خشونت ها هیچوقت اثبات نشدن اما آبروی جانی دپ رفته بود برای همین هم از آمبر هرد برای تهمتی که بهش زده شده بود شکایت کرد . همین مشکلات باعث ایجاده حاشیه هایی براش شد و اونو از سینما دور کرد.

جانی دپ بعد از کم کاریش توی سال های اخیر تو قسمت دوم فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها بازی کرد که متاسفانه فیلم خوبی نبود اما قراره قسمت بعدی اون ساخته بشه و خوشبختانه جانی دپ هم توی اون حضور داری ولی طبق گفته خودش این فیلم قراره آخرین فیلمی باشه که توش حضور داره و بعد از اون قراره از دنیای سینما خداحافظی کنه که امیدواریم این اتفاق نیوفته و پشیمون بشه از گفته خودش تا دوباره به اوج برگرده .

نظرتون راجب جانی دپ چیه ؟


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه