sonic

5 کمیکی که اگه به فیلم سونیک علاقه داشتید باید بخونین

لایو اکشن سونیک کیفیت خوبش برای دانلود هم منتشر شد و بالاخره ما ایرانی ها هم تونستیم اون رو ببینیم یکی از اقتباس های خوب چند سال اخیر بود و با وجود انتقاداتی که بهش شده بود بازهم فروش خوبی داشت و هم تونست نظر مخاطب ها رو جلب کنه که کمتر فیلم ساخته شده بر اساس بازی ها تونسته این کار رو بکنه . این لایو اکشن که با اسم Sonic the Hedgehog اکران شد وظیفه خودش رو در سرگرم کردن مخاطب به خوبی انجام میده، لحظات شادی رو رقم میزنه و میتونه به خوبی بیننده رو برای چندساعت سرگرم کنه. اگه شما هم با دیدن این فیلم سرگرم شدین پیشنهاد میکنم این 5 کمیک رو بخونید که حتما خوشتون میاد .

5. WORLDS COLLIDE

یکی از بهترین سری کمیک های سونیک مربوط میشه به کراس اوور جذابی که با مگامن داشت . هر دوی این شخصیت ها از پرطرفدار ترین شخصیت های دنیای بازی و انیمیشن هستن و مردم اونها رو دوست دارن، به همین دلیل کراس اووری هم که بین این دو دنیا برگزار شد خیلی در جذب مخاطب موفق بود . داستان این کمیک در مورد همکاری این دو دنیا برای مقابله با نیروهای ترکیبی Eggman و Dr. Wiley بود، ترکیب جهان مگامن و جهان سونیک در دنیای کمیک اتفاق افتاده و اگه مگا من هم وارد سینما بشه و بعد یک کراس اور داشته باشن میتونه این فیلم ها رو به یک فرانچایز سرگرم کننده و فان تبدیل کنه .

4. WORLDS UNITE

یکی دیگه از نکات مثبت ورود مگامن به برند Archie این کمیک بود . وقتی که این سری کمیک منتشر شد خیلی ها فکر میکردن که یک کراس اور دیگه بین سونیک و مگا منه اما این مجموعه خیلی فراتر از این حرف ها بود و شخصیت های خیلی بیشتری هم توی اون حضور داشتن، برای مثال فایتر های کپکام و به همین دلیل هم این کمیک از سمت طرفدار ها لقب Sega X Capcom رو دریافت کرد . آوردن این همه کارکتر در کنار هم شجاعت زیادی میخواد چون اگه نتونی یک داستان خوب خلق کنی طرفدار های تمام اونها معترض میشن اما این کمیک تونست توی کار خودش موفق بشه و همه رو راضی نگه داره.

3. ARCHIE SONIC ONLINE

این کمیک به شکل عجیب و جالبی خلق شده . وقتی که خالقین سری کمیک های Archie Sonic این کمیک رو لغو کردن خیلی از طرفدار ها ناراحت شدن و از اونجایی که تعداد این طرفدار ها کم نبود و همه عاشق سونیک بودن خودشون دست به کار شدن و داستان رو ادامه دادن؛ در واقع این کمیک توسط طرفدار ها برای طرفدار ها ساخته شده و خیلی هم سبک طراحی خوبی داره با اینکه توسط هوادار ها ساخته شده خیلی خوبه و واقعا ارزش خوندن داره .

2. (SONIC THE HEDGEHOG (IDW

در حال حاضر امتیاز کمیک های سونیک دست شرکت IDW هستش و این شرکت تونست با انتشار کمیک های جذاب از سونیک ثابت کنه لیاقت این رو داره که امتیاز سونیک رو داشته باشه . IDW با توجه به المان های دنیای بازی سونیک و آوردن چیزهای جدید تونسته سری کمیک های جذابی برای این شخصیت خلق کنه . همچنین کمی هم داستان های دارک تر به وجود آورده اما همچنان فان بودن سونیک رو حفظ کرده .

1. SONIC THE COMIC

این سری کمیک های سونیک واقعا عجیب ترین مجموعست . در این داستان که بین طرفداران هم خیلی شناخته شدست یک تحول عظیم توی سونیک انجام شده، برای مثال اون دیگه یک جوجه تیغی با مزه و شوخ نیست، بجاش یک شخصیت مغرور، خودخواه و البته بی ادبه؛ این تغییر بزرگ در داستان های سونیک باعث شد این سری واقعا بین طرفدار ها مشهور بشه و داستان جالبی رو برای این شخصیت رقم بزنه .

منبع: CBR


بخوانید:

5 دلیل که آپوکالیپس برترین ویلن مردان ایکس است
ریبوت دنیای دیسی:۱۰ فیلمی که دوست داریم به ترتیب اکران شوند
شرم آورترین کارهای تور
معرفی کیبل
۵ تا از بهترین فیلم های ابرقهرمانی سال ۲۰۱۷


instagram
telegram
COMICON-SHOP