she-hulk

تاریخ انتشار سریال شی هالک

اخبار سریال She-Hulk

مارول امسال قراره حسابی پر کار باشه و میخاد فیلم های زیادی برای فاز های بعدی خودش بسازه اما ساخت فیلم های بیشتر از فاز قبل برای مارول طبیعیه چیزی که فاز 4 و 5 mcu رو جذاب میکنه سریال هایی هستش که قراره ببینیم به گفته کوین فایگی این سریال ها چیزهایی رو به ما نشون میدن که توی فیلم امکان دیدن اونها نبوده . اگه اخبار رو دنبال کرده باشید میدونین که سرویس استریم دیزنی یعنی دیزنی پلاس قراره ساخت بیشتر سریال های مارول رو انجام بده البته شبکه های دیگه ای هم هستن مثل هولو ولی پروژه های کمتری دارن .

دیزنی پلاس ساخت سریال هایی مثل لوکی ، مون نایت ، فالکون اند وینتر سولجز ، شی هالک و هاکای رو تایید کرده ولی بین این سریالا شی هالک و مون نایت خاص تر هستن چون تاحالا اونارو ندیدم اما بقیه شخصیت ها قبلا توی MCU  حضور داشتن . 

ساخت یک سریال بر اساس شخصیت شی هالک خیلی قافل گیر کننده بود چون مارول اجازه ساخت فیلم و سریال اختصاصی بر اساس شخصیت هالک و کارکتر های متبط به اون رو نداره بخاطر حق امتیازشون که مال یونیورساله اما احتمالا یک توافق جدید بین دیزنی و یونیورسال شکل گرفته که باعث خوشحالی خیلی از طرفدارا شده .

she-hulk

چند وقت پیش یک خبر پخش شد از احتمال حضور هالک با بازی بروس بنر توی سریال شی هالک که احتمال درست بودنش وجود داره چون اورجین این کارکتر ها به هم مربوط میشه و حتی برای بالا بردن ببیننده ها هم که شده احتمالا مارول از یک شخصیت معروف تر توی این سریال استفاده میکنه .هنوز اطلاعات زیادی راجب این سریال منتشر نشده و نمیدونیم که کی قراره این سریال رو کارگردانی کنه و حتی بازیگر این شخصیت هم اعلام نشده اما این شایعه وجود داشت که Rosario Dawson که قبلا توی سریال های دردویل و لوک کیج از نتفلیکس حضور داشت بازیگر این نقش باشه ولی همچنان این خبر تایید نشده.

اما امروز بلخره یک خبر در مورد این سریال مورد انتظار از طرف مارول پخش شد و اون هم تاریخ شروع سریال بود .  فیلمبرداری این سریال از ماه ژوئیه توی آتلانتا شروع میشه و  توی نیمه دوم سال 2021 هم پخش میشه و تا اون موقع باید منتظر دیدن این شخصیت جذاب باشیم .

اینجا میتونید معرفی کوتاه شخصیت she-hulk رو بخونید. 

نظرتون راجب شخصیت She hulk چیه ؟


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه