MATRIX

فیلمبرداری ماتریکس 4 شروع شد

MATRIX 4

ماتریکس یکی از بهترین سگانه های دنیای سینما هستش که با حضور کیانو ریوز به یکی از خاطره انگیز ترین فیلم های اکشن برای هر کسی که فیلمو دیده تبدیل شده . بعد از اینکه مدت زیادی از اکران آخرین قسمت این فیلم گذشت سازنده های فیلم اعلام کردن که قراره قسمت چهارم این مجموعه هم ساخته بشه و خوشبختانه کیانو ریوز هم بازی توی نقش قدیمی خودشت رو قبول کرده چون ماتریکس بدون اون هیچ معنی ای نداره . اگه طرفدار این فرانچایز و کیانو ریوز هستید حتما از این خبر خوشحال شدید که قسمت چهارم ماتریکس در دست ساخته اما امیدوارم بتونه فیلم به موفقیت برسه و مردم رو راضی کنه .

matrix 4

فیلمبرداری قسمت چهارم ماتریکس از دیروز به طور رسمی شروع شده و معلوم میشه سال پر کاری برای کیانو ریوز خواهد بود چون قسمت بعد فیلم جان ویک هم در دست ساخته ، همینطور بخاطر شهرت و محبوبیت این بازیگر خیلی از شرکت های فیلم سازی دنبال همکاری با ایشون هستن از جمله مارول استودیوز که احتمالا با توجه به اینکه دیزنی پلاس قراره سریال های دیگه هم غیر از اینهایی که تا الا معرفی شدن بسازه به زودی شاهد اعلام نقش کیانو ریوز توی دنیای مارول خواهیم بود .

تا الا اخبار زیادی راجب ماتریکس چهار منتشر نشده امام از مهمترین چیز هایی که راجب فیلم میدونیم اینه که مامور اسمیت از شخصیت های منفی مهم قسمت های قبلی توی این قسمت حضور نداره و این موضوع به طور رسمی تایید شده . 

نظرتون راجب فیلم های ماتریکس چیه ؟


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه