gunn

دفاع جیمزگان از مارول

به احتمال زیاد اخبار مرتبط با صحبت های ماریتن اسکورسیزی و یا فورد کاپولا رو شنیدین؛صحبت هایی که برای خیلیا خوش آیند نبود.

این صحبت ها که عمدتا درزمینه تخریب مارول انجام شد؛توسط بعضی از کارگردان های سینما پشتیبانی ولی عمدتا برای اکثر افراد ناراحت کننده بوده است.

دراین بین جیمز گان کارگردان سرشناس آمریکایی که درکارنامه خود سری فیلم های محافظان کهکشان را دارد و درحال ساخت قسمت دوم فیلم جوخه انتحار برای دیسی است و به گفته منتقدان یکی از خلاق ترین افراد فعال در سینما است به دفاع از مارول پرداخته.

جیمزگان در پاسخ به مارتین اسکورسیزی و فوردکاپولا گفته :(بسیاری از پدربزرگ های ما فکر میکردند فیلم های گنگستری همه شان مثل هم هستندو آن هارا نفرت انگیز میدانستند.بسیاری از پدربزرگ های ما فکر میکردند فیلم های وسترن همه شبیه هم هستند و تفاوتی بین فیلم های بین فیلم های جان فورد و سرجیو لئونه وجود ندارد.

من عمویی داشتم که از فیلم استارز وارز ناراضی بود،و میگفت این فیلم حوصله سربراست.فیلم های ابرقهرمانی امروزی مثل فیلم ها وسترن و گنگستری گذشته هستند.برخی فیلم های قهرمانی افتضاح هستند ،و برخی بسیار خوب اند؛درست مانند دیگر ژانرهای سینما مثل وسترن و گنگستری همه لزوما از این فیلم ها لذت نمیبرند و ارزش آن هارا نمیدانند،حتی اگر نابغه باشند و این مسئله هیچ مشکلی ندارد.

james gunnn

بخوانید:

دیسی بیشتر از ۲۰ عنوان کمیک را کنسل کرد!!!
سه جوکر چه کسایی هستن؟
۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای دیسی
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
سوپرمن نقشی شبیه هالک برای DC خواهد داشت