Superman-Cavill

سوپرمن نقشی شبیه هالک برای DC خواهد داشت

حتما اخبار چند روز گذشته دنیای دی سی رو دنبال کردید و میدونید که بخاطر اکران نسخه اسنایدر کات فیلم جاستیس لیگ احتمالا شاهد بازگشت هنری کویل به نقش سوپرمن باشیم اما این اتفاق به همین راحتی نیست و قرار نیست اون برای کامل کردن سه گانه Man of Steel برگرده با این حال قرار هم نیست سوپرمن دنیای دی سی نباشه که هم خبر خوبیه هم بد. وقتی که اعلام شد کویل و وارنر در حال مذاکره هستن اعلام شد که ادامه Man of Steel در دست ساخت نیست اما احتمال نمیرفت که قرار باشه هیچوقت سوپرمن فیلم اختصاصی نداشته باشه ولی حالا اینطور به نظر میرسه فقط قراره اون رو توی فیلم های گروهی ببینیم یا فیلم های سولو بقیه شخصیت ها. 

به گفته سایت  ComicBook.com سوپرمنِ هنری کویل نقشی مثل هالکِ مارک رافالو برای DCEU  داره. همونطور که توی دنیای سینمایی مارول هیچوقت شاهد فیلم اختصاصی از هالک با بازی مارول رافالو نبودیم برای سوپرمن هم همینطور خواهد بود و در آینده اون رو توی فیلم هایی مثل شزم 2 یا بلک آدام خواهیم دید همچنین در فیلم هایی مثل جاستیس لیگ یا بتمن/سوپرمن هم اگه ساخته بشه میتونه حضور پیدا کنه. این اتفاق میتونه برای طرفدار های  این بازیگر ناراحت کننده باشه چون وقتی که قراره شاهد بازگشتش باشیم بهتره که اون رو کاملا به عنوان سوپرمن ببینیم و خب هیچی مهم تر از فیلم سولو نیست برای شخصیت های ابرقهرمانی بخصوص سوپرمن که نقش محوری داره توی دنیای دی سی. 

batman-superman

هالک با اینکه توی MCU فیلم اختصاصی نداشت اما نقش کمی هم نداشته و همیشه از شخصیت های مهم بوده که کارهای بزرگی انجام داده مثل حضورش توی فیلم ثور: رگناروک و یا استفاده از سنگ های ابدیت توی اونجرز: اند گیم و نداشتن فیلم اختصاصی به معنای کمرنگ بود نقش نیست سوپرمن هم اگه فقط توی فیلم های بقیه شخصیت ها حضور داشته باشه قطعا نقش کمی نداره از این مورد میشه مطمئن بود. گفته میشه قرارداد بین هنری کویل و وارنر بخاطر حضورش توی فیلم جاستیس لیگ زک اسنایدره و قرداد هم به این صورته که فیلم اختصاصی ای ساخته نخواهد شد که تصمیم عجیبیه برای شخصیت مهمی مثل سوپرمن اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقی میوفته شاید هم نظر وارنر عوض بشه.

فعلا خبری از بازگشت بن افلک به نقش بتمن از منابع رسمی اعلام نشده و اگه منتظر شنیدن این خبر هستید هنوز باید صبر کنید.

نظرتون راجب حضور سورپرمن به این شکل چیه ؟


بخوانید:

5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
 ۱۰ چیزی که راجب تسک مستر نمیدانستید 
۵ نسخه قدرتمند از تور
فاجعه آمیز ترین اختراعات دکتر دوم
معرفی ایونت AVENGERS . FANTASTIC FOUR: EMPYRE


guest
13 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
بهراد کلهر

سوپرمن با هالک رو مقایسه میکنید
هالک نمیتونه دو قدم راه بره بعد سوپرمن پرواز می‌کنه
هیچ شخصیتی چشم حرارتی نداره و شنواییش قوی نیست
اگه کریپتونایت نباشه هیچ کس سوپرمن رو با قاطعیت نبیبره
لطفاً این مقاله چرت رو حذف کنید

مارتین برز

سوپرمن با هالک برابره

ARIA SAFARI

خوبه برگشت افلک هم برگرده خوبه

حامد

واااای

امیرعلی

دیسی تا به سوپرمن سر سامون نده هیچی نمیشه

حمید

سوپرمن یک شخصیت که در مثال هیچی نمیتونه در مقابلش وایسه یه جز کیرپتونایت که باعث میشه سوپرمن از کایت من هم ضعیف تر بشه و برای همین به نظر من سوپرمن نقش کم تری توی فیلم ها داشته باشه بهتره مثال این که تو فیلم لیگ عدالت تا سوپرمن زنده شد دیگه دشمن لیگ عدالت قوی به نظر نمیومد و این یک جور ضعیف کردن شخصیت های بزرگی مثل بتمن و واندرومنه

امیرعلی

اینکه یکی مثل زک اسنایدر عرضه نداره از شخصیتی مثل سوپرمن با اون همه تاریخچه غنی و داستان های فوق‌العاده استفاده کنه و اونو مثل یک خدا درمیاره تقصیر سوپرمن نیست شخصیت های خیلی قویتر از سوپرمن هم بودند که داستان های خوبی داشتند مثل ثور یا دکتر منهتن و داشتن فیلم خوب ربطی به قدرت شخصیت نداره همین سوپرمن توی سال 1978 یک فیلم داد بیرون که جز بهترین فیلم های کمیک بوکی هست.

[S.S.K]

گل گفتی

ARIA SAFARI

اره ولی اینکه تو بیشتر فیلم ها مثل شزم 2 اکوامن 2 و بلک ادام و جاستیس لیگ حضور داره خوبه

مهدی

سوپرمن از ثور و دکتر منهتن خیلی قوی تره

امیرمهدی🦸🏽‍♂️

نه دکتر منتهن خیلی خیلی قوی تر از سوپر منه
دکتر منتهن از کل تیم ایکس من و جهش یافتگان مارول قوی تره و دارک فونیکس(یکی از اعضای ایکس من) هم از سوپرمن قوی تره

امیرمهدی🦸🏽‍♂️

سوپرمن از ثور خیلی قوی تره

قویترین انتقامجو

ثور قوی تره