loki

5 لحظه برتر لوکی در MCU

بهترین صحنه های لوکی توی دنیای سینمایی مارول

لوکی برادر ثور که نقششو تام هیدلسون بازی میکنه قعطعا یکی از محبوب ترین ویلن های دنیای سینمایی ماروله شخصیت لوکی اونقدر توی MCU به خوبی شخصیت پردازی شده که حتی از خیلیا سوپر هیرو ها هم بیشتر طرفدار داره ، لوکی از مهمترین شخصیت های مارول به حساب میاد چون دلیل به وجود اومدم انتقام جویانه و همیشه کامل کننده داستان های ثور بوده هم توی کمیک های مارول هم توی دنیای سینمایی مارول . لوکی تا الا توی تمام قسمت های ثور و فیلم انتقام جویان حضور داشت که خیلی لحظه های جذابی رو برای طرفدار ها به وجود آورده . توی این مقاله نگاهی به 5 تا از این صحنه های داریم .

5- تبدیل شدن به کاپیتان آمریکا

توی این لحظه جذاب از فیلم ثور : دنیای تاریک دیدم که لوکی خودش رو به شکل کاپیتان آمریکا درآورد و ثور رو هم شکل لیدی سیف ، که نشون داد با اینکه ما فکر میکنیم لوکی چه ویلن شرور و خشنیه اما اون هم حس شوخ طبعی داره و این حرکتش باعث شد هزار بار محبوب تر بشه و بگیم که قطعا لوکی دوست داشتنی ترین ویلن بین آنتاگونیست های دنیای ماروله . چیز دیگه ای که این صحنه به ما نشون میده حس دوست داشتن برادری لوکی به ثوره که بانگر عشق اون به ثور با وجود همه اون اتفاقات و جنگ های بینشونه .

4- محاصره شدن توسط انتقام جویان توی برج استارک

آخر فیلم اونجرز وقتی که لوکی روی زمین افتاده و حسابی خسته شده تمام هاکای با تیروکمون به سمتش نشونه گرفته و تمام انتقام جویان هم پشت سرش واستادن و آماده ان تا لوکی تلاش کنه فرار کنه وباهاش بجنگن اما لوکی همچنان سر جاش نشسته و نگاهشون میکنه با اینکه انتقام جویان با اون همه قدرت و تعداد بیشتر جلوی لوکی وایستادن سعی دارن بهش بهمونن که ما پیروز شدیم و تو شکست خوردی که از لحضه های جالب برای لوکی بود .

3- نیم ساعت سقوط

وقتی که دکتر استرنج توی فیلم ثور رگناروک یک پورتال زیر پای لوکی باز کرد و اون رو به جایی نامعلوم فرستاد کاری کرد ثور پیشش بره و باهاش صحبت کنه ، بعد از تمومشدن کار ثور و دکتر استرنج میبینیم که دکتر یه پورال دیگه باز میکنه و لوکی ازش پرت میشه بیرون و به زمین میخوره جایی که با لحن عالی خودش میگه : “I’ve been falling for 30 minutes” . واقعا تصور اینکه نیم ساعت توی یک فضای خالی در حال سقوط باشی بدون حضور شخص یا چیزی و وقتی این اتفاق بدتر میشه که یک جادوگر و خدای ازگاردی باشی و توسط یه جادوگر زمینی همچین بلایی سرت بیاد .

2- امتحان کردن عصا روی تونی استارک

وقتی لوکی و تونی استارک تنها با هم رو به رو شدن و یک مکالمه کوتاه داشتن دیدم که لوکی سعی کرد از طلسم خودش که برای هاکای استفاده کرد روی تونی هم استفاده کنه ، این طلسم وقتی عصا به قلب انسان های عادی نزدیک بشه باعث میشه اونا به برده تو تبدیل بشن و هرکاری انجام بدن اما لوکی این کار رو با تونی انجام داد و نتیجه نگرفت و گفت : “This usually works” و امتحان های مجددش که خیلی صحنه فان و جالبی بود . دلیل کار نکردن عصا هم وجود راکتور روی سینه تونی بود که مثل آدم های عادی نبود .

1- خوشحالی برای کتک خوردن ثور از هالک

فیلم ثور رگناروک که لوکی توی اون نقش خیلی زیادی داشت واقعا فیلم فان و خوبی بود . و تقریبا تک تک لحضه ها توی سیاره ساکار فان بودن . توی این فیلم دیدیم که وقتی هالک از قفسش بیرون اومد تا با ثور بجنگه لوکی خیلی عصبی شد و می خواست از اون سیاره بره با اینکه تا قبل از اون دوست داشت اونجا بمونه ، چون واقعا خاطره خوبی از هالک نداره که مربوط میشه به فیلم انتقامجویان 1 اما وقتی گرندمستر جلوشو گرفت مجبور شد بشینه و مسابقه رو ببینه . توی این نبرد وقتی ثور سعی داشت هالک رو آروم کنه هالک پای ثور رو گرفت و دقیقا همون کاری رو باهاش کرد که با لوکی کرده بود و اینکار باعث خوشحالی زیاد لوکی شد و کاری کرد از جاش بلند شه این صحنه باحال ترین لحظه لوکی توی  MCU رو ساخت .


بهترین لحظه ای که از لوکی دیدن کدوم صحنه بوده ؟


بخوانید :


guest
8 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
ماندانا

همشون عالی بود ولی اولی از همه بهتر بود 😂به جرعت میتونم بگم لوکی mcu خیلی بهتر از لوکی کمیک

امیررضا زحمتکش

ولی تو کمیک قویتره

لوکی ( کمپین کشتار هیتر ها ⭐ ) منتظر بازگشت MR.D

کسی از تو نظر نخواست

امین

من با همه اینا موافقم ولی احساس میکنم صحنه های برترش بیشتر از این بود کاش این لیست رو بلند تر میکردین

amin

من با مورد اول زندگی کردم عالیه اصن لعنتی

Ouhk

اون صحنشم که توی فیلم رگناروک ، گفت (you had one job) خیلی ماندگاره و تبدیل به ی میم معروف شده.

Ouhk

کلا خیلی خوبه
همه ی صحنه هایی که بازی کرده عالین😂😃

Mmm

تبدیل شدنش به کاپیتان ماندگار ترینه