6 underground

6 underground پربیننده ترین فیلم نتفلیکس شد

شبکه نتفلیکس از مطرح ترین شبکه های ساخت سریال است و تا امسال سال خوبی رو پشت سر گزاشت چون هم توی زمینه سریال با ساخت فصل 1 ویچر به موفقیت های زیادی رسید و هم توی ساخت فیلم موفق شد فیلم های خوبی مثل آیریش من و 6 underground رو بسازه . اینکه نتفلیکس بتونه این همه سریال تو طول یکسال منتشر کنه و در کنار اون فیلم های خوبی هم بسازه چیز عجیبی نیست چون همونطور که توی این مقاله گفتیم این شبکه 17 میلیارد دلار در سال بودجه داره و این درحالیه که رقباش یعنی Apple tv + ، HBO MAX و هولو با هم 5 میلیارد دلار بودجه دارن .

فیلم irishman ساخته مارتین اسکورسیزی که یکی از نامزد های اسکار امسال هم هست نتونسته به پر بیننده ترین فیلم نتفلیکس تبدیل بشه ئ حتی گفته شده فقط 70 درصد مخاطبا این فیلم رو کامل نگاه کردن که برای نتفلیکس خوب نیستش اما فیلم 6 underground تونسته با ملیون بازدید کننده به پربیننده ترین فیلم نتفلیکس تبدیل بشه این در حالیه که میدونین فیلم های این شبکه مدت خیلی کمی روی پرده سینما هستن و بعد چهار روز معمولا با کیفیت خوب توی اینترنت منتشر میشن و از طریق خود شبکه نتفلیکس پخش میشه .

ryan reynolds

شاید یکی از نکاتی که این فیلم رو جذاب کرده و باعث بالا بردن مخاطباش شده حضور رایان رینولدز توی این فیلم به عنوان نقش اول باشه و رایان بازیگر نقش ددپل مارول یکی از محبوب ترین بازیگرای حال حاضره و خیلی ها بخاطر اون هم که شده فیلم رو میبینن . رایان رینولدز با صدای جذابی که داره اول این فیلم رو راوی گری میکنه که شمارو یه جوارایی جذب فیلم میکنه و با وجود اینکه یه جاهایی فیلم میتونه خسته کننده باشه با شوخی هایی که داره و سبک بازیگری خاص خودشه کمک زیادی به ریتم فیلم میکنه البته این باعث نمیشه همه عیب های فیلم پوشیده بشه .

و نکته دیگه ای که کمک کرده به مخاطبای زیاد این فیلم اینه که 6 underground یک اکشن کمدی هستش یعنی ترکیبی از سبک هایی که الا بیشترین محبوبیت رو دارن و اکثر جوون ها و نوجوون های فیلم باز بینده این فیلم ها هستن  .

این فیلم مورد استقبال خیلی از ایرانی هم قرار گرفت و باعث افتخار جامعه سینمایی ایران بود و دلیل این افتخار هم حضور پیمان معادی به عنوان یکی از بازیگران این فیلم در کنار بازیگرای مطرح هالیوودی بود و نشون داد که ایرانی ها هم میتونن توی عرصه سینما جهانی بشن و با شبکه های بزرگ مل نتفلیکس همکاری کنن .

نظرتون راجب این فیلم جذاب چیه ؟


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه