۵ باری که از بوجک هورسمن متنفر شدیم

سریال بوجک هورسمن یکی از محبوب ترین و موفق ترین پروژه های شرکت نتلفیکس بوده که تونسته با سریال ها و انیمیشن های موفق و قدیمی مثل ریک و مورتی و…. رقابت کنه و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین سریال های پلتفرم نتفلیکس بشه و پول خوبی رو روانه جیب مدیران نتفلیکس کنه.

این انیمیشن سریالی که از اسمش هم معلومه به روایت داستان یکی از شخصیت های محبوب دنیای سینما و تلویزیون یعنی بوجک میپردازه که به واسطه طراحی عجیب و خاص خودش و داستان جالب و خلاقانه ای که داره تونسته خیلی محبوب بشه.این شخصیت هم مثل اکثر شخصیت های فانتزی بارها کارهای خوب و بدی در سیرداستانی خودش انجام داده که ما برای شما در اینجا ۵ تا از کارهای بد و نادرستی که انجام داده و باعث شده ازش متنفر بشیم(در برهه ای از زمان) رو لیست کرده ایم.

5. اتفاقی که تو نیو مکزیکو افتاد

بوجک در طول فصل 2 به دیدن شارلوت و خانوادش در نیو مکزیک رفت و به مدت نزدیک به 6 ماه پیش آنها ماند،و بیشتر اشتباهات بوجک از همینجا اغار شد،بوجک و پنی باهم به یک مراسم رقص رفتند و بعد از آن پنی از بوجک درخواست رابطه را کرد که با دخالت شارلوت مادر پنی این اتفاق نیوفتاد.

بعدها بوجک دچار عذاب وجدان شد که اگر شارلوت مانع آنها نمیشد آیا کار بدی را با این دختر که هنوز به سن قانونی نرسیده بود میکرد؟

4.ترک کردن سارا لین به مدت 17 دقیقه

غیرقابل توصیف ترین جرم بوجک رفتارش با دختر خوندش یعنی سارا لین بوده.بوجک با دادن توصیه های اشتباه و قرار دادن او در مسیر اعتیاد باعث نابودی این بازیگر شد.در فصل سوم در قسمت That’s Too Much, Man! به اون مواد مخدری رو داد که اون تازه ترک کرده بود و باعث مرگ غم انگیز اون در پایان قسمت شد.

در فصل ششم مشخص شد که سارا لین در بیمارستان مرده بود و در افلاک نما نمرده بود و اگه بوجک اونو تنها نذاشته بود شاید اون زنده میموند.و این خیلی برای طرفدار ها سخت بود که بوجک اونو تو افلاک نما تنها گذاشت.

3.خراب کردن اوپرای راک تاد

تاد از شخصیت های ساده ولی بانمک سریال بود، اون که به مدت زیاد در خانه بوجک مونده بود و بهش وابستگی پیدا کرده بود زمانی که یک شانس برای موفقیت داشت بوجک اونو ازش گرفت و با یک نقشه حساب شده تاد رو یک مدت دیگه پیش خودش نگه داشت.

تو این صحنه نیز همه از دست بوجک حسابی شاکی شدیم که چرا منفعت خودشو به رفاه زندگی دیگران ترجیح داده بود.

2.اخراج پرنسس کارولین

پرنسس کارولین یکی از رابطه های طولانی بوجک در سریال بود پی سی که از همان فصل یک با بوجک رابطه خود را قطع کرد همیشه سعی کرد بهترین هارو برای بوجک بخواد اما بوجک اکثر مواقع با اون با بد رفتار کرد و این باعث سرد شدن بینندگان نسبت به اون شد.

پرنسس کارولین عالی نیست اما یکی از وفادار ترین دوستای بوجک بود، در قسمتی که در تصویر هست شاهد هستیم که پرنسس کارولین چجوری به بوجک توی اداره رستورانش کمک میکنه.

1.خیانت به هرب

خیانت بوجک به هرب یکی از بدترین صحنه هایی بود که از بوجک شاهد بودیم،هرب باعث موفقیت و معروف شدن بوجک در سریال Horsin Around شد، کاری که بوجک بعد از مشخص شدن تمایلات جنسی هرب با اون کرد واقعا بی رحمی تمام بود.

بوجک بعد از اینکه فهمید هرب دچار سرطان شده است، سعی کرد که رابطشون رو بهتر کنه ولی خب هرب اونو نبخشید و بوجک و هرب باهم درگیری داشتن.


نظرتون درباره این سریال چیه؟ آیا نتفلیکس میتونه جای خالیشو با آثار دیگه پر کنه؟


بخوانید:

سریال جاستیس لیگ دارک ساخته میشود
۵ دشمن برتر سوپرمن
پرضررترین فیلم های سال ۲۰۱۹
10 کمیک برتر دیسی برای خواندن در قرنطینه
تاثیرگذار ترین رویداد های DC