strange and wanda

پل بتانی:سریال وانداویژن دیوانه کننده است!!!

wandavision

سریال واندا ویژن یکی از مورد انتظار ترین سریال های مارول که قراره از سرویس استریم دیزنی یعنی disney + پخش بشه . طبق اخبار منتشر شده واندا ویژن قراره خیلی سریال جذاب و خفنی باشه چون هم با دکتر استرنج در ارتباطه هم احتمالا شخصیت کوئیک سیلور رو توش ببینیم و احتمال حضور شخصیت های جدید هم توی این سریال وجود داره .  هنوز خبری از پخش تریلر این سریال نیست اما چند تصویر از این سریال منتشر شده که اطلاعات زیادی به ما نمیده اما احتمال وجود شرکت s.w.o.r.d رو توی این سریال افزایش میده .

strange and wanda

بر اساس بعضی گفته ها توی این سریال واندا یه حالت دیوانه داره و خیلی کار های ترسناک یا عجیبی انجام میده که البته این حرف ها تایید نشده اما به تازگی پل بتانی بازیگر نقش ویژن صحبت هایی راجب این سریال انجام داده که به نوعی این حرف ها رو ثابت میکنه و هم خیلی انتظارات رو از فیلم بالا میبره . و همینطور گفته شده که به زودی تصاویر جدیدی از این سریال منتشر میشه .

پل بتانی: سریال واندا ویژن دیوانه کننده ترین ، متفاوت ترین و هیجان انگیز ترین اثر مارول است . این سریال بهترین اثر مارول تا به اینجا است و به راحتی میتونه اونجرز اندگیم رو شکست بده.

تصاویر جدیدی هم به زودی منتشر میشود.

به نظرتون وانداویژن میتونه سریال موفقی باشه ؟؟


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه