Uncharted

فیلم Uncharted بازهم تاخیر خورد

فیلم آنچارتد که قرار است بر اساس بازی انحصاری PS4 به همین اسم که همه باهاش آشنا هستیم ساخته بشه این بار هم به علت نداشتن کارگردان تاخیر خورد کارگردان فیلم آنچارتد به خاطر تداخلی که توی برنامه هاش ایجاد شده بود از کارگردانی این فیلم کناره گیری کرد . فیلم Uncharted به کارگردانی تراویس نایت قرار بود توی تاریخ تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) اکران بشه که متاسفانه سه ماه تاخیر خورد و تا تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) عقب افتاد . قبلا قرار بود سونی توی این تاریخ فیلم Masters of the Universe رو اکران کنه ولی از لیست فیلم های آینده سونی حذف شده و تاریخی هم براش اعلام نشده .

فیلم Uncharted بازهم تاخیر خورد

با اینکه کارگردان جدید این فیلم به طور قطعی از طرف سونی اعلام نشده ولی احتمال میره کارگردانی فیلم به دست روبن فلیشر که سابقه کارگردانی فیلم هایی مثل ونوم و زامبی لند رو داره سپرده بشه . بازی توی نقش اصلی این فیلم ینی نیتن دریک به بازیگر مرد عنکبوتی دنیا سینمایی مارول یعنی تام هالند سپرده شده و یکی دیگه از نقش های مهم فیلم رو هم مارک والبرگ بازی میکنه .

مشکلاتی که برای کارگدان فیلم و برنامه ریزی برای اکرانش به وجود اومده باعث عصبانیت و ناراحتی خیلی از طرفدار ها شده چون افراد زیادی منتظر اکران این فیلم هستند هم کسانی که به دنیای گیم علاقه دارن و هم علاقه مندا به فیلم و سینما و امیدواریم به زودی اخبار خوبی در مورد فیلم آنچارتد و فیلم اربابان جهان از طرف سونی پخش بشه .


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه