پایان فیلم نامه سریال She Hulk

با شیوع ویروس کرونا تمام فیلم ساز ها و سازندگان سریال ها خانه نشین شدند اما این فرصت خوبی بود تا بیشتر روی بخش  فیلم نامه پروژه های خودشان کار کنند مثل تایکا وایتیتی کارگردان فیلم ثور رگناروک که از این فرصت برای بهبود فیلمنامه قسمت چهارم ثور استفاده کرده بودبقیه سریال ها و فیلم ها هم به همین صورت پیش میرن تا خیلی از برنامه اصلی اکران فیلم ها و انتشار سریال ها عقب نمونن.

مارول برای سال 2020 و 2021 برنامه های زیادی از جمله فیلم ها و سریال های خودش داشت که فعلا آینده نا معلومی دارن اما به گفته مسئولان دیزنی مراحل پیش تولید این پروژه ها همچنان پیش میره یکی از پروژه های مورد انتظار مارول سریال شی هالک هستش که قراره یک شخصیت محبوب کمیک بوکی رو برای اولین بار وارد دنیای سینمایی مارول کنه تا الا شایعات زیادی برای بازیگر نقش اصلی این سریال منتشر شده همچنین تئوری هایی از حضور بروس بنر اما هیچ خبر رسمی ای از این سریال منتشر نشده تا امروز که اعلام شد نوشتن فیلم نامه این سریال به طور رسمی به پایان رسیده و برای فیلمبرداری آماده شده.

با توجه به اینکه نگارش فیلمنامه SHE-HULK به پایان رسیده انتظار میره تا چند روز آینده خبری از بازیگران و یا عوامل سازنده این سریال منتشر بشه . هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این سریال مشخص نشده اما با توجه به شیوع کرونا فیلمبرداری اون به این زودی ها شروع نمیشه و باید منتشر بمونیم و ببینیم برای سریال های مارولی دیزنی پلاس مثل مون نایت ، شی هالک ،  واندا ویژن و … چه اتفاقی میوفته . امیدواریم هرچه سریع تر  شرایط برای ادامه کار مارول و تمام کمپانی های فیلم سازی آماده بشه.

بخوانید:

سریال جاستیس لیگ دارک ساخته میشود
۵ دشمن برتر سوپرمن
5 سریال برتر ژانر نوجوان
10 کمیک برتر دیسی برای خواندن در قرنطینه
تاثیرگذار ترین رویداد های DC