venom uncharted

روبن فلشر به آنچارتد پیوست

سونی برای پروژه عقب افتاده خودش یعنی فیلم آنچارتد تایید کرد که روبن فلشر کارگردان فیلم ونوم آخرین کارگردان این پروژه است.

به گزارش variety روبن فلشر بالاخره تونسته توافقی با مدیران سونی برای کارگردانی این فیلم داشته باشه.

فیلم آنچارتد که قراره از بازی به همین اسم اقتباس بشه دارای مشکلات زیادی بوده و از سال ۲۰۰۷ که اولین زمزمه های تولید اون به گوش میرسید همیشه به دلایل مختلف مشکل داشته و اکران و ساخت اون عقب افتاده.اولین کارگردانی که برای این فیلم تایید شد Avi Arad بود، اما حالا فلشر هفتمین کارگردانیه که به این پروژه اضافه شده و جایگزین ترویس نایت شده.اما روبن فلشر کارگدان فیلم های ونوم و زامبی لند ظاهرا به توافق خوبی با مدیران سونی رسیده و دیگه جایگزین نخواهد شد.

علاوه بر کارگردان های زیادی که عوض کرده، نویسنده های بی شماری هم به سر این پروژه وارد شده اند، در طول ۱۳ سال بحث برای تولید این فیلم حدود ۱۴ نویسنده وظیفه نویسندگی این فیلم رو بر عهده داشته اند که هرکدوم به دلایلی از این پروژه جدا شده اند.اولین قسمت ها و اورجینال این فیلمنامه توسط جو کارناهان نوشته شده و به گزارش variety فیلمنامه به قلم آرت مالکوم و مت هالووی تکمیل شده است، تیمی که اخیرا فیلمنامه فیلم موردانتظار سونی یعنی موربیوس رو نوشته اند.

این فیلم به کارگردانی روبن فلشر و بازیگری تام هالند، مارک والبرگ، آنتونیو بندراس، سوفیا علی و تاتی گابریل ساخته میشود و در ۵ مارچ ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.


بخوانید:

تسک مستر کیست؟؟؟؟(تماشا کنید)

۳ فکت از red hood

۵ شخصیت مارول که لوبو میتونه شکستشون بده

۱۰ زمانی که بتمن قدرت های ماورایی گرفت!!!

۵ نسخه قدرتمند از تور