halrey and poison ivy

اولین ویدیوی فصل دوم انیمیشن هارلی کویین

یکی از جدیدترین پروژه های انیمیشنی دیسی و وارنر سریال هارلی کویین است، سریالی که با پخش فصل اول خود تونست موفقیت خوبی رو کسب کنه و امتیازهای بالایی هم دریافت کنه.

فصل اول این سریال به دلیل کیفیت ساخت و صداپردازی بالا و همینطور داستانی متفاوت و جذاب تونست موفق بشه و نوار موفقیت های دنیای انیمیشنی دیسی رو ادامه بده.این سریال به دلیل اینکه تونست یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای دیسی یعنی هارلی کویین رو از زیرسایه جوکر دربیاره و مستقلش کنه حسابی محبوب شد.

از قسمت های ابتدایی این سریال معلوم بود که این سریال برای فصل دوم تمدید خواهد شد،بعد از پایان فصل اول که مدت زیادی هم از اون نگذشته حالا ویدیویی از فصل دوم منتشر شده که درگیری هارلی با پنگوئن رو نشون میده که از همین میشه فهمید پنگوئن در فصل دوم هم حضور خواهد داشت و حتی میتونه نقش کلیدی برعهده داشته باشه.

باید منتظر بود و دید که آیا فصل دوم این سریال هم میتونه مثل فصل اول موفق ظاهر بشه یا نه.چیزی که معلومه اینه که در زمینه انیمیشن ها برخلاف دنیای سینمایی دیسی، دیسی از مارول قوی تر ظاهر شده و تعداد و زیادی انیمیشن های سریالی و یا سینمایی موفق داره که همین نشون میده اونها از تجربه کافی برای موفق کردن فصل دوم این سریال هم برخوردارند.

شما چقد منتظر فصل دوم این سریال هستید؟از فصل اول خوخشتون اومد؟نظراتتونو با ما درمیون بزارین.


بخوانید:

تریلر جدید فیلم بلک ویدو

۵ تا از بهترین فیلم های ابرقهرمانی سال ۲۰۱۷!!!

فیلم های آینده اعضای استرنجر تینگز

مقایسه سه ویلن گاتهام با جوکر

۱۰ فکت درباره معروف ترین شخصیت های کمیک بوکی