loki

تئوری مرگ لوکی برای همیشه در پایان سریالش

و تحلیل تیزر سریال لوکی

لوکی برادر ثور که به خدای شرارت معروفه همیشه داستان های جذابی برای گفتن داشته که بیشتر این داستان ها رو توی فیلم های ثور یا اونجرز دیدیم اما حالا این فرصت نسیبش شده تا با سریال اختصاصی خودش از دیزنی پلاس اثبات کنه که پتانسیل یک شخصیت مستقل رو داره و همه میدونیم که لوکی لیاقت همچین سریالی رو داره . با توجه به حرف ها و نظرات مردم سریال لوکی مورد انتظار ترین سریالیه که قراره از دیزنی پلاس منتشر بشه البته واندا ویژن بقیه سریال ها هم طرفدارای زیادی دارن . 

تحلیل تیزر سریال لوکی

تا همین چند روز پیش که تیز سه سریال مهم مارول منتشر نشده بود اطلاعات رسمی زیادی از سریال لوکی نداشتیم اما توی همون چند ثانیه تیزر تونستیم بفهمیم که ماجرای سفر های زمانی قطعیه با توجه به لوگوی روی لباس لوکی . این علامت مربوط میشه به سازمان TVA که مخفف Time Variance Authority هست کار این سازمان توی دنیای کمیک جلوگیری از ایجاد خط های زمانی اضافی و اشتباهه و کلا مدیریت سفر های زمانی که انجام میشه مشکلات به وجود آومده از سفر های زمانی و تایم لاین ها رو دارن از اونجایی هم که قراره لوکی به زمان های مختلفی سفر کنه و حتما یه کارهای شرارت باری انجام بده با این سازمان به مشکل خورده و توی تیزر هم میبنیم که میگیه ” im gonna burn this place to the ground” .

loki

اما از اینها که بگزریم می رسیم به تئوری ترسناک مطرح شده راجب پایان این سریال . همه ما میدونیم که لوکی به شرارت و فریب کاری معروفه و یکی از بزرگترین فریب هایی که بار ها انجام داده جعل کردن مرگ خودش بوده و هر بار هم که ثور از مرگش ناراحت شده باز اون برگشته و باعث عصبانیتش شده . اما مرگی که اول فیلم اونجرز اینفینتی وار دیدیم فرق داشت با دفعه های قبل چون این بار واقعا کشته شد اما از اونجایی که لوکی از محبوب ترین شخصیت های  MCU هستش مارول قرار نیست به این راحتی دست از سرش برداره و این بار به یه صورت دیگه برگردوندش . طبق تئوری جدید مطرح شده لوکی توی پایان این سریال برای همیشه میمیره و دیگه به دنیای سینمایی مارول بر نمیگرده چون کارشت تموم شده هم توی فیلم ها هم سریال اختصاصی خودش رو داشته .

با توجه به اینکه شخصیت هایی مثل آیرون من ، ناتاشا برای همیشه کشته شدن این احتمال وجود داره که سریال لوکی هم مثل فیلم بلک ویدو وداع ما با این شخصیت باشه اما احتمال اینکه تئوری مرگ واقعی لوکی به حقیقت تبدیل بشه کمه چون میدونین که سریال لوکی برای فصل دوم هم تمدید شده و ممکنه ادامه دار بشه و حتی به فیلم های دیگه مارول وصل بشه .


نظرتون راجب این تئوری چیه ؟


بخوانید :

کمیک موربیوس

کمیک جنگ قلمروها

کمیک BLOODBORN

5 ورژن خطرناک از هالک

داغ ترین کمیک های مارول


guest
16 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
جیسون تاد(نریمان سابق)

اگه که توی سریال بمیره بهتره
خودم خیلی لوکی رو دوست دارم ولی کمیک
اینجا خیلی ضعیفه

ویلن فن(کمپین حمایت از کسانی که عضو کمپینی نیستن)

خدا را صد هزار مرتبه شکر که این تئوری تایید نشد.
😁😁😁

واندا بانو

در بین بازیگران فیلم
دکتر استرنج 2
تام هست اون هم در نقش لوکی
درسته فیلم نیومده منتها توی ویکی پدیا بعضی بازیگر هاش و نقش هاشون اومده
از جهتی که لوکی تو این فیلم هست
بنا بر این لوکی نمرده

ساکا ( آخرین باد افزار )

لوکی نمرده

کریم

لوکی باید زنده بمونه تا فصل 2 هم ساخته بشه

امین

واقعا برای کشتن این ویلن خوب که تام هیدلستون به خوبی از پسش بر اومده خیلی زوده .. حداقل بزارن برای فاز ۵ مارول

mahwn

نمرده.چون قبل مرگش به تسرکت نگا کرد و تسرکتم قدرت اینده بینی داره و گف اون خورشید مادر مرده به ما خواهد تابید،تاکید میکنم ماااا و تازه اون بیشر از همه از قدرتای سنگا خبر داره و همچنین تانوس ،سو نمیاد با یه خنجر بش حمله کنه، سه اینه بعد اینکه هالک بش حمله کرد چند لحظه غیب شد و وقتی تانوس کله بنفش داش خفش میکرد با یکم تغیرر نور اون پشت یکیوو میبینیم . و اگه مارول بخواد بکشتش واقن سوتی داده :||||

Yekta

به نظر من این بازی های زمانی خیلی گیج کننده هسته و آدم نمیتونه خوب تحلیلش کنه ولی به نظر من این بازی های زمانی یه شروعه که احتمالا در آخر با یه فیلم مثل پایان بازی تموم میشه.

مهسا

لطفا لطفا نمیر عشق من لوکی جونم
چرا میخوای بری

Ouhk

مگ فصل اول سریال تموم شده که میگین برا فصل دوم تمدید شده🤔😶