geralt of rivia

ویچر:۵ ویلن مارول که گرالت نمیتونه شکستشون بده!!!

قویترین ویلن های مارول

برای شما مقاله ای تحت عنوان ۵ ویلن مارول که گرالت میتونه شکست بده رو فراهم کردیم.اما همیشه دیدین که ویلن های خیلی خیلی قدرتمندی حضور پیدا میکنن که یک تیم کامل از قهرمان های بزرگ هم قابلیت شکست و حتی مقابله با اونها رو ندارند.

بعد از مقاله هایی که درباره قهرمان های مارول بود که کدوم قهرمان هارو گرالت میتونه شکست بده و کدوم قهرمان هارو نمیتونه شکست بده، نوبت به ویلن ها رسید تا با روی تاریک و خشن این داستان هم روبه رو بشین.برای همین در این مقاله زودتر سر اصل قضیه میریم که ببینین کدوم ویلن های مارول از گرالت قویترن.

MAESTRO

maestro

بروس بنر یکبار گفت:«هرچی عصبانی تر بشم، قوی‌تر میشم.»این اتفاق برای هالک زیاد افتاده؛این اتفاق یکبار افتاد و عواقب بدی هم داشت.در طول داستان Incredible Hulk: Future Imperfect ماسترو اینطوری شد و قابلیت اینرو پیدا کرد که همه قهرمان ها و ویلن های دنیای درحال نابودی آینده رو بکشه.

گرالت تاحالا بارها و بارها با هیولاهای خطرناک جنگیده، اما حتی یکی از اونها نصف هوش بروس بنر رو نداشتن و ماسترو هم هوش بروس بنر رو داره و هم قدرتی بیشتر از هالک.و هیچ چیزی توی این دنیا وجود نداره که بتونه جلوی اونو بگیره تا ویچر رو نابود نکنه.

VENOM

ادی براک قبل از اینکه با چیزی شبیه به یک انگل رابطه همزیستی برقرار کنه، یک عادم عادی و ساده بود.توی نبرد با گرالت ادی با ونوم همکاری میکنه و از قابلیت ها و هوش دونفر توی این نبرد استفاده میشه تا گرالت رو شکست بدن.

ونوم از قابلیت های تغییر شکل و چسبندگیش استفاده میکنه تا نزاره ویچر به شمشیر معروف خودش برسه و بعدهم از قابلیت های انسان خواری و قدرت های فراانسانی استفاده میکنه تا اون رو به کلی بکشه.نکته دیگه ای هم که هست قابلیت مصونیت خاصیه که ونوم داره و ویچر رو عقب نگه میداره، اونم اینه که هیچ کدوم از جادوهای ویچر روی ونوم تاثیر نداره.

MEPHISTO

یک شیطان پست فترت با قدرت نامحدود، مفیستو کسی نیست که بخواین باهاش سربه سر بزارین.گرالت از ریویا اونقد ابله نیست که با یک تمام شیطان معامله کنه؛اما در طول زمان های زیادی بوده که اون تلاش کرده نسبت به ویلن های شبه خدا و روح های پلید برتریش رو حفظ کنه.

مفیستو میتونه فقط با فکرکردن هرجادویی رو انجام بده، اونهم به بهترین شکلش، پس اگه ویچر بخواد از یکی از جادوهای کوچیکش توی این نبرد استفاده کنه اون جادو ده برابر قدرتش به خودش برمیگرده.تنها راه گرالت اینه که خیلی نزدیک بشه و با شمشیر خودش مفیستو رو بکشه، که غیرممکنه.اون باید خیلی نزدیکه به مفیستو فرود بیاد و وارد نبرد بشه که مفیستو توی چند ثانیه گرالت رو تیکه تیکه میکنه.

LOKI

خدای شرارت یکی از بزرگترین و معروف ترین دشمن ها و رقیب ها تور خدای رعده.اون میتونه از جادو برای تلپورت، تبدیل به هرچیزی شدن، تغییر چهره، پرواز، وارد بعدهای دیگه شدن و… استفاده کنه.لوکی همینطور قدرت و استقامت فرابشری هم داره.برای یک انسان غیرممکنه که لوکی رو شکست بده و اگر با هم وارد نبرد بشن لوکی از هر جادوگری حقه های بیشتری بلده.

ویچر هیچی جز یک خار سر راه لوکی نیست؛گرالت میتونه برای مدتی از جادو استفاده کنه ولی دانش لوکی توی جادو و حقه های زیادش پیروزی اون رو تضمین میکنه.بزارین از این بعد تعریفش کنیم؛لوکی تونسته فرمانروای ازگارد بشه، و کسی که میتونه حاکم ازگارد بشه قطعا میتونه یک ویچر رو شکست بده.

MAGNETO

  • یک جهش یافته سرکش، مگنیتو به طور قابل توجهی خطرناکه.یکی از وحشی گرایانه ترین کارهایی که اون انجام داده، این بوده که ادمنتیوم توی اسکلت ولورین رو از استخوان هاش بیرون کشیده.ویچر یکسری اشتباهات و نقاظ ضعف داره که مگنیتو میتونه با استفاده از اونا گرالت رو نابود کنه.فکر کنین که گرالت شمشیر فلزی خودش رو پشتش بزاره، راحت ترین کار این نیست که مگنیتو اون رو از تو سینش دربیاره؟؟؟

اگه حتی شمشیر هم نبود، چیزهای دیگه ای هم وجود داره که مگنیتو میتونه باهاشون گرالت رو بکشه.مدال گرگ مخصوص ویچرها که دور گردن گرالته، با استفاده از اون مگنیتو میتونه هرجایی که گرالت باشه اونو بکشه.جاهای زیادی وجود نداره که ویچر فرار کنه و درامان باشه؛درکل کشتن گرالت کار راحتی برای مگنیتو به حساب میاد.

برای شخصیت های دیسی که گرالت میتونه یا نمیتونه شکستشون بده منتظر باشین!!!!


بخوانید:

۵ قهرمان مارول که گرالت نمیتونه شکستشون بده

۵ ویلن مارول که گرالت میتونه شکستشون بده

۵ قهرمان مارول که گرالت میتونه شکستشون بده

هرچیزی که درباره سریال ارباب حلقه ها میدانیم