thor 4

شایعه : کریستین بیل در نقش یک ویلن کهکشانی

ثور پسر اودین یکی از محبوب ترین قهرمانای مارول هم توی دنیای کمیک هم MCU ، اولین نفر از اعضای اورجینال اونجرزه که چهارمین فیلم اختصاصیش در حال ساخته . فیلم Thor : Love And Thunder از مورد انتظار ترین فیلم های فاز بعدی ماروله چون با توجه به تم کهکشانی و فضایی فیلم احتمالا شخصیت های مهمی رو بهمون معرفی کنن که تاحالا ندیدیم و اینکه قراره دوباره جین فاستر رو ببینیم اون هم نه مثل قبل این بار به عنوان ثور مونث که یکی از مهم ترین اتفاقات کمیک های ثور هستش البته توی دنیای کمیک این اتفاق با بلند کردن میولنیر توسط جین فاستر انجام میشه ولی توی دنیای سینمایی مارول که میولنیر توسط هلا شکست و از بین رفت باید ببینیم که چه برنامه ای برای این کار دارن.

از اونجایی که قسمت چهارم ثور رو هم مثل ثور رگناروک قراره تایکا وایتیتی بسازه یه جورایی خیالمون راحته که قراره با یک فیلم عالی هم از نظر سرگرم کننده و فان بودن و هم از نظر حماسی بودن مواجه بشیم . تا الا اطلاعات زیادی راجب داستان این فیلم منتشر نشده اما یه شایعاتی هم قبل وجود داشت که با توجه به سفر های زمانی لوکی احتمالا اون میولنیر رو دوباره به دنیای اصلی میاره . و یک سوال مهم دیگه هم راجب این فیلم وجود داره اونم مربوط میشه نگهبانان کهکشان 3 چون آخر فیلم دیدیم که ثور به همراه اونها به فضا رفت و انتظار داشتیم که اول فیلم نگهبانان کهکشان منتشر بشه اما حالا طبق گفته های جیمزگان ساخت این فیلم فعلا شروع نمیشه و عقب افتاده . 

thor

چند وقت پیش بود که این شایعه مطرح شد که کریستین بیل بازیگر سابق بتمن قراره توی فیلم تور4 حضور داشته باشه ولی این خبر تایید نشد اما همچنان گفته میشه مارول و کریستین بیل در حال مذاکره هستن و پخش شایعات راجب نقشی که قراره توی این فیلم بازی کنه شروع شد . به احتمال زیاد کریستین بیل قراره نقش یک ویلن رو توی این فیلم بازی کنه یک ویلن کهکشانی مثل گور سلاخ خدایان که از معروف ترین شخصیت های منفی کمیک های ثور هستش . البته این احتمال هم وجود داره که نقش بتا ری بیل رو بازی کنه درسته که این شخصیت ویلن نیست اما توی اولین برخوردش با ثور با هم جنگیدن و مشکل داشتن تا اینکه با هم متحد شدن ولی با توجه به ظاهر بتا ری بیل احتمالا اون هم یه بازیگر جلوه های ویژه مثل گروت و راکت داشته باشه نه یک بازیگر معروف .


به نظرتون کریستین بیل چه نقشی رو قراره برای مارول ایفا کنه ؟


بخوانید:

5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
 ۱۰ چیزی که راجب تسک مستر نمیدانستید 
۵ نسخه قدرتمند از تور
فاجعه آمیز ترین اختراعات دکتر دوم
معرفی ایونت AVENGERS . FANTASTIC FOUR: EMPYRE


guest
4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
حمیدرضا

سایت شما که خیلی به روز و معتبر بود متعجب شدم از این مقاله رسما تایید شد که کریس تو فیلم نقش گور رو بازی می کنه و تصاویری هم از گریم اولیش حتی تو صحنه فیلم برداری منتشر شد

امیر ابراهیمی

این پست قدیمیه مال قبل تایید شدنشه

محمد شهسواری

چیمیگید،اگه اند گیم رو دیده باشید ثور میولنیر رو با همراه خودش به اینده برد وبا راکت فرارکرد و پیشش بود توی نبرد ایرونمن و کاپیتان امریکا و ثور و ثانوس ،ثور از اون استفاده کرد و استیو تونست بلندش کنه و….. درکل میگم میونیر نابود نشده شایدتو راگناروگ اتفاق افتاده ولی تو اند گیم ثور تو گذشته برش داشت و رفت و نتیجه میگیریم میولنیر نابود نشده.

امین

این از شایعه بودن در اومده ها و تصاویر کریستین بیل در پشت صحنه ثور ۴ دیده شده … دیگه تبدیل میشه به تئوری