رده بندی ۱۵ تا از قویترین شخصیت های حاضر در The Boys

سریال دبویز، ساختار های زیادی رو دگرگون کرد و حتی دید مارو تا حدودی به قهرمان ها تغییر داد. قهرمانانی پوشالی که نه تنها قهرمان هستند، بلکه شرورترین افراد گونه خودشون هم هستند. این سریال از کمیکی به همین نام خلق شده توسط Garth Ennis و Darick Robertson اقتباس شده. این سریال که فصل دومش هم همین امسال منتشر شد و تونست موفق هم عمل کنه، برطبق گفته بعضی از سازنده هاش برای ۵ فصل تمدید شده و ساخته خواهد شد، پس به این زودی قرار نیست از قهرمان های شرور، و انسان های درستکاری که دوستشون داریم جدا بشیم.

در این دنیا هر شخصیت قدرت های مختلف و خاص خودش رو داره، جدا از این که از اونها چطور و چرا استفاده میکنه، بعضی‌شون قدرتمندتر و بعضی ضعیف تر هستند. از اونجایی که به این سبک موضوعات خیلی در این سریال اشاره نشد، و ما نتونستیم حداکثر پتانسیل شخصیت هارو ببینیم، و یا در سناریو های دیگه قدرتمندترین شخصیت هارو دیدیم که توسط انسان های معمولی شکست میخوردند؛ تصمیم گرفتیم با استفاده از اطلاعاتی که از سریال و کمیک داشتیم و داریم، این مقاله رو برای شما تدوین کنیم تا با ۱۵ تا از قدرتمندترین شخصیت های حاضر در این سریال آشنا بشین. این لیست برطبق شخصیت های دارای قدرت های خاص و سطح قدرت های اونها شکل گرفته، و این موضوع که برای مثال بیلی بوچر موفق شده ترنسلوسنت رو گیر بندازه و راهی برای کشتنش پیدا کنه، مدنظر قرار نگرفته.

15. Mesmer (مسمر)

قدرت خوندن ذهن، قدرت و مهارت واقعا بدرد بخوریه، اما نه تا زمانی که کار به نبرد تن به تن و میدان نبرد بکشه. اگه بخواین به اطلاعات دست پیدا کنین، قطعا این قدرت و این فرد بدردتون میخوره. اگه بخواین از استراتژی های دشمن هم باخبر بشین بازهم این فرد بدردتون میخوره؛ اما فقط در صورتی که وقت کافی رو داشته باشه تا بتونه اطلاعاتی که میخواد رو پیدا کنه و به دست بیاره، قبل از اینکه ترتیبش رو بدن. اگه مسمر قدرت هایی مثل دستکاری ذهن و بهم ریختن افکار افراد رو هم داشت، میتونست خیلی رتبه بالاتری به دست بیاره، اما چیزی که ما دیدیم در سریال تنها قدرت خوندن ذهن افراد بود.

14. Popclaw (پاپ کلاو)

در طول سریال چیزهای زیادی از پاپ کلاو قبل از مرگ ناب‌هنگامش ندیدیم، اما همون بخشی رو هم که دیدیم و متوجهش شدیم، فهمیدیم که اون حسابی مرگبار و خطرناکه. پاپ کلاو علاوه بر سرعت بالا و قدرت فراانسانی، چنگال هایی فوق العاده تیز و مقاوم و خطرناک هم داشت که به راحتی میتونست گوشت و استخوان انسان رو از هم بدره و باعث مرگش بشه. اون درواقع چیزی شبیه به ترکیبی از ولورین و کتوومن بود، به علاوه اعتیاد به مواد و شهرت بخاطر چیزهای بد. قطعا برای فرد عادی آسون نیست که جمجمه یک فرد رو بتونه بین پاهاش منفجر کنه، اما پاپ کلاو حتی متوجه نشد که اینکار رو کرده.

13. The Deep (دیپ)

شخصیتی شبیه و الهام گرفته شده از آکوامن، دیپ میتونه به واسطه قدرت های جالبی که داره زیر آب نفس بکشه و با زندگی زیر آب ارتباط برقرار کنه. اون همینطور احتمالا قدرت و استقامت بیشتری هم نسبت به انسان های عادی داره که خیلی در سریال بهش اشاره نشد. درحالی که ارتباط برقرار کردن با موجودات دریایی و کنترل آب قدرت خیلی خفنیه، اما توی نبردها مخصوصا در خشکی خیلی کارآمد نیست؛ درواقع دیپ بخش بزرگی از ماموریت های ۷ رو از دست میداد، به همین خاطر که قدرت هاش زیاد بدردبخور نبودن. اما در فصل دوم نشون داده شد که اگه در زمان و مکان درست باشه، میتونه قدرتمند و خطرناک باشه.

12. Lamplighter (لمپ لایتر)

لمپ لایتر در فصل اول هم معرفی شد، و معلوم شد که اون گذشته عجیب و خاصی با بیلی بوچر داره، چون علاوه بر اینکه از اعضای سابق گروه ۷ بوده، عضوی از گروه شکار قهرمان های بوچر هم بوده. اما در فصل دوم با بازی شاون اشمور، که دقیقا نقطه عکس نقشش در فیلم های ایکس من رو ایفا میکرد، تونستیم به خوبی با لمپ لایتر سریال آشنا بشیم. اون بعد از اینکه با قدرت کنترل آتش یک خونه که پر از بچه بوده رو آتش زده بود، از گروه ۷ کنار گذاشته شده بود و مجبور شده بود برای وات کار کنه. همونطور که دیدیم اون میتونه آتش رو کنترل و دستکاری کنه، کافیه یک فندک بهش بدین تا ببینین چکارهایی میتونه بکنه؛ و همونطور هم که میدونیم، تقریبا همه چیز در دنیا دربرابر آتش آسیب پذیر هستند. اگه لمپ لایتر قدرت هایی مثل قدرت فرابشری، استقامت و نامیرایی هم داشت به شدت قوی و خطرناک میشد و رتبه‌اش هم قطعا بالاتر از این میبود، اما آسیب پذیری و بدن معمولی اون، یکم از کاراییش در نبردها کم میکنه.

11. Translucent (ترنسلوسنت)

موفق نشدیم قبل از مرگ ترنسلوسنت چیزهای زیادی از کارایی و روش های استفاده از قدرت هاش رو ببینیم. اما نامرئی شدن و نفوذ ناپذیر بودن، قطعا ترکیب خفن و بدرد بخوریه. مخصوصا اگه بخوای نفوذ به جایی داشته باشی، یا حمله ای مخفیانه انجام بدی. علاوه بر اینها دیدیم که دبویز چه دردسری داشتن تا تونستن این شخصیت رو گیر بندازن و البته بکشنش، چون علاوه بر قدرت خفن نامرئی شدن، پوست کربنی که داشت اون رو حسابی مقاوم و نفوذناپذیر کرده بود. یک منطق نانوشته هم هست که میگه، چیزی رو که نمیتونی ببینی، نمیتونی هم بکشیش. اما بالاخره ترنسلوسنت با بیلی بوچر درافتاده بود و بیلی همیشه راهی پیدا میکنه.

10. A-Train (ای ترین)

داشتن سرعت خیلی زیاد و همینطور استقامت بالا میتونه خیلی بدردبخور باشه، و همینطور کشنده؛ چون دیدیم که میتونه چه بلایی سر کسی بیاره که با تمام سرعت باهاش برخورد میکنه. تنها چیزی که اون برای برنده شدن یک نبرد لازم داره، اینه که یکم بره عقب و با تمام سرعت خودش رو بهش بکوبه؛ البته اگه دشمنش کسی درحد هوم لندر نباشه. اما بازهم در کنار همه اینها، اون نقطه ضعف هم کم نداره؛ اول از همه دیدیم که وقتی متوجه شد ممکنه دیگه سریع ترین مرد دنیا نباشه چطور بهم ریخت و تقریبا خودش رو نابود کرد. در کنار اون اعتیادش هم باعث شد که قلبش مشکل داشته باشه و نه تنها سرعتش رو کم کنه، بلکه باعث بشه نتونه زمان زیادی بدوه. همینطور دیدیم که استقامت بدنش کاملا معمولیه، یا حداقل درحدی نیست که بتونه ازش حفاظت زیادی بکنه و کیمیکو به راحتی پاش رو شکست.

9. Kenji Miyashiro (کنجی میاشیرو)

کانسپت سوپ تروریست، یا همون تروریست های با قدرت های فرابشری از فصل اول شروع شد که هوم لندر سروم کامپند وی رو در سرتاسر دنیا برای خلق کردن دشمن برای خودش پخش کرد. این موضوع در فصل دوم هم ادامه پیدا کرد و در همین راستا برادر کیمیکو یعنی کنجی معرفی شد. کامپند وی، روی اون و خواهرش تاثیرات متفاوتی گذاشته بود، کیمیکو قدرت زیاد و سرعت و استقامت به دست آورد بود و کنجی قابلیت کنترل و حرکت اجسام رو. این ویژگی کنجی خیلی هم قدرتمند بود و اون میتونست تقریبا هرچیزی رو به راحتی کنترل و جابجا کنه و حتی خود کیمیکو هم نمیتونست جلوش رو بگیره. اما نقطه ضعفی که کنجی داشت این بود که تمام قدرتش در دست های نهفته بود، و اگر دست هاش بسته میشد یا مثل صحنه ای که دیدیم استورم فرانت دست هاش رو شکست، عملا دیگه قابلیتی نداشت و تبدیل به یک فرد عادی میشد. اما همون که بخوای به فردی با این قدرت نزدیک بشه و دست هاش رو ببندی یا بشکنی، خودش کار راحتی نیست.

8. Naqib (نقیب)

هوم لندر برای اینکه بتونه مسیر گروه ۷ رو به ارتش باز کنه، کامپند وی رو در سرتاسر دنیا به گروه های تروریستی داد تا ارتش برای مقابله با اونها نیاز به ۷ داشته باشه. یکی از این سوپ تروریست هایی هم که به همین خاطر به وجود اومدن نقیب بود که در گروهکی تروریستی احتمالا خاورمیانه ای یا عرب زبان حضور داشت. در فصل اول دیدیم که نقیب با استفاده از قابلیت انفجاری که بهش اجازه میداد حجم عظیمی از انرژی رو ناگهان از خودش تخیله کنه یک ارتش کوچک رو کامل نابود کرد. و در فصل دوم هم دیدیم که تونست با انفجارش چه آسیب جدی به بلک نوآر بزنه و اون رو تا حدود زیادی زخمی کنه، چیزی که قبلا کسی از پسش برنیومده بود.

7. Black Noir (بلک نوآر)

در فصل اول غیر از این موضوع که اون تونسته احترام هوم لندر رو به دست بیاره، چیز زیاد دیگه ای از بلک نوآر ندیدیم؛ اما در فصل دوم مسولیت هاش بیشتر شد و با حضور بیشترش تونستیم بیشتر با قدرت هاش و ویژگی هاش آشنا بشیم. بلک نوآر در سریال تنها یک مبارز حرفه ای نیست، بلکه قدرت فرابشری، استقامت خیلی بالا و مهارت های ردگیری و کشتار هم داره و همونطور که دیدیم در فصل دوم انفجار بزرگ نقیب که تنها چندمتر ازش فاصله داشت هم نتونست اون رو از پا دربیاره. درحالی که بلک نوآر خیلی قدرتمنده و اگه بهتون برسه احتمالا کارتون تمومه، اما خوشبختانه قدرت های خاصی مثل پرواز، یا سرعت زیاد مثل ای-ترین نداره، پس فرار کردن ازش زیاد کار سختی نیست. علاوه بر این اگر با نقطه ضعف هاش که احتمالا کم هم نیستند آشنا باشین، مثل کویین میو میتونین با بادم زمینی و آجیل از پا دربیارینش. پیشنهاد میکنم مقاله ۱۰ چیزی که درباره بلک نوآر نمیدانستید رو این لینک بخونید!!!

6. Queen Maeve (کویین میو)

درحالی که شبیه به واندروومنه و از اون الهام گرفته شده، اما کویین میو با پرنسس آمازونی ها تفاوت های خیلی زیادی داره. اون یکی از معدود قهرمان های گروه ۷ هستش که در فصل دوم و حتی درصحنه هایی از فصل اول دیدیم که هنوز انسانیت درش نمرده و میشه روش حساب کرد. در بعضی صحنه ها حتی این حس به ما منتقل میشد که اون نسخه ضعیف تر و مونث هوم لندر در سریاله که قدرت هایی شبیه به اون داره. درحالی که کویین میو قدرت، استقامت و سرعت و رفلکس بالا داره، اما هنوز هم خیلی از قدرت های هوم لندر رو دارا نیست. به علاوه تاحالا در سریال چیزهای خیلی زیادی درباره سطح قدرتش و استقامتش ندیدیم، برای مثال دیدیم که انفجار نقیب روی بلک نوآر تقریبا تاثیری نداره، یا با تمامی قدرت های هوم لندر تقریبا آشنا شدیم، اما نمیدونیم سطح قدرت های کویین میو دقیقا در چه حدیه.

5. Starlight (استارلایت)

بدون شک استارلایت یکی از بهترین و انسان ترین شخصیت های حاضر در سریاله که خودش رو بارها و بارها برای کار درست به خطر انداخته و تاوانش رو هم پرداخته. استارلایت قدرت هایی داره که از برق و نور برگرفته شدن، اون میتونه برق و نور رو جذب و دستکاری کنه و ازش استفاده بکنه. در سناریو اصلی پیشینه استارلایت در کمیک ها، اون بخاطر این قدرت هاش پدرمادر خودش رو کور کرده و به همین خاطر به وات سپرده شده. تنها چیزی که اون لازم داره یک منبع کوچک برق یا نوره تا بتونه از اون قدرت بگیره و اون رو تبدیل به لیزرهایی کنه که میتونه هرکسی رو بکشه یا کور کنه. علاوه بر اینها دیدیم که اون اگه بتونه به منبع انرژیش هم دست پیدا کنه، میتونه قدرت و استقامت هم بدست بیاره و همین اون رو قدرتمندتر میکنه. اما نبود منبعی برای جذبش، میتونه استارلایت رو عملا بدردنخور بکنه.

4. Kimiko (کیمیکو)

شخصیتی خطرناک که بعدتر متوجه شدیم اسمش کیمیکویه، یکی از خطرناک ترین شخصیت های حاضر در این لیسته، به این خاطر که به عنوان یک تروریست آموزش دیده. توی دنیای تروریست ها، چیزی به اسم رحم وجود نداره و جایی هم برای ضعیف ها نیست. تروریست ها اون رو شبیه به یک حیوان بزرگ کردن که خوی وحشی داره و روبه رو شدن باهاش میتونه ترس رو به اندام هرکسی بندازه. کیمیکو علاوه بر قدرت خیلی زیاد و استقامت، سرعت نسبتا خوبی هم داره و همینطور میتونه زخم ها و آسیب هاش رو به سرعت بهبود ببخشه که این عملا اون رو نامیرا میکنه. اون یک ماشین کشتار بی رحمه که فرنچی دوفصل درتلاش بود تا بتونه کنترلش کنه.

3. Stormfront (استورم فرانت)

استورم فرانت یکی از اون شخصیت هایی که کاملا برای حضور در سریال فرق کرد و از نو ساخته شد. در سریال اون یک شخصیت با قدرت هایی که برپایه برق و رعد و کار میکنن و بهش قابلیت هایی مثل پرواز، شوک دادن، کنترل اشیا و کل چیز دیگه میده. درکنار استقامت و قدرت خیلی بالا که حتی لیزرهای هوم لندر هم نمیتونست بهش آسیب بزنه. درسته که هوم لندر طیف ضعیفی از لیزر بهش پرتاب میکرد، اما بازهم همون میزان میتونه تقریبا هرفرد دیگه ای رو نصف کنه. علاوه بر اینها خیلی دیگه از ویژگی های استورم فرانت با هوم لندر برابری میکنه، قدرتش و استقامتش و همینطور ویژگی بهبودش که باعث میشد استورم فرانت پیر نشه و از دوران نازی ها تا به زمان حال همین شکل بمونه. اما استورم فرانت کمیک زمین تا آسمون با این شخصیت فرق داره. پیشنهاد میکنم برای آشنا شدن با تفاوت های اعضای گروه ۷ در کمیک و سریال این مقاله رو از این لینک بخونین.

2. Homelander (هوم لندر)

ترکیبی از کاپیتان آمریکا و سوپرمن، اما شرور و دیوانش. احتمالا هوم لندر مطرح ترین و معروف ترین شخصیت حاضر در این سریال که حتی اگه سریال رو ندیده باشین، با اون تا حدودی آشنا هستین. اون تقریبا همه قدرت های سوپرمن رو داره، پرواز، سرعت، قدرت، شنوایی فرابشری، لیزر چشم هاش و….اما از اونها برای اهداف خودش و اکثرا شرورانه استفاده میکنه. علاوه بر همه اینها اون میتونه به واسطه حس های قدرتمندش، ضربان قلب و میزان استرس افراد رو تشخیص بده و بفهمه که دروغ میگن یا نه. افراد زیادی نیستن که میتونن اون رو شکست بدن یا حداقل جلوش دووم بیارن و احتمالا آخرین فردی که بخواین باهاش درگیر بشین یک سوپرمن دیوانست.

1. Victoria Neuman (ویکتوریا نیومن)

شخصیت ویکتوریا نیومن هم برای حضور در سریال تفاوت های زیادی رو به خودش دید، با بازی Claudia Doumit اون در سریال تبدیل به یک شخصیت حقوقی و فعال مدنی شده که علیه وات و کامپند وی جنبش هایی رو رهبری میکنه. هرچند در آخر دیدیم، انفجار سرها و مرگ های وحشتناک قهرمان ها و انسان ها کار ویکتوریا بوده و همین باعث شد که به مرموز بودن و خطرناک بودنش پی ببریم. تا به اینجای کار متوجه شدیم که ویکتوریا شخصیت خطرناکیه، چون به شدت دوجانبست و درحالی که خودش یک سوپه و قتل هم براش کار راحتیه، اما خودش رو یک فعال مدنی درستکار در انظار عمومی نشون داده. علاوه بر اینها، اینکه بتونی سر انسان هارو تنها با فکر کردن منفجر کنی، قدرت کم نظیر و خطرناکیه. تنها چیزی که تا به اینجا ندیدیم، سطح قدرت و نهایت قدرتشه؛ برای مثال آیا ویکتوریا میتونه سر شخصیت هایی مثل هوم لندر رو منفجر کنه؟؟؟چون همونطور که دیدیم در دادگاه ترجیحش این بود که هوم لندر زنده بمونه. حتی ممکنه شخصیتی با این سطح از قدرت، قدرت های دیگه ای مثل استقامت و مقاومت و چیزهای دیگه داشته باشه. انتخاب جایگاه اول برای ویکتوریا یکم عجیب و شاید هنوز وقتش نباشه، چون باید یکم بیشتر منتظر بمونیم و ببینیم سطح قدرت هاش دقیقا در چه حدی هستند، یا نقاط ضعفش چه چیزهایی هستند. اما بازهم با توجه به چیزهایی که تا به الان دیدیم، اون به راحتی جزو سه شخصیت قدرتمند این سریال به حساب میاد.

میتونه اضافه بشه…

یکی از بزرگ ترین و شوکه کننده ترین اتفاقات فصل دوم سریال، زنده بودن همسر بوچر یعنی بکا، و فرزند مشترکش با هوم لندر بود. در ادامه هم دیدیم که و متوجه شدیم که قطعا پسر هوم لندر یعنی رایان، یک سوپ هست و قدرت هاش پدرش رو هم به ارث برده. اما چیزی که باعث به وجود اومدن تئوری های زیادی شد، این بود که در چند صحنه سرنخ هایی بهمون داده شد که رایان از پدرش خیلی قدرتمند تره. در ابتدا بعد از اینکه دیدیم هوم لندر سر مادر رایان داد میزنه و اذیتش میکنه، رایان میتونه هوم لندر قدرتمند رو به عقب پرتاب کنه؛ درسته که هوم لندر غافل گیر شد و آماده نبود، اما تقریبا اینکار حتی اگه هوم لندر آماده نباشه از دست هیچکس دیگه ای برنمیاد و به علاوه، رایان هنوز یک بچست و با قدرت هاش هم آشنا نیست و این یعنی قدرت هاش و کنترلش روی اونها پیشرفت میکنه و بیشتر و بهتر میشه. در ادامه هم دیدیم که رایان بعد از اینکه مادرش درحال مرگ بود، کنترلش رو از دست داد و از همه پتانسیلش استفاده کرد که باعث شد عملا استورم فرانت کتلت بشه، درحالی که دیده بودیم لیزر هوم لندر نتونسته بود به استورم فرانت آسیب بزنه. به همین دلایل میدونیم که رایان حداقل درسطح پدرش و جزو ۳ قدرت برتر این دنیا هست، اما چون هنوز چیزی ازش ندیدیم و هنوز یک شخصیت به حساب نمیاد که قدرت هاش در کنترلش باشه، اون در لیست حضور پیدا نکرد. اما این احتمال زیاده که درآینده و بعد از اینکه بزرگ تر بشه به راحتی صدر این لیست رو به خودش اختصاص بده.

به نظر شما قدرتمندترین و جالب ترین شخصیت این سریال کیه؟ شخصیت موردعلاقه شما کدومه؟


بخوانید :

۱۰ فکت کوتاه از کویین میو که نمیدانستید!!!
۱۰ ویلنی که اگر قهرمان بودند، جذاب تر میشدند
۵ دلیل که نئو بهترین شخصیت کیانو ریوزه
نقد فیلم Wonder Woman 1984
۵ تفاوت و ۵ شباهت میستریو در فیلم و کمیک


guest
21 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
علی

داداش هوملندر تو وین سریال از همه قوی تره

Ilia

پس سولجر بوی چی؟ فک کنم بتونه یه جورایی به هوم لندر برابری کنه

Mans

عالی لطفا کمیک های the boys رو هم تو سایت قرار بدین.

eylas

نقیب فاریسش میشه ناخودا

ماهان

سلام من یه اشتباهی کردم.
رفتم تو سایت اسپایدی چند روز توش پست گزاشتم تا اینکه منو بیرون کردن.دوباره اومدم کامیکان و میخوام این رو که خیلی جالبه بگم آقای ترابی به من پیام داد گفت دیگه اینجا پیدات نشه…..برخوردشون واقعا بد بود.

adam warlock

خب چیکار کنم

Last edited 2 سال گذشته by adam warlock
MHA

باریه ایمیل دیگه عضو شو

adam warlock

من سه بار عضو شدم هر بار بعد دو هفته پرتم کردن بیرون 😂😂

AMIR ALI

لعنت بر اسپایدی

سعید

خوب بود کمیک هاشو بزارید با ترجمه

Mani.s.j

سوپ چیه؟ 7 و وات و د بویز کیا میشن؟کدوم خوبه کدوم بده؟

adam warlock

7 گروهی شرور هستن که در واقع توسط یک ماده به قدرت رسیدن بعد مردم فکر میکنن اینا قهرمان هستن توسط خدا انتخاب شدن از اونور چند نفر که از این گروه ضربه خوردن دور هم جمع میشن تا جلوشونو بگیرن و …

Flash

خیلی ممنون بابت این مقاله ، من زیاد تعریف این سریال رو شنیدم میگن سریال خوبی است . آیا ارزش دیدن دارد ؟

adam warlock

یکی از بهترین سریال های ژانر قهرمانی هست
با بقیه فیلم های این ژانر هم متفاوت هست و برای تنوع خوبه

Last edited 2 سال گذشته by adam warlock
کنستانتین

ترجیها بالای 25 سال پر فحش و خونه

behrad spidey

یه سوال ارزش دیدن داره چون میخام سروع کنم یه سریال بنظرتون بشینم ببینم ؟؟؟ ممنون میشم بگید

Flash

دوست من خودم ندیدمش ، ولی خیلی تعریف این سریال رو کردن ، میگن سریال قشنگی است ، حتی باراک اوباما هم از این سریال خوشش اومده .

adam warlock

بله حتما نگاه کنید

ثور لاور

بنظرم سریال های ابرقهرمانی مارول و دیسی رو ببین.

adam warlock

از بعضی سریال های دی سی و مارول خوب تره سطحش به اندازه واچمن و لژیون هست

adam warlock

بسیار سریال با کیفیتی هست امیدوارم فصل سوم به اندازه فصل ۱ خوب باشه