TheSuicideSquad-Regal-Reel-TitleImage

معرفی تمام شخصیت‌های فیلم جوخه انتحار

جوخه انتحار یکی از گروه‌های محبوب دنیای دیسی به حساب میاد که طرفداران زیادی داره و به خاطر اعضای خاصش که قهرمان هم نیستن خیلی مورد توجه قرار گرفته. این گروه وقتی در سال ۲۰۱۶ پا به سینما گذاشت موفق نشد نظرات مثبتی رو به خودش جلب کنه اما تیم بازیگری فیلم بخصوص مارگو رابی در نقش هارلی کوئین مورد استقبال قرار گرفتن. حالا برای بار دوم قراره Suicide Squad رو در قاب سینما ببینیم و این بار به کارگردانی جیمزگان که قبلا هم با ساخت فیلم‌های نگهبانان کهکشان خودش رو در خلق یک اثر گروهی کمیک بوکی فان و اکشن ثابت کرده. جوخه انتخار جیمزگان تغییرات بسیار زیادی نسبت به فیلم قبلی داره که مهم‌ترینِ اونها اعضای گروهن. در این فیلم تعداد افراد حاضر در جوخه خودکشی بسیار بیشتر و عجیب‌تر شدن، که البته به لطف این اتفاق شاهد شخصیت‌هایی از دنیای کمیک هستیم که شاید هیچ وقت فکر نمیکردیم وارد سینما بشن. از اونجایی که شاید خیلی از این شخصیت‌ها ناشناخته باشن ما در این پست تصمیم گرفتیم همه اونها رو به شما معرفی کنیم.

Harley Quinn (مارگو رابی)

همونطور که انتظار میرفت در این فیلم قراره مارگو رابی برای سومین بار در قامت هارلی کوئین ظاهر بشه. دکتر هارلین کوئینزل روانپزشک تیمارستان آرکام بود و عاشق جوکر که بیمارش بود میشه و برای اثبات عشق خودش به اون در یک کارخانه به یک منبع مواد شیمیایی شیرجه میزنه. در جوخه انتحار ۲۰۱۶ جوکر با بازی جرد لتو حضور داشت اما در این قسمت خبری از اون نیست. با این حال همچنان شاهد هارلی کوئین با لباس‌های رنگی و مهارت ژیمناستیک بالا در کنار بقیه اعضا هستیم.هارلی کوئین جزو محدود شخصیت‌های فیلمه که از نسخه قبلی باقی موندن و اینطور که به نظر میرسه نقش مهمی هم در فیلم ایفا میکنه و با توجه به اینکه در فیلم پرندگان شکاری هم نقش کلیدی داشت میتونیم بگیم به بخش جدا نشدی دنیای DC تبدیل شده.

Bloodsport (ادریس البا)

در ابتدا این شایعه وجود داشت که ادریس البا قراره برای ایفای نقش ددشات جایگزین ویل اسمیت بشه اما بعد متوجه شدیم جیمزگان برنامه دیگه‌ای برای اون داره. بلاد اسپورت برای اولین بار در شماره ۴ کمیک سوپرمن که سال ۱۹۸۴ منتشر میشد و به دست John Byrne خلق شده بود حضور پیدا کرد. Bloodsport شخصیت ناشناخته‌ای هستش که کار بزرگی انجام داده، اون تونست با یک گلوله کریپتونی مستقیما به سوپرمن شلیک کنه. اسم اصلی اون رابرت دوبواس هستش و به خاطر اتفاقی بدی که برای برادرش در جنگ ویتنام رخ داده ناراحتی‌های عصبی پیدا کرده. در یکی از داستان‌های بلاد اسپورت، لکس لوتر اون رو مقابل سوپرمن قرار میده و براش همه نوع سلاح کریپتونی هم فراهم میکنه. البته این شخصیت در دنیای کمیک دچار تحولات زیادی شده و حتی یکبار شخصیتی سفید پوست بوده که با توجه به بازی ادریس البا در این نقش قطعا شاهد این نسخه از Bloodsport در فیلم جوخه خودکشی نخواهیم بود.

Peacemaker (جان سینا)

در اولین تیزر فیلم جوخه انتحار دیدیم جان سینا پیس‌میکر رو به کاپیتان آمریکا تشبیه کرد که با توجه به شناخت ما از این شخصیت در دنیای کمیک، این حرف خیلی هم اشتباه نیست. Peacemaker معمولا به عنوان انسان خوبی نشون داده شده که از خشونت دوری میکنه و به دنبال صلحه. از نظر درست کار بودن این شخصیت به کاپیتان آمریکای مارول شباهت‌هایی داره. این شخصیت به نویسندگی Joe Gill و با طراحی Pat Boyette خلق شد و به شرکت Charlton Comics متعلق بود اما در اواسط دهه ۸۰ به دیسی کامیکس اومد. با این اتفاق داستان گذشته‌ای برای پیس‌میکر ساخته شد که باعث شد به شخصیتی دیوانه با کمی وحشی‌گری تبدیل بشه، البته همچنان عاشق صلح و به دور از خشونت. شخصیت اون به خوبی در یک جمله که روی کاور کمیک Peacemaker #1 نوشته بود توضیح داده میشه: “مردی که انقدر عاشق صلحه که حاضره براش بجنگه”.
این شخصیت از همین حالا صاحب سریال اختصاصی خودش شده که قراره به عنوان یک اسپین اف از فیلم Suicide Squad ساخته بشه. این سریال هم به دست جیمزگان کارگردانی میشه و از سرویس استریم HBO MAX پخش خواهد شد. هنوز اطلاعات بیشتری راجب این سریال و داستانش منتشر نشده و نمیدونیم که قراره در اون گذشته شخصیت Peacemaker رو ببینیم یا اتفاقات بعد از فیلم جوخه خودکشی رو به تصویر میکشه.

Rick Flag (جوئل کینامن)

ریک فلگ هم از اون شخصیت‌هاست که از فیلم قبلی با بازیگر خودشون باقی مونده. در جوخه خودکشی ۲۰۱۶ دیدیم که این شخصیت دستیار آماندا والر و رهبر گروه بود که باید تیم رو هدایت میکرد و باهاشون در این نبرد همراه میشد در عین حال مراقب اونها هم میبود چون همه اعضا زندانی و خلافکار بودن. در فیلم 2021 The Suicide Squad همچنان ریک فلگ از شخصیت‌های مهم هستش. اون به واسطه حضور در ماموریت‌های خطرناک مختلف و سالها خدمتش مهارت خیلی زیادی در جنگ داره برای همین شایستگی رهبری Task Force X رو داره.

The Thinker (پیتر کاپالدی)

در طول تاریخ کمیک‌های دیسی تینکر به عنوان لقب 4 نفر استفاده شده که دو نفر از اونها هیچ ربطی به جوخه خودکشی نداشتن پس میریم سراغ دو نفر دیگه. نفر اول Clifford DeVoe که به نویسندگی Gardner Fox و طراحی E.E. Hibbard خلق شد و یک وکیل در گاتهام بود. اون متوجه شد این شهر به دست افراد شرور کنترل میشه و نفوذ اونها خیلی زیاده. DeVoe به کمک کلاه تفکر که بزرگترین اختراع علمی اون بود تونست ذهن خودش رو خیلی تقویت کنه و به قدرت‌های ذهنی هم دست پیدا کنه که البته باعث ایجاد افکار شیطانی هم میشد. دومین نفری که لقب تینکر رو داشت خیلی سن کمتری داشت، اون یک نوجوان دبیرستانی بود که به خاطر حسادت دست به کارهای عجیبی زد و آخر هم راهی بیمارستان روانی شد. احتمال اینکه جیمزگان از مورد اول استفاده کنه زیاده اما این امکان هم وجود داره که شخصیتی متفاوت‌ از چیزی که در دنیای کمیک بوده خلق کرده باشه.

Captain Boomerang (جی کورتنی)

یکی دیگه از اعضای جوخه خودکشی اول که در  گروه جدید هم حضور داره کاپیتان بومرنگه. این شخصیت از خلافکارهای معروف استرالیایی هستش که بخاطر سرقت طلا و جواهر دستگیر شد و بعد از اون مجبور شد وارد این گروه بشه. کاپیتان بومرنگ سبک مبارزه خاص خودش رو داره و البته شخصیت بامزه‌ای هستش. در Suicide Squad 2016 دیدیم که بار فان تیم تقریبا به دوش این شخصیت بود چون با کارها و حرف زدنش باعث سرگم کردن بیننده میشد. اما حالا با وجود شخصیتی مثل کینگ شارک و خیلی‎‌های دیگه که فان‌تر هستن باید ببینیم جیمزگان چطور از کاپیتان بومرنگ استفاده میکنه.

Sol Soria (آلیس براگا)

آلیس براگا نقش سول سوریا رو در این فیلم ایفا میکنه و این احتمال وجود داره که این شخصیت اقتباسی از شخصیتی در دنیای کمیک‌های دیسی به اسم Juan Soria باشه که یک مرد هستش. خان سوریا در کمیک‌هایی که حضور داشته با تزریق نانوبوت به دست‌هاش قدرت‌هایی بدست آورده مثل باز کردن هر قفلی که بهش دست میزنه، اون در دنیای کمیک دست به سرقت بانک هم زد اما جاستیس لیگ جلوش رو گرفت، همچنین خود اون علاقه داشت تا عضو لیگ عدالت باشه. اما تایید نشده که شخصیت حاضر در فیلم نسخه مونث شده Juan Soria باشه یا نه و باید صبر کنیم ببینیم سول سوریا چه توانایی‌هایی از خودش به نمایش میزاره.

Polka Dot Man (دیوید دستمالچیان)

پولکا دات من توسط نویسنده‌ای به اسم بیل فینگر و با طراحی شلدون مولداف خلق شد و اولین حضور اون در شماره Detective Comics #300 بوده. این شخصیت یک دزد و خلافکاره که قدرتش بخاطر لباس عجیب و غریبشه. همونطور که میبینید لباس اون پر از نقطه‌های رنگیه و قدرتشون اینه که تبدیل بشن به سلاح‌های مختلف از جمله تفنگ و اره برقی و… که در عملیات‌های مختلف خیلی بدردش میخورن. Dot Man در دنیای کمیک با بتمن روبه‌رو شده و حضور بسیار کوتاهی هم داشته برای همین اصلا شناخته نشده و هیچکس فکرش رو نمیکرد در فیلمی حضور پیدا کنه. اما حالا در جوخه انتحار قراره ببینیمش و نمیدونیم قراره چه کاری کنه و چطور از این قدرتش برای کمک به تیم استفاده کنه.

Blackguard (پیت دیویدسون)

یکی از اطلاعات مهمی که باید راجب بلک گارد بدونید اینه که اسم اصلی اون دیک هرتزه. بلک گارد اولین بار در شماره 1 کمیک‌های Booster Gold  که به دست Dan Jurgens نوشته و طراحی شده بود حضور پیدا کرد. اون یکی از اعضای پایین رده سندیکای جرم متروپولیس بود. اینطور که به نظر میرسه Blackguard نقش خیلی مهمی در فیلم نداره و قراره حضورش کوتاه‌تر از بقیه شخصیت‌ها باشه، همچنین قدرت‌های اون در دنیای کمیک ساخت چیزهایی‌ مثل سپر و سلاح از انرژیه که در فیلم انگار تغییر کرده و اون هم از تفنگ‌های معمولی استفاده میکنه. به همین دلیل احتمالا تغییرات بیشتری رو هم در شخصیت‌ اون میبینیم.

Savant (مایکل روکر)

اسونت با اسم اصلی برایان دورلین واقعا پتانسیل تبدیل شدن به یک شرور بزرگ رو داره. کسی که بخاطر ارث، ثروت هنگفتی بهش رسیده و اومده گاتهام. اسونت در سال 2003 توسط Gail Simone و Ed Benes  خلق شد. این شخصیت یک نابغه‌س و هوش خیلی بالایی داره اما یک تفاوت بزرگ با بقیه دانشمندا داره، اینکه اتفاقات رو به صورت غیر خطی به خاطر میسپره و حافظه عیجیبی داره، به صورتی که اتفاقات در حافظه اون با فیلمنامه آثار نولان مقایسه میشه. Savant در دنیای کمیک بیشتر اوقات با پرندگان شکاری در ارتباطه و یک بار هم قناری سیاه رو دزدید. برای همین انتظار میره ارتباط اون با هارلی کوئین اتفاقات جالبی رو رقم بزنه.

Mongal (میلینگ ان‌جی)

مونگل یکی از عجیب‌ترین شخصیت‌های این فیلمه چون بقیه با وجود تمام تفاوت‌هاشون اهل زمینن اما Mongal مال یه سیاره‌ دیگه به اسم Debstam IV هستش. اون بیشتر قدرت‌های پدرش یعنی Mongul که یک جنگجوی بزرگه رو داره همچنین یک بردار به اسم Mongul the Younger داره که در نبرد کارش خوبه و در کل خانواده‌ای خشک و خشن هستن. این خانواده درگیری‌هایی هم با سوپرمن داشتن. شخصیت مونگل میتونه نقش مهمی رو برای فیلم ایفا کنه چون هم قدرتمنده هم اتصالی به بخش کیهانی دیسی داره و اگه قرار باشه داستان ادامه داشته باشه و گسترش پیدا کنه اون کمک بسیار خوبیه. بازیگر این شخصیت کمربند مشکی داره و در فیلم واندروومن هم نقش یکی از آمازون‌ها رو ایفا کرد. البته از اونجایی که شخصیتش جوریه که زیاد مورد قبول طرفدارها قرار نمیگیره در لیست مرگ‌های زود هنگام فیلم قرار میگیره.

.T.D.K (ناتان فیلیون)

این طور که به نظر میرسه استفاده از شخصیت‌های غیر معروف و شناخته نشده دنیای کمیک برای جیمزگان کافی نبوده و دست به استفاده از شخصیتی زده که اصلا در دنیای کمیک وجود نداره. تا الان کسی متوجه نشده این شخصیت دقیقا چه کسیه و T.D.K. مخفف چه اسمیه اما ممکنه در یک پیچش خاص داستانی متوجه بشیم کدوم شخصیت دیسیه. با این حال تا اینجا اون لقب بی مصرف‌ترین شخصیت فیلم رو دریافت کرده. به عقیده عده ای اون شاید قدرتی مثل Arm-Fall-Off-Boy داشته باشه. پسری که میتونه بازو خودش رو جدا کنه و به عنوان سلاح استفاده کنه. اما این فقط یک حدسه و باید صبر کنیم ببینیم در Suicide Squad 2021 چه اتفاقی میوفته. 

Ratcatcher 2 (دانیلا ملکیور)

رتکچر 2 شخصیتیه که با موش‌ها ارتباط داره و زندگیش در فاضلاب میگذره. این شخصیت هم انگار ریشه کمیک بوکی نداره و جیمزگان خودش اون رو خلق کرده اما از اونجایی که اسمش Ratcatcher 2 هستش انتاظر میره نسخه دوم شخصیت دیگه ای باشه که به دنیای کمیک مربوطه. در دنیای کمیک مردی با این مشخصات داریم که برای اولین بار در Detective Comics #585 حضور پیدا کرد و شاید رتکچر 2 جایگزین اونه و حتی ممکنه توسط همون شخصیت آموزش دیده باشه. رتکچر 2 ممکنه از نقش‌های مهم فیلم باشه و خیلی زود شاهد مرگش نباشیم.

King Shark

بعد از انتشار تریلر فیلم Suicide Squad 2021 کینگ شارک از همه بیشتر مورد توجه طرفداران قرار گرفت و میشه گفت از همین حالا به محبوبیت دست پیدا کرده. این کوسه نیمه انسان هم خیلی فان و هم خیلی خشنه که هر دو برای ما جذابیت دارن. نکته جالب دیگه راجب اون صداگذاریه که توسط سیلوستر استالونه انجام میشه. کینگ شارک اولین بار در شماره 9 کمیک Superboy  سال 1994 حضور پیدا کرد. پدرش Chondrakha خدای تمام کوسه‌هاست و مادرش یک انسانه. کینگ شارک یک ماشین کشتار کامله که هم با سوپرمن و هم آکوامن درگیری داشته. همچنین اگه به این شخصیت علاقه دارید میتونید در سریال انیمیشنی موفق هارلی کوئین ببینیدش. امیدواریم در فیلم جوخه انتحار مجبور به تماشای مرگ اون نباشیم.

Weasel (شان گان)

ویزل در دنیای کمیک بسیار نمادینه و حتی کاملا یک جانور نیست. در کمیک‌های دیسی مردی رو میبنیم که توسط هم‌دانشگاهی های خودش مسخره میشه و بعش تصمیم میگیره لباس راسو بپوشه و شروع کنه به قتل اونها اما انگار جیمزگان اونو تبدیل کرده به یک موجود تخیلی که کاملا حیوانه. دیدن قتل افراد به دست این موجود احتمالا هیجان انگیز باشه. این احتمال هم وجود داره که ویزلی نقشی مثل راکت راکون رو در این فیلم ایفا کنه مجودی با توانایی فکر کردن و حرف زدن و البته با قدرت قتل عام. همچنین موشن کپچر اون هم به عهده بردار جیمزگان یعنی شان گان هستش.

Javelin (فلولا بورگ)

یکی از ویلن‌های گرین لنترن که تنها اسمی که ازش مدونیم جولینه. اون قبلا یک قهرمان المپیک بوده و زندگی متفاوتی داشته اما حالا تبدیل شده به یک شرور که زیاد با عقل جور در نمیاد. این شخصیت اولین بار در کمیک Green Lantern #173 حضور پیدا کرد و میشه گفت به طور کلی اصلا شخصیت مهمی نیست. اگه با بازیگر Javelin آشنا باشید میدونید که یک کمدین آلمانی نقشش رو بازی میکنه و این میتونه نشون بده که فقط برای بار طنز در فیلم حضور داره و قرار شاهد سکانس‌های فان از اون باشیم. 

Amanda Waller (وایولا دیویس)

مرموزترین شخصیت فیلم هم کسی نیست جز آماندا والر. یک شخصیت سیاسی با قدرت که جوخه خودکشی رو تشکیل میده و با این کار از آدمهای زندانی که چاره‌ای جز پیوستن به گروه ندارن استفاده میکنه تا با یک خطر بزرگ رو به رو بشن. اگه یک نفر رو بخوایم به عنوان ویلن در این فیلم در نظر بگیریم قطعا همین شخصیته. این شخصیت در فیلم قبلی هم همین نقش رو داشت و گروه رو جمع کرد و حالا برای بار دوم قراره این کار رو با تیم بزرگتری برای جنگ عجیب‌تری انجام بده.شاید آماندا قدرت ماورایی نداشته باشه اما چندین آژانس جاسوسی و ارتباطات زیادی داره که خیلی براش مفیدتر هستن و حالا که جوخه  انتحار رو هم زیر دست خودش داره.


بخوانید:

۱۰ شخصیت قدرتمند دیسی که سوپرمن نمیتونه تنها از پسشون بربیاد
۵ تا از بدترین دشمنان HELLBOY (پسرجهنمی)
10 کمیک برتر IMAGE COMICS
بهترین ایونت‌های دیسی در قرن 21
تاثیرگذار ترین رویداد های DC


guest
62 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
پارمیس

راستش نمیدونم… به نظرم اصلا ترکیب خوبی نیستن حداقل یکی باید باشه که معروف باشه تا به واسطه اون فیلم بیاد بالا ولی خب شاید همین که شخصیتا ناشناختن باعث بشه بیننده اشتیاق دیدن فیلمو داشته باشه
فقط یه بحث دیگه… لباساشونو از نایلون درست کردن؟ -ـ-

Gfmm

کاراکتر هارلی کویین و کاپیتان بومرنگ و کینگ شارک خیلی معروف هستند.
تازه هارلی کویین هم سری کامیک اختصاصی داشته

هارلی کویین

به نظرم من قراره فیلم خیلی خوبی بشه

ماندانا

به نظرمم احتمال کمی داره که فیلم خوبی از اب در بیاد:/

پ ن: دیوید دستمالچیان؟😂😂

general

این داداشمون دستمالچیان تو هرچی یونیورس قهرمانی ای که فکر کنید بوده

جوناه هکس

یه حسی بهم میگه این فیلم قراره گند بزنه دیسی چجوری میخوا اینهمه شخصیت رو تو یه فیلم جا بده اونم شخصیتهای گمنامی که اکثرشون هیچ سر گذشت و داستان خاصی ندارن یا هم اینکه همشون یه حضور چند ثانیه ای دارن خوب اینکه میشه دقیقا همون گندی که بتمن علیه سوپر من زد با نظر امیر حسین موافقم باید مثل فیلمهای مارول اول شخصیت ها رو خوب معرفی کنن یا یه فیلم اختصاصی از هرکدوم یا حداقل دو نفرشون بسازن بعد تو یه گروه با جمع و جور با تعداد نفرات مناسب همشونو جمع کنن و بعد به مرور… بیشتر

جوناه هکس

خوب منم گفتم شخصیت های الکی نیارن و اصلی ها میمونه
مثلا فیلم ددشات میتونه یه فیلم جالب باشه تصور کن اول فیلم با کشتن برادرش شروع میشه بعد وسطای فیلم پیشرفتشو نشون میدن اینکه چطور تبدیل یه چنین تیراندازی شده و اینابعدیه ویلن خرکی هم میچپونن تو فیلم …

Gfmm

ببخشید ولی برا هر ننه قمری که فیلم نمی سازند
دکتر دوم و فلش معکوس و کانگ فاتح فیلم اختصاصی ندارن ، ددشات داشته باشه
اگه ایده خوبی هم باشه ، تعداد فیلم های مارول سر جمع بیست و خورده ای هستش ، اگه بخوان برا هر شخصیت یه فیلم بسازن ( فقط یه فیلم ) خودش پنجاه شصت تا فیلم می شه . بعد تصور کن مخاطب جدید باید پاره بشه تا همه فیلم ها رو ببینه

Mehrdad

اسم فیلم جوخه‌ی خودکشیه،پس یه حسی بهم میگه جیمز گان میخواد نصف شخصیتارو بکشه😂😂😂

دیسی فندوم

اکران شده و اینطوری هستش

دیسی فندوم

ببین فیلم اکران شده و بهترین هستش اصلا تو چرا کامنت مینویسی ها برو شیرتو بخور

شرلوک هلمز

دوستان حضور الفرد مولینا و جیمی فاکس در نقش دکتر اکتاویس و الکترو قطعی شده!!

و همون کسی که گفته بود ایوان پیترز تو وانداویژنه

گفت توبی تو اسپایدرمن راهی به خانع نیست حضور داره😍

دکتر استرنجم قطعا هست

به احتمال زیادم چارلی ککس در نقش دردویل حضور داشته باشه

شرلوک هلمز

تو سریال دردویل رو ببین
چارلی ککس ترکوند

شرلوک هلمز

ولی ممکنه باشه

شرلوک هلمز

خب عزیزم الان اسپایدی به جرم قتل میستریو تحت تعقیبه یه وکیل نیاز داره الان کدوم وکیل بهتر دردویل؟؟

یاسین

جدا اینا قراره تو اون فیلم باشن کینگ شارک و اون یکی دیگه😂😂😂

ماندانا

کینگ شارک جزو اعضای اصلی جوخه انتحار

یاسین

میگم بازیگر Polka Dot Man ایرانی نیست؟
دیوید انگلیسی داووده
داوود دستمال چیان😂😂😂😂

Ariyan knight

چرا اماندا ویلنه؟

Last edited 2 سال گذشته by Ariyan knight
ثور لاور

چون سوپر هیرو نیست😂

Ariyan knight

وات د فاز😂

general

نشسته ام به در نگاه می کنم دریچه آه می کشد 😂😂😂
رسما با این حرفت روزم را ساختی خدا خیرت بده

شرلوک هلمز

چون ادم بدیه
راحت تر از این میخای؟؟

امیرحسین

نمی دونم چرا به طرز عجیبی دلم برای این فیلم شور می زنه. واقعا امیدوارم فیلم موفقی بشه و به بار به طرز درست درمون جوخه انتحار رو ببینیم ولی از یه طرف دیگه نگران این تعداد شخصیتم. Dceu به نظر هیچ وقت قرار نیست بفهمه که باید شخصیت ها رو اول معرفی کنه بعد یه فیلم گروهی بزرگ بسازه.

اریا

کااااااملا موافقم منم خییلیی هایپم ولی از طرفی مثل تو نگرانم توی فیلم وقت نشه به شخصیت پردازی همه کارکترا بپردازه امیدوارم لااقل بتونن روی این کارکترا خوب وقت بزارن : هارلی و ددشات و پیس میکر و ریک فلگ.ولی تقریبا مطمعنم بهترین فیلم dceu میشه مثلا کارگردانش سازنده نگهبانان کهکشانه..ولی خدارو چه دیدی شاید یه درصد موفق نشد..ببینیم چی میشه

اریا

به بهترین فیلم dceu سلام کنید

شرلوک هلمز

به نظرم به اسنایدرکات نمیرسه

Loki God of Evil

هههه اسنایدر کات که از هر سکانسش ایراد می‌ریزه

کمیک فن

😂😂😂 تو میتونی اینجوری فکر کنی!!

ثور لاور

بله درسته، اسنایدرکات نه تنها بهترین فیلم کمیک بوکیه، بلکه جزو پنج فیلم برتر تاریخ سینماست (شوخی)

کمیک فن

واسه چی الکی حرف میزنی وقتی نمیدونی تو imbd چند گرفته لازم نیس نظر خودتو نمره ی imdb جا بزنی!!! اولا تو imdb 8.6 گرفته ولی خب اصن نمیشه معتبر دونستش و گفت که اینه!!!! در هر حال فیلم خیلی خوبی بود ولی خب حالا بعضیا نمیخوان باور کنن مشکل فیلم نیست!!!

کمیک فن

ینی 200تا فیلم بالای 8 بودن؟!؟! خب معلومه این حرفتم مثل همون حرفت چرندی بیش نیس ولی در واقعیت اسنایدر کات در حال حاضر 8.2 تو imdb گرفته ینی فقط 0.2 کمتر از اندگیم یا اینفینیتی وار!!! حالا تو میتونی هرجور میخوای فکر کنی و تو همون دنیای خودت بمونی ولی نظر ندی بهتره!!! و خلاصه که عموجون اول یاد بگیر قورباغه رو چطوری مینویسن بعدش بیا نظر خودتو جای نمره ی imdb بزار!!!

کمیک فن

اولا 8 گرفتن تو imdb واسه هر فیلمی نیس و اتفاقا فیلمای کمی 9 گرفتن!! دوما منم نمیگم imdb حرفش کاملا درسته و تو خودت بحث imdbرو شروع کردی!!! از نظرمن فیلم خیلی خوبی بود و به نمره ی imdb هم کاری ندارم!!!

Mahdiar@venom

چرا از اسنایدر کات بهتر میشه.
البته اسنایدر کات تا الان بهترین بین dceu