jl-snyder-cut

تمام شخصیت‌های اسنایدرکات که از جاستیس لیگ حذف شدند

نسخه اسنایدرکات قراره در سال 2021 منتشر بشه و الان موضوع خیلی از بحث‌هاست. یکی از بزرگترین بحث ها راجب این فیلم تفاوت‌های اون با Justice League 2017 هستش. همونطور که میدونید این تفاوت ها قرار نیست کم باشه از داستان و ویلن بگیر تا قهرمان ها و پایان‌بندی. راجب هرکدوم از این موضوعات میشه بحث های زیادی کرد اما اینجا قصد داریم در مورد شخصیت هایی صحبت کنیم که زک اسنایدر قصد داشته در این فیلم نشون بده، اما بعد از حادثه شخصی‌ای که براش اتفاق میوفته فیلم رو ترک میکنه و باعث میشه هیچوقت اونهارو نبینیم.

دارک‌ساید

قطعا یکی از بزرگترین شخصیت‌هایی که در نسخه اسنایدرکات قراره ببینیم دارک‌سایده. دارک‌ساید در ابتدا به عنوان ویلن اصلی DCEU در نظر گرفته شده بود و قرار بود در فیلم جاستیس لیگ به ما معرفی بشه اما به طور کامل حذف شد و جز یک اشاره کوچک چیزی راجب اون ندیدیم. میشه گفت دلیل اصلی درخواست طرفدار ها برای راه انداختن کمپین ReleaseTheSnyderCut# دیدن دارک‌ساید توی دنیای سینمایی بوده البته در کنار بقیه شخصیت‌ها.

با اینکه در نسخه زک اسنایدر هم قرار بود استپن ولف به عنوان ویلن اصلی حضور داشته باشه، اما برنامه های زیادی هم برای دارک ‌ساید چیده شده بود. در این فیلم قرار بود دارک‌ساید به عنوان یک ویلن واقعی معرفی بشه و بعد از اینکه در فاز اول، جاستیس لیگ اسپن ولف رو شکست دادند، راه برای ورود دارکساید باز بشه و در فاز بعدی شاهد حضور کامل دارک‌ساید باشیم. اما بعد از قطعی شدن پخش اسنایدر کات گفته شد که فیلم ریشوت خواهد شد و شاید باز هم شاهد تغییراتی باشیم.

مارشن من‌هانتر

در دنیای کمیک های دیسی مارشن من‌هانتر از اعضای اصلی لیگ عدالته و نقش کلیدی‌ای رو در گروه داره. نبود این شخصیت در فیلم جاستیس لیگ 2017 باعث تعجب خیلی ها شد اما به لطف اسنایدر کات این مشکل قراره حل بشه و حداقل یکی اعضای مهم جاستیس لیگ رو خواهیم دید. با توجه به معرفی قبلی این شخصیت حتی اگه نقش بزرگ و مهمی از اون نبینیم احتمالا شاهد حضورش در نبرد نهایی یا کمک مخفیانه به جمع کردن تیم هستیم.

مارشن من هانتر در DCEU ارتباط عجیبی با سوپرمن داره و گفته میشه در فیلم جاستیس لیگ هم بخش‌هایی بین این دو شخصیت وجود داشته اما کاملا حذف شدن. سبیل هنری کویل هم نشون میده که ریشوت های این شخصیت در فیلم چقدر زیاد بودن و کاملا ماجرای سوپرمن عوض شده.

آیریس وست

علاقه‌ مندان به کمیک های فلش حتما آیریس وست رو میشناسن و دوستش دارن. آیریس وست یکی از شخصیت های مکمل فلش بوده، اما در فیلم جاستیس لیگ ما چیزهای زیادی در مورد گذشته و زندگی شخصی فلش ندیدیم. در اسنایدرکات نقش آیریس وست رو Kiersey Clemons ایفا میکنه اما قطعا در این فیلم نقش زیادی نداره و فقط اینجا باهاش آشنا میشیم تا بعدا در فیلم اختصاصی فلش نقش خودش رو به طور کامل ایفا کنه.

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به فیلم جاستیس لیگ وارد شد نداشتن پیش‌زمینه از شخصیت‌های مهم بود. قبل از فیلم Justice League 2017 ما هیچ چیزی از فلش، سایبورگ و آکوامن ندیده بودیم برای همین به خوبی در DCEU  معرفی نشده بودن و همین باعث شد که اونقدر که لیاقت دارن مورد توجه قرار نگیرن.برای فیلم های کمیک بوکی اورجین شخصیت ها اهمیت بالایی داره و وقتی کسی اورجین شخصیتی مثل فلش رو ندیده باشه خوب باهاش ارتباط برقرار نمیکنه، در فیلم هم که دیدیم فلش فقط جنبه طنز داشت(البته خیلی لوس)، که امیدواریم این مشکل حل بشه و به خوبی به هرکدوم از اعضای این تیم پرداخته بشه.

Ryan Choi

یکی دیگه از شخصیت هایی که قرار بود در فیلم ببینیم “اتم” بود، البته نه به عنوان کارکتر اتم بلکه قبل از تبدیل شدنش به اون کاراکتر. این شخصیت هم مثل آیریس وست قرار بود به طور کوتاه معرفی بشه تا بعدا در فیلم های بعدی یا فیلم اختصاصی خودش حضور پیدا کنه، ولی بخاطر حذف شدن بخش‌هایی از اورجین سایبورگ و شرکت S.T.A.R.S. شخصیت اتم هم معرفی نشد. این احتمال هم وجود داره که در نبرد نهایی فیلم جاستیس لیگ شاهد حضور Ryan Choi به عنوان اتم ، مارشن من‌هانتر و گرین لنترن در کنار بقیه قهرمان ها باشیم.

Elinore Stone

زک اسنایدر به وضوح نشون داده که قراره سایبورگ در قلب داستان جاستیس لیگ قرار داشته باشه و خیلی بیشتر بهش پرداخته شده. این یعنی از گذشته و زندگی سایبورگ با بازی ری فیشر ما چیزهای بیشتری رو خواهیم دید. این یعنی شخصیت های دیگه زندگی ویکتور هم در فیلم حضور داشتن. برای مثال مادر ویکتور که در فلش بک هایی از خاطرات سایبورگ نشون داده میشه. در واقع زک اسنایدر قصد داشته بخاطر نبود فیلم اختصاصی سایبورگ نشون بده که Elinore Stone  چطور زندگی خودش رو از دست داده و چه حادثه ای براش پیش اومده. چون این اتفاق روی شخصیت سایبورگ تاثیر زیادی داشته با این کار میتونیم بیشتر با اون ارتباط برقرار کنیم.

گرین لنترن‌ها

گرین لنترن

در فیلم جاستیس لیگ 2017 نگاه کوتاهی به اعضای ارتش فانوس سبز داشتیم که مربوط به فلش بک های حمله قبلی استپن ولف بود. اما به گفته زک اسنایدر در نسخه اصلی اونها حضور پررنگ‌تری دارن و گرین لنترن های دیگه هم در فیلم حضور داشتن. که هویت اونها نامشخصه اما انتظار میره هال جردن یا جان استوارت رو در فیلم ببینیم. یکی از هنرمندان بخش جلوه های ویژه فیلم حرف هایی راجب ملاقات دو گرین لنترن با بروس وین زده بود. طبق صحبت های این فرد، فانوس سبز خبر حمله دارک‌ساید رو به زمین آوردن.


نظرتون راجب حضور این شخصیت ها در فیلم جاستیس لیگ چیه؟


بخوانید:

کمیک مارول VS دیسی به دست طراح DC
5 سازمان خبیث برتر دنیای کمیک
10 کمیک برتر IMAGE COMICS
10 سلاح قدرتمند انتقامجویان
10 تغییر MCU که ممکنه در دنیای کمیک هم خوب باشه


guest
18 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
دیسی فندوم

ادمین جان تقریبا همشون حضور داشتند 😑😶😑

امیرعلی ذوالفقاری

باید این را هم اضافه کنم که از لباس جدید سوپرمن خیلی خوشم اومد

ماندانا

به نظر من سیاه بهش میاد 😊

امیرعلی ذوالفقاری

دوست داشتم کنسانتین هم باشه تریلر جدید زک اسنایدر جاستیس لیگ هم خوب بود جوکر جدید هم با ایفای نقش توسط جرد لتو بود

امیرعلی ذوالفقاری

به نظر من جای کنسانتین خیلی خالیه

شادمهر

بعد گرین ارو هم تو فیلم هست ؟

قهرمان

کاش باشه

شادمهر

من خیلی منتظر این فیلمم . خدا کنه گرین لنترن ها بیشتر تو فیلم باشن

The flash

آقا یکی مشکل منو حل کنه رایان چوی اتمه یا ری پالمر تو افسانه های فردا دیدم ری پالمره که میره و احتمال هم داره بزودی رایان چوی جاش رو بگیره آخر رایان چوی اتم اصلی هست یا ری پالمر

دکتر منهتن

تو سریال فلش تا اونجایی که من دیدم ری پالمر هست

قهرمان

جفتشون

مرد تنهای کمیک

دمتون گرم برام سوال بود دقیقا کیا میان جایی هم پیدا نکرده بودم کاملشو

آرش

چه شود این نسخه

امیرحسین

به نظر من ۲۰۲۱ بهترین سال برای دی سی فن هاست بتمن جوخه انتحاری اسنایدرکات
بلک آدام نمیتونم صبر کنم

Spidey

به نظر من در مورد این فیلم اصلا و ابدا نباید انتظار چیز خوبی رو داشت ولی خب من به عنوان یه مارول فن خیلی نسبت به بقیه فیلم هایپ هستم و امیدوارم فیلم خیلی خوبی هم از آب در بیان

Last edited 2 سال گذشته by Spidey
دکتر منهتن

جناب دی سی رو تحقیر نکنید ، دی سی اخیرا پیشرفت های خوبی داشته مثلا فیلم شزم طرفدار مارول هستید باشید اما چرا ارزش دی سی رو میارین پایین و یه سوال شما واقعاً از سایت اسپایدی هستید اگه هستید فقط بگم که با نقد و بررسی فیلم لیگ عدالت 1 انتقاد های زیادی دارم دیگه فیلمش انقدر هم بد نبود وجداناً خوب بود و نسبت به فیلم بتمن علیه سوپرمن خیلی بهتر بود دی سی هم هر سال داره پیشرفت میکنه

RED NIGHTWING

آره سال ۲۰۲۱ سال بسیار خوبی برای دی سی فن ها است
۱.رویداد جدید کمیک بوکی پس از پایان دث متال می آید
۲.بتمن(با بازی رابرت پتینسون اگر به تاخیر نیندازند)
۳.واندروومن ۱۹۸۴(احتمال تاخیر در اکران)
۴.احتمال اکران فصل ۳ تایتان ها در اواخر ۲۰۲۱
۵جوخه ی انتحار ۲ اواخر ۲۰۲۱

منم منتظر بلک آدام هستم شنیدم دکتر فیت و دیگران هم حضور دارد

Last edited 2 سال گذشته by RED NIGHTWING
ماندانا

بی تردید همه منتظر هستیم 🙃