Saga

10 کمیک برتر Image Comics

در کنار تعداد زیادی کمیک های مارول و دی سی خوبه که یه نگاهی هم به کمیک های بقیه کمپانی ها که متاسفانه کمتر شناخته شدن هم بندازیم. یکی از بزرگترین ناشر های کمیک بعد از دو غول این صنعت، ایمیج کامیکسه که سالهای زیادی در حال فعالیته و تا الان کمیک های جذاب خیلی زیادی منتشر کرده که ممکنه با بعضی از اونها آشنا باشید یا بعضی از شخصیت های این کمپانی رو توی حوضه های مختلف سرگرمی مثل بازی ها دیده باشید. اگه دنبال کمیک های متفاوت میگردین پیشنهاد میکنم این مقاله رو بخونید.

10. Invincible

اگرچه رابرت کرکمن بیشتر با داستان ها ترسناک شناخته میشه اما Invincible  یک داستان متفاوت از این نویسندس که با لحن سبک تر اما همچنان به اندازه داستان های قبلی دراماتیک و جذابه. این کمیک با محوریت مارک گریسون به عنوان یک قهرمان جوان که در حال ماجراجویی و اکتشافه جریان داره. داستان کمیک از یک ماجرای کوچک و ساده شروع میشه اما بعد گسترش پیدا میکنه و تبدیل به یک کمیک بزرگ میشه. شخصیت پردازی ها هم خیلی خوب انجام شده و اگه به داستان ها ابرقهرمانانه علاقه دارید از Invincible  خوشتون میاد و پیشنهاد میکنم این کمیک رو بخونید.

9. The Wicked + The Divine

The Wicked +The Divine خیلی سریع به یکی از محبوب ترین کمیک های ایمیج کامیکس تبدیل شد. با وجود شخصیت های جذاب، داستان قوی و تلفیقی از عناصر فرهنگ پاپ دلیل جذابیت این کمیک مشخصه. این کمیک داستان خدایانی رو روایت میکنه که هر 90 سال به میزبان جدید منتقل میشن و دو سال بین انسان ها زندگی میکنن تا چرخه جدید شروع بشه … شاید شروع ماجرا به نظر جذاب نرسه اما در ادامه با قدرت ادامه پیدا میکنه و از یک کمیک معمولی فراتر میره و سوال های مفهومی راجب مرگ و زندگی و … ایجاد میکنه.

8. Monstress

هرکس طرفدار فانتزی باشه قطعا عاشق Monstress میشه. این کمیک با کانسپت یک شخصیت خلق شده و بعد جهان اطرافش ساخته شد. این کمیک هم از داستان قوی برخورداره و هم از طراحی های هنری جذاب. از نکات خاص اون میشه به عناصر steam-punk اشاره کرد. به طور کلی یک جهان متفاوت و عالی که هر طرفدار دنیای فانتزی رو به خودش جذب میکنه. روند خلق کمیک هم به طور خلاقانه ای خوبه، همه نکات مثبت این کمیک در کنار هم باعث شدن به یکی از بهترین های ایمیج کامیکس تبدیل بشه.

7. Spawn

قطعا اسپان جایگاه ویژه ای توی این لیست داره شخصیتی که از کتاب های کمیک فرارتر رفته و انیمیشن و فیلم اختصاصی خودش رو دریافت کرده همچنین توی دنیای گیم هم شاهد این شخصیت اورجینال ایمیج کامیکس هستیم. اسپان گذشته تاریکی داره و با خشونت خاص خودش خیلی سریع بین همه محبوب شد و البته توی سالهای حضورش تغییراتی هم داشته. یکی از جذاب ترین ویژگی های این کمیک ظاهر خود شخصیته که اگه به این سبک شخصیت ها علاقه داشته باشید حتما دنبال کمیک اسپان میرید.

6. Deadly Class

داستان دانشجویانی که قراره به بهترین قاتل های دنیا تبدیل بشن… این مجموعه با اینکه کنسل شد اما همچنان از بهترین های ایمیج کامیکس به حساب میاد و مورد اقتباس هم قرار گرفته. داستان هم چون راجب افراد نوجوان هست میتونه برای طرفدار های کمیک این سن خوب باشه. Deadly Class به دست ریک ریمندرز خلق شد و حالا تبدیل به یک سریال تلویزیونی شده که منبع اقتباس خیلی خوبه داره و پیشنهاد میشه کمیک های اون رو بخونید.

5. Paper Girls

Brian K. Vaughn توی سالهای فعالیتش داستان های زیادی عرضه کرده اما Paper Girls یکی از قوی ترین های اونهاست. این داستان با اسم “چیز های عجیب دخترانه” هم شناخته میشه که بخاطر شباهت داستانی به چیز های عجیب هستش. داستان در مورد گروهی از دخترهاست که با هم توی مسیر ماجراجویی خودشون با چیزهای علمی و البته عجیب غریب برخورد میکنن. اگه از طرفدار های Stranger Things هستید احتمالا از این کمیک هم لذت میبرید.

4. Chew

اگه از کمیک های خسته کننده متنفر هستید، Chew بهترین انتخاب برای شماست این کمیک با داشتن شخصیت های جذاب و دوست داشتنی یک داستان خیلی خوب رو ارائه میده. وجود عناصر علمی تخلی هم به داستان کمک زیادی کرده. شخصیت اصلی این کمیک با غذا گره خورده و یک کمدی خیلی خوب رو به وجود آورده که برای همه کسایی که غذا دوست دارن میتونه جذاب باشه. در کنار کمدی بودن بخش کارآگاهی کمیک هم خیلی خوب نشون داده میشه.

3. Descender

کمیک Descender اونقد بزرگ و مشهور بود که سونی حق انتشار فیلم اون رو خریداری کرد و انتظار میره آینده روشنی هم در پیش داشته باشه. این کمیک به یکی از بهترین های سال تبدیل شد و یکی از بهترین داستان های علمی تخیلی رو به دنیای کمیک ارائه داد. نه تنها داستان خیلی عالی روایت میشه بلکه طراحی های چشمگیری هم انجام شده که در کنار هم یک اثر باورنکردنی رو خلق کردن. پیدا کردن هنر زیبایی مثل این کمیک توی آثار دیگه واقعا کار سختیه اگه به ظاهر کمیک خیلی اهمیت میدید حتما Descender  رو بخونید.

2. Saga

یک اثر دیگه از خالق کمیک Paper Girls اما بسیار بزرگتر و بهتر. کمیک ساگا نه تنها خودش به موفقیت های زیادی رسید بلکه باعث شد فروش کمیک Paper Girls هم بالاتر بره. ساگا از عجیب ترین کمیک هاییه که ایمیج کامیکس منتشر کرده توی این داستان عناصر فانتزی و علمی تخیلی رو میبنیم که در کنار هم داستان یک خانواده رو روایت میکنن. یک ماجراجویی حماسی مدرن. اگه به هیچکدوم از کمیک های این کمپانی علاقه پیدا نکردید پیشنهاد میکنم این مورد رو اصلا از دست ندید چون ارزش خوندن خیلی بالایی داره.

1. The Walking Dead

کمیک مردگان متحرک که فکر کنم نیاز به معرفی نداشته باشه چون به لطف سریال واکینگ دد همه با این داستان آشنایی داریم. طرفداران سریال که حتما سراغ کمیک های اون رفتن یا تصمیم دارن برن اما حتی اگه سریال رو ندیدید پیشنهاد میکنم کمیک های The Walking Dead رو بخونید و از ژانر ترسناک توی دنیای کمیک لذت ببرید. شخصیت پردازی ها و داستان سرایی ها توی این مجموعه به بهترین شکل انجام شده و باعث شده واکنیگ دد به عقیده خیلی ها بهترین کمیک کمپانی ایمیج کامیکس باشه. برای دانلود این کمیک به صورت ترجمه شده اینجا کلیک کنید.

منبع : CBR.COM


بهترین کمیک غیر مارول/ دی سی که خوندید چی بوده؟


بخوانید:

۵ کمیک که باید تو فاز ۵ مارول استفاده بشه

ری فیشر: جاستیس لیگ ۲۰۲۰ را نجات میدهد!!!

بدترین کاستوم های کاپیتان مارول

تریلر کمیک thor 2020

بررسی کمیک Joker killer smile


guest
8 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
...

ودف مگ اسپان فیلم داشته اععع چی من نمدنستم

Last edited 1 سال گذشته by ...
مرتضی

با سلام
مرسی از سایت خوبتون
میشه کمیک The Wicked + The Divine تو سایت قرارش بدید؟؟🙏🙏🙏🙏
خیلی دوست دارم این کمیک رو بخونم ….

دکتر استرنج قاتل ترول ها ( تا حدودی)

ایمیج کامیکس بعد از دیسی و مارول بهترین ناشر کامیک بوک هشت
کامیک های وایکینگ دد که شاهکار.
اسپاون و اینوسیبل هم که نیمه شاهکار.
کلا سبک خاصی داره این شرکت

شخص حقیقی

دارک هورس خفن تره

DANIEL

آقا خیلی خسته نباشید
اگه میشه و امکانش هست این سری کمیک SAGA رو ترجمش رو استارتش رو بزنید خیلی خیلی ممنونتون میشم و قبلا کمتر پیش اومده که ترجمش کنند و کامل هم ترجمش نکردند

امید دریجانی

سلام و خسته نباشید خدمت گروه کامیکان اگر میشه کمیک های اسپان رو از شماره های جدید ترجمه کنید با تشکر

حامد

astro city چی

امیر ابراهیمی

Astro City مال DC هستش