کمیک مارول

معرفی ایونت کمیک مارول 2099

معرفی 5 کمیک جدید مارول 2099

مارول همیشه ایونت های غافل گیر کننده ای توی کمیک هاش داشته یکی از این ایونت های دنیای کمیک مارول 2099 هستش که در یکی از دنیاهای مارول اتفاق میوفته و همونطور که از اسمش معلومه توی سال 2099 جریان داره. این مجموعه کمیک ها چند سال پیش هم منتشر شده بود اما به تازگی مارول از سری جدید این رویداد جذاب خودش رونمایی کرد که در ادامه چنتا از بهترین هاشون رو بهتون معرفی میکنیم .

درسال ۲۰۹۹ مارول ثابت می‌کنه که همیشه به قهرمان ها نیاز هست.در این زمان سخت جامعه توسط موجود های بزرگی کنترل میشه که مقابله با اونها رو از هر زمانی سخت تر میکنه.اما در عصر جدید مارول امیدی هست. توی زمان سفر کنید تا مارول ۲۰۹۹ رو ببینید ،تا ببینید چه دروغ هایی درباره قهرمان های شما گفته شده .


1- ونوم 2099 VENOM

معرفی کمیک مارول 2099

ونوم ۲۰۹۹ چیست؟به آینده خوش آمدید جایی که درمان هرچیزی که شمارو اذیت میکرد نوک انگشتان شما قرار دارد،با ALCHEMAX .تاسیسات پزشکی ما تکنولوژی بلیدینگ اج رو به مشتری ها ارائه میده چیزی که شما به عناون ونوم میشناسینش .

برای دانلود این کمیک اینجا کلیک کنید



2- دوم 2099 DOOM

معرفی کمیک مارول 2099

آینده شوم است ! در سال 2099 همه چیز تغییر کرده است . تکنولوژی تغییر کرده است . دولت ها تغییر کرده اند . مردم تغییر کرده اند . اما فقط یک چیز همیشه به یاد می آید آینده شوم .



3- اسپایدرمن 2099 SPIDER-MAN

معرفی کمیک مارول 2099

میگویل اوهارا یک ستاره از ALCHEMAX هستش ،اما دنیاش داره نابود میشه. آینده دنیای مارول داره میمیره و جهان به قهرمان نیاز داره. به عنوان مقابله با سرنوشتش میگویل تلاش کرده تا از زندگیش فرار کنه، اسرار ۲۰۹۹ اینجا شروع به فاش شدن میکنه



4- پانیشر 2099 PUNISHER

معرفی کمیک مارول 2099

آینده فرا رسیده است ، اما صلح جهانی قطعاً در کار نخواهد بود! در واقع ، خیابان های نوا یورک بیش از هر زمان دیگری پر از جنایتکارتر است ، چه کسی برخواهد گشت تا از جمعیت آسیب پذیر در برابر فساد دفاع کند؟ به نظر می رسد که تمیز کردن خیابانها از جنایت به پانیشر 2099 مربوط است . تنها سؤال این است ، چه کسی در پشت ماسک قرار دارد؟



5- کونان 2099 CONNAN

معرفی کمیک مارول 2099

کونان بربر نفرین شده است تا در زمانی بسیار دورتر از زمان خودش زندگی کند و هنگامی که پادشاهی اش در معرض خطر قرار می گیرد یکبار دیگر دست به شمشیر میبرد تا با این تمدن دروغین مبارزه کند . یک فصل فراموش نشدنی چیزی که هیچ جا مثلش را ندیده اید .


بخوانید :

باهوشترین قهرمان های دنیای سینمایی مارول

۱۰ چیزی که درباره لجیون نمیدانستید!!!

10 اترنال قدرتمند در دنیای کمیک
10 تیم فراموش شده دنیای DC
داغ ترین کمیک های مارول
5 نسخه قدرتمند THOR

معرفی Black Knight