فروش ماسک بین بخاطر همه گیری کرونا

از اونجایی که ماسک ها در حال حاضر به خاطرهمه گیری ویروس کرونا در دنیا بسیار مهم هستند و افراد زیادی برای در امان بودن از ماسک استفاده میکنند، حالا به لطف طرفدارها ماسک بین هم برای جلوگیری از ویروس کرونا به فروش رفته است.

بین که برای اولین بار با این ماسک در سال ۲۰۱۲ در قسمت آخر از سه گانه شاهکار بتمن نولان با بازی شگفت انگیز تام هاردی پا به عرصه سینما گذاشت، حالا به لطف طرفدارهای بتمن دوباره به راس خبرها برگشته و به صورت آنلاین ماسک این شخصیت با قیمت بالایی به فروش رفته است.

درحال حاضرهم به خاطر ویروس کرونا احتیاج قهرمان ها به ماسک در گذشته منطقی شده و حالا این ماسک ها هم درنقش قهرمان هایی مردم مختلف رو در نقاط مختلف دنیا از ویروس کرونا محفوظ نگه میدارند و حتی در بعضی مناطق دنیا استفاده از ماسک در مناطق عمومی اجباری و به عنوان قانون هم تصبیت شده است.

به همین خاطر در چندماه اخیر خریدن ماسک به دلیل تقاضای بالا در همه دنیا سخت شده و قیمت هم به دلیل تقاضای خیلی بالا بالاتر رفته است.اما حالا طرفدارهای بتمن استفاده از ماسک های سفید و معمولی و رایج جامعه رو کنار گذاشتن و در تلاش هستن تا بتونن ماسک یکی از بهترین ویلن های تاریخ سینما یعنی بین رو استفاده کنن.

حالا هم نمونه های زیادی از این ماسک محبوب رو در خرده فروشی های مختلف میشه پیدا کرد، نمونه های اصلی برای استفاده در فیلم از پلاستیک و قطعات فلزی ساخته شده بود که میشه گفت برای جلوگیری از ویروس کورنا مناسب نیست اما حالا نمونه ها این ماسک با همون ظاهر اما با جنس های متفاوت در خرده فروشی های سراسر دنیا در حال فروش هستن که نمونه های بزرگسال این ماسک ها در سرتاسر دنیا به کلی به پایان رسیده است و از نمونه های خردسال این ماسک ها هم تعداد کمی در بعضی از فروشگاه ها باقی مانده است.

درحال حاضر شاید برای طرفدارهای بتمن و بین خوشایند و خوب باشه که این ماسک هارو استفاده بکنن اما شاید بهترین انتخاب در طول این همه گیری جهانی نباشه، چون این ماسک ها قابلیت ها پزشکی و ویژگی ها و مجوز های پزشکی لازمه رو ندارن و از اونجایی که اکثر این ماسک ها در چین تولید شده اند از کیفیت بالایی هم برخوردار نیستند و بعد از چندبار استفاده به کل خراب شده و بلااستفاده میشوند.از طرف دیگه سازمان های مختلفی در دنیا اعلام کرده اند که این نوع ماسک ها برای پوشش صورت مناسب نیستند و حتی ممکنه باعث به وجود اومدن مشکلات دعوی و حقوقی هم بشوند.

در حال حاضر برای جلوگیری از شیوع این ویروس شاید بهترین توصیه و عملکرد استفاده از ماسک های رسمی و تایید شده توسط سازمان های بهداشت است و میتوانیم با رعایت موازین بهداشتی این بار به جای کمک به قهرمان های مصور و داستانی به ابر قهرمان های واقعی این روزها که دکتران و پرستاران هستند کمک بیشتری بکنیم.


بخوانید:

۵ چیز در استارلورد که MCU تغییر داد

۵ کمیکی که باید تو فاز ۵ مارول استفاده بشه

۵ سریال برتر ژانر نوجوان

گوست رایدر به MCU میآید؟

۵ سریال برتر اقتباس شده از کتاب